vstřiky arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky se přidám k diskuzi, taky PD ale podélná 96kW. mám podobnej problém po studeném startu a následném rozjezdu vyletí z výfuku šílenej bílej dým. (Později můžu přidat i video). Na oleji mám najeto 8 tisíc a zmizely tak 3 dcl. Voda taky nemizí. Je to bez KATU a EGRU , koukal jsme na zahřáty vstřiky a na prvním byla hodnota lehce přes 1 jinak kolem nuly. Něco jak má kolega na leonu.
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
tak u teba by to mohol byt aj ten vstrek... inak treba pretesnit vstreky (nove gumicky) alebo moze byt aj vymackana hlava a vstreky netesnia, nafta stecie , to sa tiez stava u PD. Je to vsetko len metoda pokusu a omylu. no ja by som urcite odporucil kazdemu ako prve zmerat tlaky a potom nieco riesit. Nieje to az taka draha zalezitost ani v origo servise
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
ještě jsem zapoměl dodat, gumičky byly měněný v únoru i s guferama na ventilech, auto má cca 220 000 km, jak nejlíp zjistím že to netěsní, je to možný že to bude hlava že se to po zahřátí tepelnou roztažností pak dotěsní, jak to jde co nejlíp a nejrychleji zjistit??mgbiker píše:tak u teba by to mohol byt aj ten vstrek... inak treba pretesnit vstreky (nove gumicky) alebo moze byt aj vymackana hlava a vstreky netesnia, nafta stecie , to sa tiez stava u PD. Je to vsetko len metoda pokusu a omylu. no ja by som urcite odporucil kazdemu ako prve zmerat tlaky a potom nieco riesit. Nieje to az taka draha zalezitost ani v origo servise
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
co znázorňuje ten kanál 23?já naměřil za tepla(cca 70stupňů) na volnoběh -celkem to skákalo:10-20 4-10 16-21 17-21 sou to údaje cca.celkem se to mění
za chvíly to zas bylo jinak

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
druhy vstrek dost v prdeli
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Ahoj. Možná hloupá otázka,možná to tu někde je,ale když se tu už o tom bavíte proč jsou hodnoty v poli 23 takové jaké mám, když v poli 13 jsou v pohodě. Proč je odchylka casu vstriku tak rozdílná. Předem díky za odpověď. OII 1.9 TDI.
12:17:35 Skupina 023: odchylka casu vstriku
-20.0 odchylka casu valec 1
-20.0 odchylka casu valec 2
1.0 odchylka casu valec 3
1.0 odchylka casu valec 4
12:17:35 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
-0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
12:17:35 Skupina 023: odchylka casu vstriku
-20.0 odchylka casu valec 1
-20.0 odchylka casu valec 2
1.0 odchylka casu valec 3
1.0 odchylka casu valec 4
12:17:35 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
-0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4