Golf V 2.0 TDI PD 103kw vymena turba za vacsie

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Auranoir
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2011, 14:14
Odpovědi: 0

Golf V 2.0 TDI PD 103kw vymena turba za vacsie

Příspěvek od Auranoir »

Cafte. Takze odislo mi turbo do vecnych lovist (wallbash) . Auto bolo chipnute na 170 konikov v jednej nemenovanej firme.

Kod motoru je : BKD
Turbo original bolo tusim GT1749VA (Garrett)

Kedze som v diesel turbach uplna lama chem sa spytat ze ake turbo sa mi oplati kupit? Ci tam mam dat zas original za nehorazne prachy a zas mi to vybuchne po par km. Alebo nejake repass turbo za lacne prachy nech mi to vydrzi aspon 50 tisic km afto potom pojde ajtak napredaj . Alebo vacsie turbo povedzme co by vydrzalo tak max do 220 - 230 HP . A hlavne nech sadne ako original a netreba na motore nic upravovat. Co byste doporucili lebo je strasne vela moznosti co tam napchat a mam vtom zmatok.
Dakujem za pomoc.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Domluv se s http://www.turbosport.cz/ a poptávej hybrida na dvoulitra PD, řekni jim, jaké koně si představuješ a oni ti už poradí.
Auranoir
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2011, 14:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Auranoir »

Ok ale privital by som dalsie pripomienky a navrhy. Takze piste
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Turbo jde vpohodě protáhmou tunelem pro vejfuk , není třeba demontovat poloosu.
Nedávno sem jedno andre turbo do BKD motoru montoval ,není tam problém.

Pokut budeš chtět vyhodit chladič spalin , je dobré mít připravenou rovnou rychlospojku do topení ,pak je to jednoduché z origo hadicou.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

se seriovýma tryskama se dá dostat z toho motoru tak 210HP, stačí jen vyměnit turbo a nechat udělat čip, jede to pak velice dobře
Auranoir
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2011, 14:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Auranoir »

Toto sa mi uz paci diskusia pekne pokracuje a dozvedam sa vela novych veci.
Chcem sa este spytat teraz co mi odislo bolo Garrett GT1749VA tusim existuje aj Garrett GT1749VB nie? To je asi tak do 190 HP .

Mne by vyhovoval skor ten typ GT1749VB pojde mi to na afto kde ho zozeniem lacno? Maju ho natej turbosport.cz stranke lebo som ho tam nevidel. Vdaka

PS : to je sice pekne ze sa da dostat na 210 HP ale zas nikdo nepise z akym modelom turba :?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

S tím hybridem, těch 210HP se dá udělat na velmi rozumným tlaku, ale trysky by byly na max.
Auranoir
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2011, 14:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Auranoir »

Otazka dalsia v com sa lisi Golf V 2.0 TDI PD 103kw od Golf V 2.0 TDI GT 125kw . Pasovalo by zneho turbo ak nie co by trebalo vymenit?

Mam este kopu otazok pokoj vam nedam do polnoci minimum (LOL)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na BKD ti VB jen tak pasovat nebude, každý větší turbo, který tam budeš chtít dát musí být v podstatě hybrid
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Golf ma chip na 170 koni, viac koni majitel nechce. Ide tu oto, ze chcu vacsie turbo kvoli vydrzi, nakolko turbo co bolo v aute to uz ma za sebou.
Podla mna mu staci repas VA od Andreho, pripadne aby bol klud tak VBcko vo VA obale. Nieje potrebne riesit hybrida ked nad 170 koni to nebude.
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

V pripade repasu bych nevahal a vyuzil sluzeb www.turbopower.cz Kdyz mu jde o zivotnost a spolehlivost, pak je kvalitni vyvazeni zakladem pro tyto naroky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“