Škubání motoru VW Vento 1.9Tdi typ 1Z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Škubání motoru VW Vento 1.9Tdi typ 1Z

Příspěvek od cudla1986 »

Dobrý den nemá skušenost někdo s touhle závadou.Jo a ještě v poslední době to začalo houpat na volnoběh poměrně dost.Předem děkuji za radu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Soustředil bych se na palivo, jestli to kouří, je vše dotaženo, nepřisává to..apod..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

houpání s cukání jde ruku v ruce, chce o nastavit čerpadlo pohnout s nastavovačem ;)
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

To mám vše za sebou a je tam vše ok a palivem bych neřekl že to je pač jsem skoušel tankovak všude možne a bezezměn.Já osobně bych to viděl na regulátor v čerpadle pač nic jiného mě už nenapadá.Jinka to ještě dělá citelnějc když poklesnou teploty pod 10 stupňů.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cudla1986 píše:To mám vše za sebou a je tam vše ok a palivem bych neřekl že to je pač jsem skoušel tankovak všude možne a bezezměn.Já osobně bych to viděl na regulátor v čerpadle pač nic jiného mě už nenapadá.Jinka to ještě dělá citelnějc když poklesnou teploty pod 10 stupňů.
máš toho za sebou určitě hodně proto se ptám,

mě by zajímalo kde se nachází regulátor 1Z v čerpadle a co reguluje, ;)
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

tak reguluje volnobežné otáčky a obrázek nemám abych ukázal kde je.Jinak si myslím že je to tím pač to houpe jak na vlnoběh tak ve vyšších ustalených otáčkách to škube.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cudla1986 píše:tak reguluje volnobežné otáčky a obrázek nemám abych ukázal kde je.Jinak si myslím že je to tím pač to houpe jak na vlnoběh tak ve vyšších ustalených otáčkách to škube.
ale píšeš že máš motor 1Z

regulátor otáček je třeba u Z25,(zetor 25 K) JZD chvojkovice brod, obrázky naštěstí mám http://www.google.cz/search?q=zetor+25+ ... d=0CCUQsAQ

prosímtě mrkni pod kapotu jestli tam máš podobný motor miloš ;)
cudla1986
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 led 2009, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od cudla1986 »

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:D :o Hoši, to jsou ty správné stroje..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »


správně tam se musíš doučit,
pak přijdeš na na to že 1,9 TDi má řídící jednotku motoru a pomocí nastavovače v čerpadle ovládá volnoběžné otáčky
a žádný regulátor otáček v čerpadle nenajdeš a pokud to tak vidíš je to špatně

takže to chce spíš hejbnout tím nastavovačem ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše::D :o Hoši, to jsou ty správné stroje..
já měl ještě nedávno 25A 25K a Z35 rozprodal jsem je ale jsou to fakt správné stroje, na adečku jsou ty motory nesmrtelné, na Z25 se dokonce vyrábí žhavící svíčky, a supra když nastavíš na tu správnou rysku tak drapne i v mrazu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, zmáčkne se dekomprese /systém, kterým novodobí konstruktéři opovrhují/ a stačí baterie s napětím 10 volt a motor čapne..Osobní zkušenost se Zetor 50.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Přesně tak, zmáčkne se dekomprese /systém, kterým novodobí konstruktéři opovrhují/ a stačí baterie s napětím 10 volt a motor čapne..Osobní zkušenost se Zetor 50.. :)
pětadvacítku jsem natáčel baterkou z feldy, na suprovi jsem začínal ve statku mám už jen eresa dvouváec taky stačí44 Ah a trochu sunce ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

peknej dekompresor a regulator mel taky ruskej buldozer T130,na tom jsem neco nahrnul,Pak byl krasnej dekompresor na Stadionu S11,jen s tim regulatorem to bylo horsi (LOL)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na tom S11 to bylo zboku šroubek, žabkokarbec, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“