Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na kanál 23 můžu večer kouknout. Co na něm vlastně je? Všechny jsou stejné a byl jsem s nima v DP. Jak říkám, když je prohodím, tak se problém pořád vyskytuje na stejném válci - alespoň tak soudím podle kanálu 13.netopier píše:a kanal 23 ?
vstreky su spravne nastavene? mas urcite vsetky 4 vstrekovace rovnake?
Jestli jsou vstriky nove jak rikas, tak ten kdo je montoval praskl gumicku...vyndej 4ty vstrik a pripadne vymen gumicky. Jinak taky to muze delat spatne napruzeny pin na vstrik liste. Kazdopadne hodnota 3 na policku 4 v kanalu 4 je spatne ten 4ty vstrik. Vyndej ho a nech ho otestovat nebo nekdo spatne provedl montaz. Jeste zkontroluj nastaveni vule vstrikovacu. 225" pravdepodobne, nebo 180 u arl.
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi.
Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 úno 2007, 09:06
- Bydliště: Teplice