odporucam kupit knihu ´jak na to´ pre zaciatocnikov su tam super uzitocne rady. Stoji okolo 1000CZK. Netvrdim ze si zaciatocnik, ale postup na to na co sa pytas tam iste najdes
V skratke, odpojis poloos od prevodovky (6x srob na tisichran) povolis stredovy srob naboju kolesa a mas poloos vonku. Rozrezes staru manzetu, klb sklepnes von, prip. stredovy srob co zasrobujes nadoraz a klb tym staihnes, das novu manzetu, naplnis vazelinou, zlozis a mas hotovo.
pořádné nářadí mám, momenťák taky zručnej taky jsem tak to snad zvládnu ne.... a musí se ta poloosa oddělávat i u převodovky ??? nestačí povolit ten středovej šroub co je u náboje tím to celé padne dolu a pak to sklepnu ??? Neb se na to musí bušit pořádně přes nějákou trubku a tím by hrozilo poškození v převodovce proto se to vyndavá celé ????
pašák 1.9 TDi 172 kobylek... skoro vše už vyměněno...
Když nemáš smůlu a není tam kloub haražen přes drátěnou pojistku, tak to srazit půjde..Dnes jsou na to perfektní stahováky, ale já vždycky zapřu tyč poloosy stahovacími kleštěmi o rameno, nebo tak nějak a dám mu pecku /akorát bacha na hranu a kouli, ale vydrží to dost/ a je dole..Když to pak narazíš, musíš cítit potom lehkou vůli, což je známka že pojistka zapadla......
misoVW píše:passat ma tu vyhodu, ze ma zkrz tisichran na klbe zavit. Netreba ziadny stahovak, staci srob zasrobovat nadoraz a klb zleze sam.
Přesně tak - stejně to má i Sharan - je to výhoda, že se nemusí používat násilí. Ačkoli znám jednoho, co ho doma baba tak sejří, že se do garáže chodí vybít - ten má ze všeho nářadí nejradši kladivo .
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3 píše:Když nemáš smůlu a není tam kloub haražen přes drátěnou pojistku, tak to srazit půjde..Dnes jsou na to perfektní stahováky, ale já vždycky zapřu tyč poloosy stahovacími kleštěmi o rameno, nebo tak nějak a dám mu pecku /akorát bacha na hranu a kouli, ale vydrží to dost/ a je dole..Když to pak narazíš, musíš cítit potom lehkou vůli, což je známka že pojistka zapadla......
se na to vyprdni v kelly stojí manžeta 35O korun, když si koupíš převlíkačku tak dáš 25O, já to rvu přes ten kužel koupil jsem ho na slovensku jen 36O koun, tím srážením si člověk casto zadělá na velké problémy,
jericho-3 píše:Jo, ale musí na to být manžeta..každou tam nedáš..
píšu neoprenka, v kely říkají převlíkačka, hezký výběr mají v APM, jíá to dělám tak že jsou ve strážnici autodíly zelina a ten opravuje i auta tak má několik rozměrů, někdy se stane že je tvrdá a musíš se dřít přihřeješ horkovzduškou a je tam
Mě se moc často do ruky nedostaly, to jsou samé Spidany apod., ale tuhle na mne vybalili celou řadu těchhle /šprcek/ jak jim říkám..Co jsme se natrápili s touhle navlíkačkou , kterou sice prodávali, ale šprcky neměli..Dokonce jsem jednou v nouzi u Peugeta 106 s těmi francouzskými sráči /klouby/ manžetu rozřízl a pak slepil vteřinákem...Že to jednu cestu vydrží a pak ji vyměním ...pořádně...Pak jsem to zvedl a hle, manžeta zatím držela..Ale pak paní auto ukradli /skoro plakala, měla ho strašně ráda/ tak jsem si říkal, doufám vy svině , že se vám zadře motor a manžeta se rozlepí...