motor afn - jak jej dát do kupy?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

motor afn - jak jej dát do kupy?

Příspěvek od xkain »

Zdravím všechny znalé, mám poškozené -
potkaný motor - ohnuté ventily, popraskaná hlava mezi ventily)
- utržený šroub v klikovce a poškozenou dosedací plochu
rozvodového kola
- poprskané písty
mám dobré - čerpadlo po repasy
- vstřiky seřízené a zkontrolované na zkušebně
- turbo top stav
- ok blok motoru

moje otázka zní z jakéch typů motoru by šlo co použít.. vyššímu víkonu se nebráním, ale o to mi vůbec nejde, cci od auta aby málo papapalo a dlouho a dobře sloužilo... nevím zda dát hlavu někam zavařit a orovnat, atd.. či jestli má někdo nějak=é díli na prodej, které by se mi hodily, vše je zde vítáno.. předem děkuji za vaše náměty a návrhy jak na to či ono..
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

jinak jde o vůz vw sharan rok 96
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

repas hlavy (trhliny medzi ventilmi su do urcitej hodnoty neskodne), vymenit piesty, zafrezovat dosadaciu plochu na kluke. Co si s tym robil???
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

před 6000 kilometry jsem dělal rozvody a vyměnil rozvodové kolo na klice, utáhl momentem 90KNm a pak o 90... v sadě rozvodů (skf byl šroub) a kolo bylo febi.... dosedací plochy bylo očišťené, ale neorovnané frézou... řemenice na nastartovaným motoru i házela do strany cca o 1mm, tak jsem si njivně myslel, že to bude ok a dál neřešill a taky dojel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33860
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vco se táče ozubeného kola tak při standartním utažení se mi taky povolilo a začalo to klepat na sacím potrubí

frízu si pujčuji u hlavaře chce stovku a kolo rvu na kref, dotahuju půl dne a to tak že přijdu za dvě hodiny a ono to zas de, pak zas za dvě hodiny, ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33860
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Asi tak,odrbej motor co se ti bude hodit a dal to neres,kup jinej,klidne holej,prehazej veci,hod do auta a druhej den zas jezdis. Takhle se s tim budes drbat jak dlouho a vyjde ti to 2x tolik penez
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zohnat slusne AFN uz zacina byt problem :(
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil ;)
Milos, parada ! (LOL) (LOL) (LOL)
misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem :(

predam svoj :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

netopier píše:
slovacek.milos píše:ten motor bych svěřil na opravu do místního kovošrotu a před tím ho zvážil ;)
Milos, parada ! (LOL) (LOL) (LOL)
misoVW píše:zohnat slusne AFN uz zacina byt problem :(

predam svoj :)
Zdar,

hele Miloň má pravdu.... za 15.000 kc celej motor ASV letos na jare nebyl problem koupit... a ja ho koupil....... nyni jezdi jednomu borcovi v koktavce... osobne jsem ho montoval.... a to byl celej motor s turbem i se spojkou... do ted me borec z dalky zdravi a je spokojenej jak zelva...
Ale je pravda ze dilu je cim dal mene... asi policajti po tech lidech dost sli.. Samo ze cislo motoru bylo vyrezle, tak se akorat nahodil kryt z rozvodu....
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jen tak mimochodem, nebude problém s nějakejma držákama?... on to potřebuje do SHARANA 8)
GIV Variant TDi ???kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

netopier píše: predam svoj :)
to by si teda pomohol, z kaluze do blata :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když už se motor bude vyndavat, bloku nic není a je to jinak původní, tak jestli máš písty, tak bych vyndal kliku nechal ji profesionálně srovnat čelo, uvidíš stav ložisek, apod. ,dal bych to dohromady, a bude chybět jen hlava /čerpadlo je opravené,turbo dobré/, protože koupíš motor, když bude původní, bude mít půl mega, když ne,bude po kdovíjaké opravě a když budeš mít štěstí, bude to po nějakém Julesu Vernovi, který kříží ovci s kozou a je opojen kilowatami..Od toho pryč..Takhle budeš vědět, co tam máš a nebudeš trnout, když v tom klepne, co se děje..Dneska jsou schopni kluci od nádvorní party udělat GO motoru TDI mezi přivezením nového, čersvého betonu, během svačiny.. :D :D
nepropadat panice...
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

slyšel jsem, že někde v šumperku prý kdosi dělá GO omotoru s výbrusem, vyhonováním atd za velice slušné peníze, bohužel ale nemohu nikde najít kontakt, jediný, co jsem na netu našel bylo číslo a to je již zrušené.. jednalo se o nějakého pana straku.. no a hlavu prý dělají v někde v brně... právě, radšči bych dal svůj motor naprosto dohromady, než abych kupoval něco, v čem nevím jesrtli je nalitej olej nebo spíš gumoasfalt.. :o)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

taky mne napadlo právě z kterých motoru by šla použít hlava.. právěže motorů a jetých dílú už moc není, tak nevím.. když jsem koukal na stránky auto pejsek, kde zavařují hlavy, tak cena 3500,- za opravu jednoho válce - púrasklinky jsou mezi všemi ventily - takže dávat 14 jen za zavaření hlavy se mi nechce.. to bych klidně už moh koupit novopu za 18000... zkoušel jsem hledat a na tunning forech co tam kdo t¨do toho cpal, ale nenašel jsem nic, z čeho by šly použít střeva a hlava... tak asi dneska vyndám kliku a hodim ji do nástrojárny... alespoń budu mít jistotu, že klika budo ok...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“