Vectra Isuzu 1,7 TD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Vectra Isuzu 1,7 TD

Příspěvek od Brembo.SV »

vlani som si dal urobit vstrekovace a od tej doby od vstrekovacov neprestajne unika nafta. Prepadove potrubie nove,2x menene tesnenia pod prepadom a stale neprestajne pomali prrepusta naftu. Zda sa,akoby sa nafta tlacila von medzi prevlecnou maticou a vstrekovacom. Kompresia neunika,vysokotlake potrubie nepusta,mastne su len prevlecne matice v hlave. Co s tym? Dakujem
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

opat skontrolovane bielou servitkou omotonavou oklo vstrekovacov,palivo unika spod prepadu. Pokusim sa nahradit originalne super drahe tesniace podlozky prepadu hrubsimi,uvidim ci to pomoze.
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

takze nafta unika nadalej. Moje podozrenie,ze palivo unika medzi vstrekovacom a dyzou potvrdil i cerpadlar. Musia sa opat rozobrat vstrekovace a zabrusit dosadacie plochy medzi dyzou a vstrekovacom.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ať se s tím nezabrušuje, ale dá na závit teflonovou pásku..,je to vyzkoušeno..Vypadá to fušerácky, ale funguje to... :)
nepropadat panice...
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

o.k. Poviem mu,vdaka za radu.
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

takze ich zabrusil a tecu dalej i ked podstatne menej. Teflonovu pasku tam vraj nevedel dat. Bral to ako reklamaciu,no i tak by to nestalo vela. No asi ich niekedy rozoberiem sam a skusim tam dat tu pasku. Vdaka za typ
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vstřikovač se upne do svěráku tryskou nahoru, sundá se spodek vstřikovače , tryska se tam může nechat a omotá se závit pod tryskou páskou/snažit se pevně natáhnout/ , stačí 2-4 omotat dokola./pozná se , že je to akorát, když tam spodek vstřikovače jde natočit trochu s odporem/. A nasadit spodek vstřikovače a dotáhnout s rozumem..Dát jen pozor, aby se páska nedostala nad závit k čepičce, popřípadě trysce..Před namotáním je třeba závit osušit...Zalapování moc nefunguje, většinou to vlhne pořád..V dieselservisu vyměnují většinou celé vstřikovače... :)
nepropadat panice...
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

vdaka za radu.Nejake vstrekovace som uz zgeneralkoval,no boli to Jikov a tie nemali vo zvyku tiect. Zaujimave,ze Bosch ponuka trysky i ked zrejme vie,ze sa musi menit komplet.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, já ještě vstřikovač nezahodil,/mimo ulomeného , nebo uraženého/,právě Bosch má dobrou vlastnost , že prodá téměř vše...U svého Golfa 1 /1,6 D/ jsem dlouho jezdil se vstřikovačem z Multicar 22 s tryskou,která tam patří..,protože tehdy byl problém origo sehnat a vstřikovač byl stejný, akorát měl přepad na šroubek... :)
nepropadat panice...
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

prave tie stare systemy vstrekovacov ,ktore mali nastavovaciu skrutku a prepad rieseny hadicami a holandrami boli najpraktickejsie. Kvoli nastaveniu tlaku clovek nemusel rozobrat vstrekovac a pri demontazi prepadoveho potrubia sa nemusel bat,ze ulomi prepadove potrubie za 100€. Samozrejme system podloziek ma vyhodu v jednoduchosti,a jednoduchsej vyrobe pre vyrobcu. No rozoberat 1 vstrekovac donemoty cloveka vytoci. A panovi Boschovi za vtrekovac platit 150€ rozhodne nemienim.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To víš, šroubek je šroubek, ale potřebovali patrně uspořit váhu a místo..
nepropadat panice...
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

hlavne material a lacnu vyrobu. Taketo debilne prepadove potrubie mohol vymysliet jedine ing. ktory to nikdy nemusi davat dole. V Opel servise asi zakazdym davaju novy prepad,pretoze bez zaaretovania sa ulomy jedna radost.
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

:)
Naposledy upravil(a) Brembo.SV dne 26 srp 2011, 15:30, celkem upraveno 1 x.
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

tak som si na to nasiel cas a konecne to urobil. Vsetky vstrekovace som komplet rozobral,vzajomne zabrusil vsetky dosadacie plochy a na zavit namotal teflonovu pasku a trysky utiahol momentom 35Nm. Vyrobca predpisuje 45 Nm,no je podla mna trochu vela. Konecne ani jeden nepusta,nemam flaky pod autom a smrad nafty v kabine. Jeden vstrekovac onedlho zacal na volnobehu haprovat,islo to na 3 valce na volnobehu,no prestalo to samo od seba a nerobilo to pravidelne. Pravdepodobne sa tazsie hybal niektory cap. Vdaka za radu,konecne to netece. :)
jonyr
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 17 zář 2009, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od jonyr »

Pokud nemáš popraskané zpětné potrubí na trysce stačí dát nové kroužky,ale musíš je měnit s každou demontáží toho vedení jinak tečou
Odpovědět

Zpět na „Opel“