Velké IC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Velké IC

Příspěvek od joeys20 »

Dieslům zdar ;)
chci se zeptat, nenašel jsem zde příspěvěk, který by se věnoval tématu ohledně delšího nástupu tlaku v sání, když bych namontoval větší IC a tím i prodloužil vedení stlačeného vzduchu (crazy) budeto znát???
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Muze to byt znatelne, zalezi na velikosti turba a objemu, ktere musi nafoukat. Znat to bude pri prerazeni a nabehu od opravdu nizkych otacek ... ale pokud nepouzijes neco brutalniho a nepotahnes to kolem auta, nemelo by to byt neco, na co by sis nezvyknul ;)

... nezanedbatelnou je kvalita turba, provedeni a chiptuningu.

Vim, ze ARL chladic neni nic velkeho, nicmene ja treba prechod mezi malym (SMICem) a ARL chladicem s ARL turbem v nabehu nepoznal.

Napis spis co chces pouzit. Ono velky IC (plochou) jeste neznamena velky vyplyvajici objem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

http://tuning-individual.cz/eshop/inter ... 25967.html

tohle IC
z prava přívod a z leva na výstup dám dvě 90 kolena a vytáhnuto výztuhou ke světlu a tam už k motoru.
Časem bych od kluků z Dieselpower koupil turbínu hybrida DT2 a nechal to u nich naladit, takže potom už bych neměl strach, že to bude tak citelný. Ale nevím co to udělá ze sérií :?
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

http://tuning-individual.cz/eshop/inter ... 30862.html

nebo takhle tohle IC je dostačující na 1.9 Tdi pd, dkyž výslednej výken bych chtěl kolem 200 koní? fakt netuším pustil jsem do něčeho o čem němám moc vedomostí
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tuhle sadu koupíš na egay za polovičku :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

už se to tu řešilo, pro člověka nepostřehnutelný (ani ne 0.1s, už si to přesně nepamatuju), ale při průtoku 100-200L/s (dle otáček a tlaku) cooler s pár litrama navíc je nic.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

tak fajn, tak dám na Vaše rady;-) pak sem přihodím nějakou fotku;-)
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

jo a ještě jak řešíte snímač tlaku v sání?? dá se koupit trubka už s prípravou??
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

joeys20 píše:jo a ještě jak řešíte snímač tlaku v sání?? dá se koupit trubka už s prípravou??
KDyž koupíš celý ten kit , tak ten už kostku na přidělání čidla tlaku má ;)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

marena tdi píše:NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.
No na kolik od tebe vyjde udělání vedení ?
Když to sčotneš i s chladičem ?
Protože jestli je cena ve finále na stejno tak je blbost kupovat tu čínu :)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Jayson píše:tuhle sadu koupíš na egay za polovičku :D
tak proč sem nanaházíš odkazy aby si to mohl zájemce prohlídnout ?
QUATTRO 308 kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marena tdi píše:NECHCI NIKOHO ODRAZOVAT AT SI KAZDY KOUPI CO UZNA ZA VHODNE ALE TY KITY JSOU HROZNE.
Netestoval bych, ale Marenovi bych veril ... "ma toho za sebou uz dost (a neni to zadny cyp :D).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
joeys20
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 13 zář 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od joeys20 »

jak ani bych nechtěl ten kit už hotovej...
radši bych něco utvořil sám, ale nevím jak to čidlo vyřešit noo
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jednoduse (byt do jiste miry prasacky ... vezmes trubku, do ni vyvrtas patricnou diru. Pak vezmes plochac, do nej vyvrtas diru presne takovou, aby to cidlo s tesnenim sedelo. Vyvrtas diry pro srouby pro uchyceni. Nasledne tento plochac prilozis na tu diru v trubce a zvenci zavaris tak, aby tesnilo. Nasledne namontujes. Lepsi by bylo vytvorit na te trubce pred vrtanim plochu licujici s tim plochacem, nicmene to uz bych chtel asi moc.

... toto je alternativni reseni v "domacich" podminkach a lip se to tvori z hliniku, protoze ten je tvarnejsi ... na druhou stranu kdo ma dnes svarecku na hlinik pro domaci pouziti, ze? :roll:

Nech si to cely udelat od Mareny / Indiho / Ladase / Humla ... dle lokace a budes urco spokojenejsi, nez s tou sadou.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“