Jjj rychlospojky,jsou docela volne tak je možne je to tim,někdo mi i řikal že to utika často někde u těch balonkumich píše:Asi tam bude fitr s rychlospojakama tak se podivej na gumičky popř to něčím dotěsni. Dobre je pokud nemas gumku tak tam dat vulkanizační pásku není to na dlouho ale na test v poho.
Cukani HDI od 1000-2000 ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
Mě to také cuká a bublinky jsou minimální. Pokud by to přisávalo falešný vzduch, tak by byl problém se startováním. Hlavně po odstavení auta na několik dnů. 2.0 HDI ve 407 nemá čerpadlo v nádrži, palivo nasává palivové čerpadlo integrované ve vysokotlakém čerpadlu u motoru. Proto je to citlivé na těsnost. Pokud nemáš problémy se startováním po několikadenním odstavení auta, tak bych se tímto asi nezabýval.
HonzaZ píše:Mě to také cuká a bublinky jsou minimální. Pokud by to přisávalo falešný vzduch, tak by byl problém se startováním. Hlavně po odstavení auta na několik dnů. 2.0 HDI ve 407 nemá čerpadlo v nádrži, palivo nasává palivové čerpadlo integrované ve vysokotlakém čerpadlu u motoru. Proto je to citlivé na těsnost. Pokud nemáš problémy se startováním po několikadenním odstavení auta, tak bych se tímto asi nezabýval.
Souhlas.Mám taky Hdi 66 kw,bubliny v hadičkách taky jsou a chytá na drc.Občas mě taky při konstantních otáčkách cuká,ale myslím si,že jen když je trochu vlhko,takže to přisuzuju váze vzduchu.Ale je to jen nepatrně,kdo o tom neví tak mu to ani nepřijde....
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Další věc co by chtělo zjistit je korekce vstřiku a snímače plynového pedálu ale ty by házely chyby. nejlépe korekce na diag (to jinak nezjistíš) a snímače pedálů osciloskopem nebo na diag ale to není tak přesné.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Tak už zbývá snad jen zkontrolovat váhu vzduchu jestli ukazuje co má, vzduch. filtr. čidlo tlaku turba a EGR. Potom bych zkusil update jednotky jestli je možný.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002
Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Podobnou závadu kdy motor netáhnul jsem odstranil odpojením podtlakové hadičky od regulační klapky v sáni.Do teploty motoru cca 70°C mi auto v podstatě nejelo.
Odpojené konce je nutno zaslepit,aby se"neztracel"podtlak
a nevznikaly chybová hlášení.
Pokud jde o značkové servisy,budou jen v 99% diagnostikovat a měnit a měnit................
Odpojené konce je nutno zaslepit,aby se"neztracel"podtlak
a nevznikaly chybová hlášení.
Pokud jde o značkové servisy,budou jen v 99% diagnostikovat a měnit a měnit................