Vectra Isuzu 1,7 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vectra Isuzu 1,7 TD
vlani som si dal urobit vstrekovace a od tej doby od vstrekovacov neprestajne unika nafta. Prepadove potrubie nove,2x menene tesnenia pod prepadom a stale neprestajne pomali prrepusta naftu. Zda sa,akoby sa nafta tlacila von medzi prevlecnou maticou a vstrekovacom. Kompresia neunika,vysokotlake potrubie nepusta,mastne su len prevlecne matice v hlave. Co s tym? Dakujem
Vstřikovač se upne do svěráku tryskou nahoru, sundá se spodek vstřikovače , tryska se tam může nechat a omotá se závit pod tryskou páskou/snažit se pevně natáhnout/ , stačí 2-4 omotat dokola./pozná se , že je to akorát, když tam spodek vstřikovače jde natočit trochu s odporem/. A nasadit spodek vstřikovače a dotáhnout s rozumem..Dát jen pozor, aby se páska nedostala nad závit k čepičce, popřípadě trysce..Před namotáním je třeba závit osušit...Zalapování moc nefunguje, většinou to vlhne pořád..V dieselservisu vyměnují většinou celé vstřikovače... 

nepropadat panice...
No, já ještě vstřikovač nezahodil,/mimo ulomeného , nebo uraženého/,právě Bosch má dobrou vlastnost , že prodá téměř vše...U svého Golfa 1 /1,6 D/ jsem dlouho jezdil se vstřikovačem z Multicar 22 s tryskou,která tam patří..,protože tehdy byl problém origo sehnat a vstřikovač byl stejný, akorát měl přepad na šroubek... 

nepropadat panice...
prave tie stare systemy vstrekovacov ,ktore mali nastavovaciu skrutku a prepad rieseny hadicami a holandrami boli najpraktickejsie. Kvoli nastaveniu tlaku clovek nemusel rozobrat vstrekovac a pri demontazi prepadoveho potrubia sa nemusel bat,ze ulomi prepadove potrubie za 100€. Samozrejme system podloziek ma vyhodu v jednoduchosti,a jednoduchsej vyrobe pre vyrobcu. No rozoberat 1 vstrekovac donemoty cloveka vytoci. A panovi Boschovi za vtrekovac platit 150€ rozhodne nemienim.
tak som si na to nasiel cas a konecne to urobil. Vsetky vstrekovace som komplet rozobral,vzajomne zabrusil vsetky dosadacie plochy a na zavit namotal teflonovu pasku a trysky utiahol momentom 35Nm. Vyrobca predpisuje 45 Nm,no je podla mna trochu vela. Konecne ani jeden nepusta,nemam flaky pod autom a smrad nafty v kabine. Jeden vstrekovac onedlho zacal na volnobehu haprovat,islo to na 3 valce na volnobehu,no prestalo to samo od seba a nerobilo to pravidelne. Pravdepodobne sa tazsie hybal niektory cap. Vdaka za radu,konecne to netece. 
