: Výběr baterie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

kibi píše:ta první varianta stačí (pokud tam nemáš nějakou šílenou hifi aparatůru, nebo jinej spotřebič), i když za krutý zimy je každej ampér startovacího proudu dobrej :-)
No právě to mě sere :? 100A je dost ... Elektroniku navíc tam nemám. Předtím jsem měl vždy benzíny, ale teď musím koupit baterku a vyvstává otázka, abych k vůli ušetřeným 600,- ráno při -15-20 nezůstal viset.
Naposledy upravil(a) Irka dne 27 zář 2011, 22:04, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

je to pomer proudu vybijeci ho se pri nejake minus teplote za nejakou dobu, pokud budes mit spatne kostry nebo starter, tak ti to nepomuze.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

dav55 píše:staci,nestaci, po skusenostech pristupuji ke kazdemu autu a zakazniku individualne. ale pro opravdu obyc zakaznika, ktery se z mista A potrebuje dostat do mista B staci varianta 1.
Vysvětli prosím, jaké máš kritéria pro hodnocení zákazníka (kdy už bys volil silnější baterku než 74Ah/680A)

THX
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

přesně tu první hodnotu baterie mám 74AH / 680A (přesně 6let stará)...auto viz podpis, elegancka s příplatkem....před zimou baterku vždy skontroluju - dobiju, do nafty leju zimní VIFko a u nás na severu jsem zatím neměl problém nastartovat ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kolik auto najede po startu, kolikrat startuje, teply studeny,stani se svtly, diesel, jak dlouho dozhavuje, spotrebice, kde auto parkuje, kolik naje km za rok, atd.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

dav55 píše:je to pomer proudu vybijeci ho se pri nejake minus teplote za nejakou dobu, pokud budes mit spatne kostry nebo starter, tak ti to nepomuze.
Vím co je startovací proud :-) ... bavím se o tom, zda se vyplatí si těch 600,- připlatit nebo ne :-) (víte jak to je - na cestě těch 600,- nenajdete ..... nejsem nějaký skrblík ...ale vše s rozmyslem)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kdyz vis tak si priplat.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

dav55 píše:kolik auto najede po startu, kolikrat startuje, teply studeny,stani se svtly, diesel, jak dlouho dozhavuje, spotrebice, kde auto parkuje, kolik naje km za rok, atd.
Super...

auto startuje 5x - 6x za den (studené). Jak dožhavuje netuším, spotřebiče 0, auto parkuje z 80% venku, najede cca. 25tis za rok. Teď tam mám 55Ah / 460Ah (prosím bez komentáře - na léto a dojezd dobré) a auto než přišly ranní teploty kolem 7stupňu startovalo relativně vpohodě (v pondělí jsem už v 6h ráno nenastartoval)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

dav55 píše:kdyz vis tak si priplat.
Ach, jo... ptám se na názor (hledám někoho kdo má v autě podobné parametry) ... Vím co je startovací proud, ale nevím jak se bude chovat ta baterka v Octavii TDI při teplotě např. -15 (zda tam bude nějak extra rozdíl nebo ne -> mezi těma dvouma variantami).
Naposledy upravil(a) Irka dne 27 zář 2011, 22:03, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

kibi píše:přesně tu první hodnotu baterie mám 74AH / 680A (přesně 6let stará)...auto viz podpis, elegancka s příplatkem....před zimou baterku vždy skontroluju - dobiju, do nafty leju zimní VIFko a u nás na severu jsem zatím neměl problém nastartovat ;)
Kolikrát za den to auto nakopneš?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

u mne je to různý, ročně najedu cca 30.000 km, v průměru to vidím na 5-6 startů....jinak když je echt kosa a auto je sudený, žhavím preventivně 2x...a startuju :)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

kibi píše:u mne je to různý, ročně najedu cca 30.000 km, v průměru to vidím na 5-6 startů....jinak když je echt kosa a auto je sudený, žhavím preventivně 2x...a startuju :)
Tak to máme provoz zhruba stejný. Díky za echo ....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

prehledl jsem prispevek spotrbice 0,tak si vem svetla, topeni, vyhrivani skla a zrcatek,sterace, a atik 120A pere za studena 150 to neni moc nadsen. pokud mas ten najezd co pises tak je to v poho, jen jsou lidi, co najedou treba tak 5tis a jezdi do prace treba 1Km, proto je pristup individualni.
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

dav55 píše:prehledl jsem prispevek spotrbice 0,tak si vem svetla, topeni, vyhrivani skla a zrcatek,sterace, a atik 120A pere za studena 150 to neni moc nadsen. pokud mas ten najezd co pises tak je to v poho, jen jsou lidi, co najedou treba tak 5tis a jezdi do prace treba 1Km, proto je pristup individualni.
Nemám tam nic co by nebylo v serii (vyhřívané sedadla nemám a ani aparaturu, zrcátka vyhřívám dle potřeby - znám člověka co jezdí s permanentně zaplým vyhříváním celý rok a když jsem mu v létě řekl ať si šáhne na zrcátka tak se divil)

Takže ta lepší baterka je pro mě relativně zbytečná (aspoň budu mít klidné spaní :-D )
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

proto pristupuju ke kazdemu jinac, asi jsi to pochopil
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“