Priemer vyfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

jaky protitlak? co to meles za bullshit? ten protitlak ktorý by takýmto zásadným spôsobom ovplyvnovat umiestnenie loziska abo naklonenie tak by musel by o hoooooodne moc vacsi :D a pochybujem ze by ten motor bol schopny bezat...
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

hele nevim, tlumočím jen co jsem viděl a na co mě jejich technik v Garrettu upozorňoval, mají tam stolici na testovnání turbodmychadel za studena (roztáčejí ho stlačeným vzduchem) pro měření vybrací, a tam nám to ukazoval bez protitlaku z toho turba tekl olej doslova proudem.
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2010, 13:36

Příspěvek od kozelpub »

marquee píše:hele nevim, tlumočím jen co jsem viděl a na co mě jejich technik v Garrettu upozorňoval, mají tam stolici na testovnání turbodmychadel za studena (roztáčejí ho stlačeným vzduchem) pro měření vybrací, a tam nám to ukazoval bez protitlaku z toho turba tekl olej doslova proudem.

newm ja tomu proste neverim... :D ten protitlak nieje konstantny takze ten unik by tam bol aj s nim a pri tom ako to opisujes by ten olej dlho nepobudol...
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@marquee: mozno to bola demonstracia poskodeneho turba, neviem si to inak vysvetlit.... to by tu par ludi chodilo po par km na sucho a to jazdia preteky do kopca a na okruhu, kde by sa to urcite prejavilo ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Bylo nám to ukazováno jako jedna z příčin závad turba na které neuznávají reklamace, neříkám, že to udělá každé turbo, ale údajně u některých modelů aut je to téměř pravidlo. Prostě když tam byl nasimulován výfuk s katem tak to drželo, a když kat odstranily začalo to téct. To samé když odstranily trubku sání, ale obráceně(teklo to do sání). Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na oleji (prostě že ložisko má na sucho poměrně velkou vůli, kterou olej vymezí) a ty jsou právě na tyto změny hodně náchylná. Byl jsem přímo v továrně tak si myslim že nekecaj, ale člověk nikdy neví, je fakt, že hledaj cokoli, aby nemusely turbo uznat. Za celou dobu pamatuju snad dva nebo tři případy, že uznaly chybu výroby, vše ostatní zamítnuto.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

marquee píše:Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na oleji
ja som bol v tom ze pokial turbo nema gulickove lozisko, implicitne je pouzite klzne, u ktoreho volu vymedzuje olej, takze tento problem by mal nastat u vacsiny pouzivanych turbin :) no nebudeme tu do toho rypat, proste je to nova a pre mna osobne zaujimava informacia ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

takze najlepsie je tam dat 55mm alebo 60mm ?? kedze 65mm urcite nie....
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

subz3ro_tdi píše:
marquee píše:Údajně některá turba mají celý ložiskový uzel z důvodu odporu vysloveně plovoucí na oleji
ja som bol v tom ze pokial turbo nema gulickove lozisko, implicitne je pouzite klzne, u ktoreho volu vymedzuje olej, takze tento problem by mal nastat u vacsiny pouzivanych turbin :) no nebudeme tu do toho rypat, proste je to nova a pre mna osobne zaujimava informacia ;)
To jo kluzná jsou skoro všechna, ale tohle když mi dal do ruky, tak to mělo vůly, že by člověk řekl, že je turbo v prd... fakt to spíš plave než klouže :) Jinak samozřejmně mluvíme o turbech tzv. zákaznických, tedy dělaných pro konkrétní motory, ne o turbech pro speciální aplikace. Uvádím to tady spíš jako zajímavost kdyby se Vám někdy po úpravě výfuku nebo sání něco podobného stalo, tak aby jste turbo hned neodepisovali, ale jen prostě zkusili nejdřív uvést auto do původního stavu a třeba to přejde samo. :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@marquee: rozdil tlaku pred/za turbem vyrazne ovlivnuje jeho efektivitu, nicmene rozhodne ne tak, jak to pises Ty ... kdyby tomu tak bylo, tak nemaji vsechny specialy co nejkratsi vyfuky bez jakychkoli restrikci

Samozrejme, ze to musi jit ruku v ruce s tlakem v sani, to snad netreba dodavat ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Forest píše:@marquee: rozdil tlaku pred/za turbem vyrazne ovlivnuje jeho efektivitu, nicmene rozhodne ne tak, jak to pises Ty ... kdyby tomu tak bylo, tak nemaji vsechny specialy co nejkratsi vyfuky bez jakychkoli restrikci

Samozrejme, ze to musi jit ruku v ruce s tlakem v sani, to snad netreba dodavat ;)
a proč myslíš že jsem zdůrazňoval, že jde o zákaznická turba, nikoliv o speciál o kterých mluvíš... ale klasika zde na foru jeden o koze a druhý......
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

chlapi ..tak uz ste sa dohodli co bude najlapsie pre mna??
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marquee píše:a proč myslíš že jsem zdůrazňoval, že jde o zákaznická turba, nikoliv o speciál o kterých mluvíš... ale klasika zde na foru jeden o koze a druhý......
A druhy ... poukazuje na to, ze to, co je vhodne u projektu, ktere nehledi na investice ale na vykon tak bude nvice, nezli pravdepodobne vhodne i pro sedy prumer.

... by me zajimalo, jak je mozny, ze to neprosakuje Olegovi, ikdyz to roztaci vzduchem, i na 250tis. otacek i s vyssim tlakem oleje nezli je v serii ... a to to roztaci jen na jedne strane "jednostrannym" zatizenim vyfukoveho rotoru ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

nech origo 55mm a udelej komplet pruchozi od turba az dozadu a budes spokojenej ;) kamos to ma na golfu a paraada, ja se na to chystam na octavce v nejblizsi dobe taky...
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

teraz to tak mam.. (LOL)
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“