motor afn - jak jej dát do kupy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor afn - jak jej dát do kupy?
Zdravím všechny znalé, mám poškozené -
potkaný motor - ohnuté ventily, popraskaná hlava mezi ventily)
- utržený šroub v klikovce a poškozenou dosedací plochu
rozvodového kola
- poprskané písty
mám dobré - čerpadlo po repasy
- vstřiky seřízené a zkontrolované na zkušebně
- turbo top stav
- ok blok motoru
moje otázka zní z jakéch typů motoru by šlo co použít.. vyššímu víkonu se nebráním, ale o to mi vůbec nejde, cci od auta aby málo papapalo a dlouho a dobře sloužilo... nevím zda dát hlavu někam zavařit a orovnat, atd.. či jestli má někdo nějak=é díli na prodej, které by se mi hodily, vše je zde vítáno.. předem děkuji za vaše náměty a návrhy jak na to či ono..
potkaný motor - ohnuté ventily, popraskaná hlava mezi ventily)
- utržený šroub v klikovce a poškozenou dosedací plochu
rozvodového kola
- poprskané písty
mám dobré - čerpadlo po repasy
- vstřiky seřízené a zkontrolované na zkušebně
- turbo top stav
- ok blok motoru
moje otázka zní z jakéch typů motoru by šlo co použít.. vyššímu víkonu se nebráním, ale o to mi vůbec nejde, cci od auta aby málo papapalo a dlouho a dobře sloužilo... nevím zda dát hlavu někam zavařit a orovnat, atd.. či jestli má někdo nějak=é díli na prodej, které by se mi hodily, vše je zde vítáno.. předem děkuji za vaše náměty a návrhy jak na to či ono..
před 6000 kilometry jsem dělal rozvody a vyměnil rozvodové kolo na klice, utáhl momentem 90KNm a pak o 90... v sadě rozvodů (skf byl šroub) a kolo bylo febi.... dosedací plochy bylo očišťené, ale neorovnané frézou... řemenice na nastartovaným motoru i házela do strany cca o 1mm, tak jsem si njivně myslel, že to bude ok a dál neřešill a taky dojel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33863
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33863
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Milos, parada !slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil



misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem
predam svoj

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zdar,netopier píše:Milos, parada !slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil![]()
![]()
![]()
misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem
predam svoj
hele Miloň má pravdu.... za 15.000 kc celej motor ASV letos na jare nebyl problem koupit... a ja ho koupil....... nyni jezdi jednomu borcovi v koktavce... osobne jsem ho montoval.... a to byl celej motor s turbem i se spojkou... do ted me borec z dalky zdravi a je spokojenej jak zelva...
Ale je pravda ze dilu je cim dal mene... asi policajti po tech lidech dost sli.. Samo ze cislo motoru bylo vyrezle, tak se akorat nahodil kryt z rozvodu....
Když už se motor bude vyndavat, bloku nic není a je to jinak původní, tak jestli máš písty, tak bych vyndal kliku nechal ji profesionálně srovnat čelo, uvidíš stav ložisek, apod. ,dal bych to dohromady, a bude chybět jen hlava /čerpadlo je opravené,turbo dobré/, protože koupíš motor, když bude původní, bude mít půl mega, když ne,bude po kdovíjaké opravě a když budeš mít štěstí, bude to po nějakém Julesu Vernovi, který kříží ovci s kozou a je opojen kilowatami..Od toho pryč..Takhle budeš vědět, co tam máš a nebudeš trnout, když v tom klepne, co se děje..Dneska jsou schopni kluci od nádvorní party udělat GO motoru TDI mezi přivezením nového, čersvého betonu, během svačiny..



nepropadat panice...
slyšel jsem, že někde v šumperku prý kdosi dělá GO omotoru s výbrusem, vyhonováním atd za velice slušné peníze, bohužel ale nemohu nikde najít kontakt, jediný, co jsem na netu našel bylo číslo a to je již zrušené.. jednalo se o nějakého pana straku.. no a hlavu prý dělají v někde v brně... právě, radšči bych dal svůj motor naprosto dohromady, než abych kupoval něco, v čem nevím jesrtli je nalitej olej nebo spíš gumoasfalt..
)

taky mne napadlo právě z kterých motoru by šla použít hlava.. právěže motorů a jetých dílú už moc není, tak nevím.. když jsem koukal na stránky auto pejsek, kde zavařují hlavy, tak cena 3500,- za opravu jednoho válce - púrasklinky jsou mezi všemi ventily - takže dávat 14 jen za zavaření hlavy se mi nechce.. to bych klidně už moh koupit novopu za 18000... zkoušel jsem hledat a na tunning forech co tam kdo t¨do toho cpal, ale nenašel jsem nic, z čeho by šly použít střeva a hlava... tak asi dneska vyndám kliku a hodim ji do nástrojárny... alespoń budu mít jistotu, že klika budo ok...