kibi píše:ta první varianta stačí (pokud tam nemáš nějakou šílenou hifi aparatůru, nebo jinej spotřebič), i když za krutý zimy je každej ampér startovacího proudu dobrej
No právě to mě sere 100A je dost ... Elektroniku navíc tam nemám. Předtím jsem měl vždy benzíny, ale teď musím koupit baterku a vyvstává otázka, abych k vůli ušetřeným 600,- ráno při -15-20 nezůstal viset.
Naposledy upravil(a) Irka dne 27 zář 2011, 22:04, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55 píše:staci,nestaci, po skusenostech pristupuji ke kazdemu autu a zakazniku individualne. ale pro opravdu obyc zakaznika, ktery se z mista A potrebuje dostat do mista B staci varianta 1.
Vysvětli prosím, jaké máš kritéria pro hodnocení zákazníka (kdy už bys volil silnější baterku než 74Ah/680A)
THX
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
přesně tu první hodnotu baterie mám 74AH / 680A (přesně 6let stará)...auto viz podpis, elegancka s příplatkem....před zimou baterku vždy skontroluju - dobiju, do nafty leju zimní VIFko a u nás na severu jsem zatím neměl problém nastartovat
kolik auto najede po startu, kolikrat startuje, teply studeny,stani se svtly, diesel, jak dlouho dozhavuje, spotrebice, kde auto parkuje, kolik naje km za rok, atd.
dav55 píše:je to pomer proudu vybijeci ho se pri nejake minus teplote za nejakou dobu, pokud budes mit spatne kostry nebo starter, tak ti to nepomuze.
Vím co je startovací proud ... bavím se o tom, zda se vyplatí si těch 600,- připlatit nebo ne (víte jak to je - na cestě těch 600,- nenajdete ..... nejsem nějaký skrblík ...ale vše s rozmyslem)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55 píše:kolik auto najede po startu, kolikrat startuje, teply studeny,stani se svtly, diesel, jak dlouho dozhavuje, spotrebice, kde auto parkuje, kolik naje km za rok, atd.
Super...
auto startuje 5x - 6x za den (studené). Jak dožhavuje netuším, spotřebiče 0, auto parkuje z 80% venku, najede cca. 25tis za rok. Teď tam mám 55Ah / 460Ah (prosím bez komentáře - na léto a dojezd dobré) a auto než přišly ranní teploty kolem 7stupňu startovalo relativně vpohodě (v pondělí jsem už v 6h ráno nenastartoval)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Ach, jo... ptám se na názor (hledám někoho kdo má v autě podobné parametry) ... Vím co je startovací proud, ale nevím jak se bude chovat ta baterka v Octavii TDI při teplotě např. -15 (zda tam bude nějak extra rozdíl nebo ne -> mezi těma dvouma variantami).
Naposledy upravil(a) Irka dne 27 zář 2011, 22:03, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
kibi píše:přesně tu první hodnotu baterie mám 74AH / 680A (přesně 6let stará)...auto viz podpis, elegancka s příplatkem....před zimou baterku vždy skontroluju - dobiju, do nafty leju zimní VIFko a u nás na severu jsem zatím neměl problém nastartovat
Kolikrát za den to auto nakopneš?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
u mne je to různý, ročně najedu cca 30.000 km, v průměru to vidím na 5-6 startů....jinak když je echt kosa a auto je sudený, žhavím preventivně 2x...a startuju
kibi píše:u mne je to různý, ročně najedu cca 30.000 km, v průměru to vidím na 5-6 startů....jinak když je echt kosa a auto je sudený, žhavím preventivně 2x...a startuju
Tak to máme provoz zhruba stejný. Díky za echo ....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
prehledl jsem prispevek spotrbice 0,tak si vem svetla, topeni, vyhrivani skla a zrcatek,sterace, a atik 120A pere za studena 150 to neni moc nadsen. pokud mas ten najezd co pises tak je to v poho, jen jsou lidi, co najedou treba tak 5tis a jezdi do prace treba 1Km, proto je pristup individualni.
dav55 píše:prehledl jsem prispevek spotrbice 0,tak si vem svetla, topeni, vyhrivani skla a zrcatek,sterace, a atik 120A pere za studena 150 to neni moc nadsen. pokud mas ten najezd co pises tak je to v poho, jen jsou lidi, co najedou treba tak 5tis a jezdi do prace treba 1Km, proto je pristup individualni.
Nemám tam nic co by nebylo v serii (vyhřívané sedadla nemám a ani aparaturu, zrcátka vyhřívám dle potřeby - znám člověka co jezdí s permanentně zaplým vyhříváním celý rok a když jsem mu v létě řekl ať si šáhne na zrcátka tak se divil)
Takže ta lepší baterka je pro mě relativně zbytečná (aspoň budu mít klidné spaní )
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max