Úbytek kroutícího momentu po 250000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
emisema by to prošlo i kdyby zahulil až až
at ti někdo sedne za volant a pošlape ti na plyn...ty dej ruku pod výfuk, zda funí ven....jinak kabel co funguje třebas zde:
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40
ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40
ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
Vstřiky vyndat a nechat zkontrolovat třeba v BOSH servisekybosdieselpower píše:Jakým způsobem se kontrolují?fenix85 píše:a co vstřiky?po 300 000km by už si mohly zasloužit kontrolu
Jestli máš ucpanej kat zjistíš nejrychleji tím že odpojíš výfuk od turba a zkusíš to projet.Úplně nejlepší by bylo udělat log před odpojením a po odpojení ale to potřebuješ někoho kdo ten log umí udělat.Z toho co jsi napsal jsem docela zděšen že ani tohle v autorizáku neumí
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.kibi píše:emisema by to prošlo i kdyby zahulil až ažat ti někdo sedne za volant a pošlape ti na plyn...ty dej ruku pod výfuk, zda funí ven....jinak kabel co funguje třebas zde:
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40
ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty
Na to fórum nemám registraci: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available
Nebyl by přímý odkaz na dodavatele kabelu?
LOG na tomhle autě uděláš snad i s obyčejným KKL kabelem z Aukra za pár šupů.
http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html
Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html
Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.
Promiň ale větší blbost jsem neslyšel.
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
Promiň ale větší blbost jsem neslyšel.
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).mir77 píše:LOG na tomhle autě uděláš snad i s obyčejným KKL kabelem z Aukra za pár šupů.
http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html
Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).
Nehnevaj sa na mna, ale si neskutocne naivny. Ten tvoj super servis ta odrbkava na kazdom kroku, doprosujes sa ako maly chlapec, medzi tym chces sam kupovat diagnosticky kabel. Daj si sem dopyt, ze potrebujes to auto pozret a urcite najdes fachmana, co ti to pozre a vela veci vyluci.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Pokud vyjde kabel levněji než hodina garážmistra a získám tu informace co mám změřit, tak si to raději naloguji sám. Jednak to budu mít z první ruky a jednak to bude k dispozici až do dožití auta kdykoliv opakovaně. Kromě toho jsem tak trochu fanda do měření a auto jsem ještě neměřil, tak to bude další zajímavá zkušenost.dibarbora píše:Nehnevaj sa na mna, ale si neskutocne naivny. Ten tvoj super servis ta odrbkava na kazdom kroku, doprosujes sa ako maly chlapec, medzi tym chces sam kupovat diagnosticky kabel. Daj si sem dopyt, ze potrebujes to auto pozret a urcite najdes fachmana, co ti to pozre a vela veci vyluci.
Hele, kupoval jsem svůj právě na Aukru, tak dva roky zpátky, tenkrát ještě na Feldu 1.3 MPI. Mám stejně modrej a fakt nevim, jestli to je ten samej dodavatelkybosdieselpower píše:A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).
Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG