Motor 1,9 1Z Houpá volnoběh LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mirek12 píše:já ti plně rozumím , na potukání to reagovalo dobře ,, a když sji do toho tukal zvyšovali se ti volnoběžné otáčky ??? (pominu nepovolení toho spešl šroubu ) no museli že ?
nezvyšovaly to ti hned řj motoru začne stahovat, takže ty je zvedneš rj je stáhne a tak se ro hádá, hou drndá, pak jedeš na opačnou stranu a ono se to sklidní když jedeš dýll zaz ubereš celkově že pak nejde ani přidat
raději tp vyzkoušej uslyšíš uvidíš miloš
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

jo dobré díky, za zkošku to ješte stojí, jestli tím nepovolením, spešl šroubu musela jít hlava trochu křivo tak to může dělat nějakou neplechu. no nechám auto přistavit a poreferuji , jen doufám že to nebude srát ten 4tej válec

jak jsem do toho tuknu, tak otáčky hnedka nahoru cca 1000ot při volnoběhu
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

otáčky prostě sám nezvedneš řj má nastaveny a bude se je snažit udržet i odstavením paliva na nulu, pak je dostane zas pustí trochen paliva ty vyletí a pořád dokola,

kompresi válce máš špatnou v diferenciálním limitu o 7 atm ale pro kondici motoru je minimum 19 což je OK

diferenciální limit je pro výkon a spojené údaje ne pro volnoběh ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já jezdil za komunistů statečně s kompresí benzínu, víko motoru jsem ani neotvíral aby mě ojnice nelištila po tlamě, jeden válkec měl ten nejnižší limit a na ten motor za pomocí teplé vody chytl :roll: sehnat pístní kroužky (crazy) :bang:
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

no uvidím jak dopadnu s povolením všech šroubů, bez toho jednoho jsme tukáním otáčky zvyšoval z tech kolísavejch 890 až skoro na 1000 stálejch bez kolísání
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mirek12 píše:no uvidím jak dopadnu s povolením všech šroubů, bez toho jednoho jsme tukáním otáčky zvyšoval z tech kolísavejch 890 až skoro na 1000 stálejch bez kolísání
tak si nastav na ty nekolísavé a pak přijdeš na to že ten dif mezi válci na tvoji nemoc nemá vliv

no a pokud zjištuješ otáčky podle otáčkoměru tak to je údaj na nic ;)
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

normálniho volnobehu jsem dosáhl ,ale motor nastavim, za tepla a za studena zase nez se mirne ohreje stejne houpa potom jede zase volnobeh dobre za jizdy pri lehkém plynu nirné cukaní , vliv ma ji serizovani ze svetli, či pustenym větrákem . takze ta difenece musí bejt už ze hranicí (LOL)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Miloší, no vidíš, jaký jsi byl pionýr vývoje naftových motorů...Dneska Mitsubishi vyrábí dieselový motor, který má kompresi 14,7 ... :D
Jako nějaký sporták...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Miloší, no vidíš, jaký jsi byl pionýr vývoje naftových motorů...Dneska Mitsubishi vyrábí dieselový motor, který má kompresi 14,7 ... :D
Jako nějaký sporták...
já měl kdysi opla 1,6D ten měl tak výbornou kompresí že když jsi dal jedničku tak oplík sjel i s mírného kopečka, komrese to byl neznámý údaj,

jak se končila sezona s kombajnem tak jsem baterky místo do skladu dal do kufru tam byly užitečnější, ukradl jsem bateriový spinač a startoval jsem na 24V, vcelku to chytalo jak moc mrzlo tak ještě vřelou vodu,
v podělí jezdili chlapci od popelbetkampeny a když viděli že mám lano na kapotě tak mě roztáhli, já jim občas hodil sodák do popelnice,

tak se jezdilo ;) dneska někomu cukne motor a poblázní půl internmetu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná by to chtělo sehnat pro 2.0 TDI PD taky 2 baterie a bateriový spínač z Pragy V3S aby začaly chytat za tepla... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Možná by to chtělo sehnat pro 2.0 TDI PD taky 2 bateriea bateriový spínač z Pragy V3S aby začaly chytat za tepla...:)
jericho ty starý vole to už je ¨jen zábava pro nás JZD chvojkovice brod :) trénikg a víme co a jak ;) chynem za trepla i studena prostě musí chytnout :-D
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

(LOL) (LOL)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:D :D Ty jsi kluk šikovnej, dovedeš si poradit ve všech situacích..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33782
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše::D :D Ty jsi kluk šikovnej, dovedeš si poradit ve všech situacích..
ono to není o šikovnosti ale podle zákona číslo jedna si automechanik vždy ví a umí vše udělat

zákon číslo dva: , pokud automechanik neví postupuje podle zákona číslo jedna ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“