A3 teple starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

A3 teple starty

Příspěvek od jjuriss »

Ahojte, nestretol sa niekto s podobnym problemom? A3, 1.9 TDI PD, 77kw, ked je studena chyta na supu, aj ked su mrazy, ale ako nahle je ohriata, alebo je von teplo trva aspon 4-6 sekund kym nastartuje.... co by to mohlo byt?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

zvýšit startovací dávku, prohledej forum je tu o tom dost

1) VAG
2) jednotka motoru
3)login kod je 12233
4) kanál 05
5) mělo by tam být 32768
6) přidat 200 testovat uložit

když nepomůže dalších 200, atd..
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

viem ze takymto sposobom sa to robilo na octaviach 81kW, ale da sa to uplatnit aj pri PD motoroch? resp. co to moze sposobovat ze to nechyta tak ako ma.... vagom 304 to asi nepojde ze?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

nech si změnit startovací mapu u chiptunera,to je jistota...co teplotní čidlo paliva a motoru,jsou v pořádku?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

odpoj teplotni cidlo za tepla kdyz to bafne hned nech si udelat soft pokud to nebafne je problem jinde :-)
Uživatelský avatar
maniacse
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 lis 2010, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Jacovce (To)

Příspěvek od maniacse »

Pokial mu to nastartuje na brnk bez teplotneho cidla, moze to urobit ako na tdi motoroch cez odpajatelny pridavny odpor k cidlu, nie?!
VW Golf Mk1 1.5d /uz coskoro 1.6d, 4-kvalt-rulez/
If it don't blow black, take it back!
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

je dost mozne je na tom aute je cip lebo ide cosi lepsie ako klasicke, takze by teoreticky mohol byt zly soft?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Kdyby to blbe startovalo za studena i tepla, tak bych rekl, ze je spatny cidlo na vacce.Ale to by bylo v zavadach.Takze uprava sw, chyba se tahne napric koncernem uz cca 13 let.Uprava pres 12233 login nepomuze.Proste do 260 ot/min to nepusti palivo.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

[quote="jjuriss"]je dost mozne je na tom aute je cip lebo ide cosi lepsie ako klasicke, takze by teoreticky mohol byt zly soft?[/quote]


Chip za to urcite nemuze, vetsinou se to upravuje az od 1400 ot/min.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

repas startra pomože, u tychto motorov je potrebne dosiahnut urcite otacky startera a zavisi od nich startovacia davka, za tepla krizi rotor v startri viac, nedosiahne otacky ktore potrebuje a potom to toci strasne dlho, najlepsie je repas startra a upravit soft v RJ motora.....potom to uz nikdy nebude blbnut....samozrejme toto plati pokial VAG neukazuje inu chybu
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zbytecne vyhozeny love za opravu starteru.Po uprave sw to chytne i s vymlacenou baterkou.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

no neviem ci vyhodene love , radsej par korun do puzdier skorej ako potom novy rotor alebo stator.....to že to chyti je v poriadku
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

vag 304 resp. 409 a kkl kabel to nedokaze ze? rocnik auta je 05
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jjuriss píše:vag 304 resp. 409 a kkl kabel to nedokaze ze? rocnik auta je 05
ne, je treba poladit mapy v rj motoru, takze navstivit nejakeho chiptunera (ne nalejvace)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
slazo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 11 zář 2010, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od slazo »

zizalak píše:zvýšit startovací dávku, prohledej forum je tu o tom dost

1) VAG
2) jednotka motoru
3)login kod je 12233
4) kanál 05
5) mělo by tam být 32768
6) přidat 200 testovat uložit

když nepomůže dalších 200, atd..
Viete mi niekto poradit ? Potrebujem zvysit startovaciu davku a nejako sa mi to nedari. Pouzivam na to soft.VCDS svo 805.0 verze dat 20080309. Postupujem podla navodu vo VIS aj z fora :
Spoj sa s RJ motora
zadaj Login 12233
Adaptacia10
skupina 05
Zvysuj davku po 200
Testovat - ulozit
Vsetko ide az kym sa nedostanem na skupina 05 ale ta je zamrznuta .Jedine co viem tam menit je tusim kanal 06 ostatne nie
su pristupne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“