
Priemer vyfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
marquee píše:hele nevim, tlumočím jen co jsem viděl a na co mě jejich technik v Garrettu upozorňoval, mají tam stolici na testovnání turbodmychadel za studena (roztáčejí ho stlačeným vzduchem) pro měření vybrací, a tam nám to ukazoval bez protitlaku z toho turba tekl olej doslova proudem.
newm ja tomu proste neverim...

VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@marquee: mozno to bola demonstracia poskodeneho turba, neviem si to inak vysvetlit.... to by tu par ludi chodilo po par km na sucho a to jazdia preteky do kopca a na okruhu, kde by sa to urcite prejavilo 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Odpovědi: 0
Bylo nám to ukazováno jako jedna z příčin závad turba na které neuznávají reklamace, neříkám, že to udělá každé turbo, ale údajně u některých modelů aut je to téměř pravidlo. Prostě když tam byl nasimulován výfuk s katem tak to drželo, a když kat odstranily začalo to téct. To samé když odstranily trubku sání, ale obráceně(teklo to do sání). Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na oleji (prostě že ložisko má na sucho poměrně velkou vůli, kterou olej vymezí) a ty jsou právě na tyto změny hodně náchylná. Byl jsem přímo v továrně tak si myslim že nekecaj, ale člověk nikdy neví, je fakt, že hledaj cokoli, aby nemusely turbo uznat. Za celou dobu pamatuju snad dva nebo tři případy, že uznaly chybu výroby, vše ostatní zamítnuto.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
ja som bol v tom ze pokial turbo nema gulickove lozisko, implicitne je pouzite klzne, u ktoreho volu vymedzuje olej, takze tento problem by mal nastat u vacsiny pouzivanych turbinmarquee píše:Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na oleji


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
takze najlepsie je tam dat 55mm alebo 60mm ?? kedze 65mm urcite nie....
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Odpovědi: 0
To jo kluzná jsou skoro všechna, ale tohle když mi dal do ruky, tak to mělo vůly, že by člověk řekl, že je turbo v prd... fakt to spíš plave než kloužesubz3ro_tdi píše:ja som bol v tom ze pokial turbo nema gulickove lozisko, implicitne je pouzite klzne, u ktoreho volu vymedzuje olej, takze tento problem by mal nastat u vacsiny pouzivanych turbinmarquee píše:Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na olejino nebudeme tu do toho rypat, proste je to nova a pre mna osobne zaujimava informacia


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@marquee: rozdil tlaku pred/za turbem vyrazne ovlivnuje jeho efektivitu, nicmene rozhodne ne tak, jak to pises Ty ... kdyby tomu tak bylo, tak nemaji vsechny specialy co nejkratsi vyfuky bez jakychkoli restrikci
Samozrejme, ze to musi jit ruku v ruce s tlakem v sani, to snad netreba dodavat
Samozrejme, ze to musi jit ruku v ruce s tlakem v sani, to snad netreba dodavat

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Odpovědi: 0
a proč myslíš že jsem zdůrazňoval, že jde o zákaznická turba, nikoliv o speciál o kterých mluvíš... ale klasika zde na foru jeden o koze a druhý......Forest píše:@marquee: rozdil tlaku pred/za turbem vyrazne ovlivnuje jeho efektivitu, nicmene rozhodne ne tak, jak to pises Ty ... kdyby tomu tak bylo, tak nemaji vsechny specialy co nejkratsi vyfuky bez jakychkoli restrikci
Samozrejme, ze to musi jit ruku v ruce s tlakem v sani, to snad netreba dodavat
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
chlapi ..tak uz ste sa dohodli co bude najlapsie pre mna??
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
A druhy ... poukazuje na to, ze to, co je vhodne u projektu, ktere nehledi na investice ale na vykon tak bude nvice, nezli pravdepodobne vhodne i pro sedy prumer.marquee píše:a proč myslíš že jsem zdůrazňoval, že jde o zákaznická turba, nikoliv o speciál o kterých mluvíš... ale klasika zde na foru jeden o koze a druhý......
... by me zajimalo, jak je mozny, ze to neprosakuje Olegovi, ikdyz to roztaci vzduchem, i na 250tis. otacek i s vyssim tlakem oleje nezli je v serii ... a to to roztaci jen na jedne strane "jednostrannym" zatizenim vyfukoveho rotoru

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
teraz to tak mam.. 

Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
http://www.youtube.com/watch?v=EKJTHrLS ... ture=feedu
http://www.youtube.com/watch?v=xHvsg38a ... ture=feedu
http://www.youtube.com/watch?v=xHvsg38a ... ture=feedu
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160