Cukani HDI od 1000-2000 ot

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal.B »

mich píše:Asi tam bude fitr s rychlospojakama tak se podivej na gumičky popř to něčím dotěsni. Dobre je pokud nemas gumku tak tam dat vulkanizační pásku není to na dlouho ale na test v poho.
Jjj rychlospojky,jsou docela volne tak je možne je to tim,někdo mi i řikal že to utika často někde u těch balonku
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
HonzaZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 27 úno 2009, 22:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HonzaZ »

Mě to také cuká a bublinky jsou minimální. Pokud by to přisávalo falešný vzduch, tak by byl problém se startováním. Hlavně po odstavení auta na několik dnů. 2.0 HDI ve 407 nemá čerpadlo v nádrži, palivo nasává palivové čerpadlo integrované ve vysokotlakém čerpadlu u motoru. Proto je to citlivé na těsnost. Pokud nemáš problémy se startováním po několikadenním odstavení auta, tak bych se tímto asi nezabýval.
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

HonzaZ píše:Mě to také cuká a bublinky jsou minimální. Pokud by to přisávalo falešný vzduch, tak by byl problém se startováním. Hlavně po odstavení auta na několik dnů. 2.0 HDI ve 407 nemá čerpadlo v nádrži, palivo nasává palivové čerpadlo integrované ve vysokotlakém čerpadlu u motoru. Proto je to citlivé na těsnost. Pokud nemáš problémy se startováním po několikadenním odstavení auta, tak bych se tímto asi nezabýval.

Souhlas.Mám taky Hdi 66 kw,bubliny v hadičkách taky jsou a chytá na drc.Občas mě taky při konstantních otáčkách cuká,ale myslím si,že jen když je trochu vlhko,takže to přisuzuju váze vzduchu.Ale je to jen nepatrně,kdo o tom neví tak mu to ani nepřijde....
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Uživatelský avatar
mich
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2009, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mich »

Další věc co by chtělo zjistit je korekce vstřiku a snímače plynového pedálu ale ty by házely chyby. nejlépe korekce na diag (to jinak nezjistíš) a snímače pedálů osciloskopem nebo na diag ale to není tak přesné.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002

Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal.B »

Vstřiky byly na diag prej v normě a pedalem to asi nebude děla to i na přidavani tempomatu
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
Uživatelský avatar
mich
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2009, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mich »

Tak už zbývá snad jen zkontrolovat váhu vzduchu jestli ukazuje co má, vzduch. filtr. čidlo tlaku turba a EGR. Potom bych zkusil update jednotky jestli je možný.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002

Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal.B »

To jsme vše zkoušeli a hodnoty byly ok,no a na update si kamoš netroufa a to bych rači v peugeotu at je to i se zarukou ale to bude asi mastny
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
Uživatelský avatar
mich
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2009, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mich »

Fakt nevím kolik to stojí. Jedině jim zavolat. ale zkus jich víc někdy se vyplatí cestovat.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002

Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to s tou drahotou v Peugeotu není tak hrozné..Známému jsem tam odvezl auto, protože se v tom pořád plácal a i s vyměněným snímačem hladiny močůvky platil 2000kč..A servis man řekl, že za napojení je okolo 1000 kč..
nepropadat panice...
Josi
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 zář 2011, 20:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Josi »

Podobnou závadu kdy motor netáhnul jsem odstranil odpojením podtlakové hadičky od regulační klapky v sáni.Do teploty motoru cca 70°C mi auto v podstatě nejelo.
Odpojené konce je nutno zaslepit,aby se"neztracel"podtlak
a nevznikaly chybová hlášení.
Pokud jde o značkové servisy,budou jen v 99% diagnostikovat a měnit a měnit................
Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal.B »

Tak jsem dneska postřehl když jsem jel rano do prace a bylo kolem 0 stupnu tak se cukani zmenšilo nebo skoro zmizelo,na co by ta teplota měla vliv
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal.B »

Tak je to EGR ventil po odpojeni konektoru cukani přestalo ale po par nastartovani se rozsvitila chyba daig takže se neda jezdit bez odpojeneho egr a musi přijit vyměna,nebo zna někdo jak to udělat aby to šlo bez vyměny?
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

zkus zajet do origo servisu Peugeot. ať kouknou jestli na to cukání neni známy řešení. myslim ,že u C5 s timhle motorem poškubávání řešil update SW jednotky motoru.
Combi ASZ
Uživatelský avatar
mich
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2009, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mich »

Nejdřív ho zkus vyndat a vyčistit.
Land Rover Freelander 2,0TD4 82kw, 2002
Rover 220Sdi 77kw r.v.1998
Peugeot Boxer 2,0 Hdi, 62Kw, 2002

Diagnostika:
Lexia - Peugeot Citroen
Bosch KTS - Všechny značky
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Moja kia crdi tiez robila podobne kusky, vymana sw, este horsie, potom dalsi sw a uz v pohode, tiez bolo podozrenie na egr ale ten bol OK.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“