Filda 1,3 40kw dobíjení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Filda 1,3 40kw dobíjení

Příspěvek od Viktor.88 »

Při nastartování kontrolka nesvítí, kupodivu nedobíjí(11,5V) ale při vyšších otáčkách tak 4000ot. se rozsvítí, ale dobíjí to co má...
Zkusil jsem starší dobrej altík i nový relé a je to pořád to samý


Nesetkal se někdo s něčim takovým?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Prostřelená dioda v můstku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

to by mu to nedělalo s jiným altikem co takle uhnily očko na +
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proč by to nemohlo dělat s jiným altíkem? Tohle je tak častá závada, že mohl klidně být i ten druhý altík vadný.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33819
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Filda 1,3 40kw dobíjení

Příspěvek od slovacek.milos »

Viktor.88 píše:Při nastartování kontrolka nesvítí, kupodivu nedobíjí(11,5V) ale při vyšších otáčkách tak 4000ot. se rozsvítí, ale dobíjí to co má...
Zkusil jsem starší dobrej altík i nový relé a je to pořád to samý


Nesetkal se někdo s něčim takovým?

kde to měříš na baterce nebo na altíku M6
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Na altru i na baterce...
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Změř napětí mezi svorkou D+ a B+ a nebo vyměň rovnou můstek.
Dioda/y.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33819
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Viktor.88 píše:Na altru i na baterce...

pokud ti jde na altík napětí po zapnutí klíku ten malá konektor a na M6 ta chodu motoru je napětí baterky tak je altík KO
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33819
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stěma můstkama u feld bych byl rezervovaný, alternátor je třífázový generátot a ukostření těch fází je 3 x M5 a ty kostry držá pohromadě i ten můstek, umí se všechny povolit a pak to nemaka, prostě nejdou fáze
hosek57
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 zář 2011, 13:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od hosek57 »

Dobrý den.Marek77 a petr petr má pradu.Je to rozpojená dioda na plusové straně.Změřte napětí mezi D plus a B plus.Jestli bude rozdíl napětí při 1500 ot. větší než 0,4V - jsou vadné diody.Mnoho zdaru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“