2 x Saxo 1.5 D (1996, 1998)

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
v4s1m4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 říj 2010, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

2 x Saxo 1.5 D (1996, 1998)

Příspěvek od v4s1m4 »

Je možný abych jezdil rok a 2 roky se saxama 1.5 D na olej (z menzy a hladovýho okna, filtrovanej přes benzínovej filtron) v poměru olej 2:1 nafty a neměl problém. Přes zimu jen nafta samo. Má někdo zkušehnosti co tento motor snese. Díky
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Cerpadlo stejny jako v citronu AX, Lucas, olejem jeste k tomu vyfritem bych nedrazdil...
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

Příspěvek od speedy800 »

V 1,5 D může být i Bosch. Jezdit to bude, ale počítej, že ti po nějaké době začne chcát čerpadlo. Mám tu samou zkušenost s Peugeotem 106, 1,5 D s Boschem. Najeto do 10.000 km na olej s naftou a začalo chcát čerpadlo.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Aha tak to sorry ja mel s Lukasem, a jeste 1.4D s Lukasem. Bosch dle me bude jezdit bez problemu jak pise speedy akorat ho prinejhorsim nechas pretesnit a frcis dal.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
v4s1m4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 říj 2010, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od v4s1m4 »

jo sry zapomnel sem napsat ze na obou mam bosch a to pretesneni cerpadla se da udelat nebo jedine novy? i kdyz myslim ze na nich uz bude vice jak 10k a no problem, díky
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

Zdravím.Přemýšlím že bych si koupil saxo 1.5D ale nevím kolik ten motor vydrží i to celé auto najet? Dá se tento motor příživovat i nějakýmy olejama-hydraulikou,převodákem,motorákem(novým) atd. v poměru 1:1 s naftou? Všude čtu ze to jezdí za 4L na sto a při stylu jízda jako prase 5.5L na sto-je to možné?Je saxo vhodné na ježdění 20km do práce a 20km zpět-to je 40km denně + 5km kolem komína a za rok najedu kolem 14000km.Celkem mě těší že saxo je skoro stejně veliké jak krátká felicia co jsem kdysi mě tak doufám že saxo je i ohodně pohodlnější.Koukal jsem na oktávie 1.9Tdi ale jsou celkem drahé a pěkně olítané.Celkem se mi zamlouvá P 306 1.9D ale kdo ví kolik by papala na to moje ježdění do práce a jestli by netrpěl motor.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Saxo neni spatny, AXko taky neni spatny, Pazout 309 jsem mel a jezdil na sracky a v pohode. Spotreba cca 5-6L.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

batoo píše:Saxo neni spatny, AXko taky neni spatny, Pazout 309 jsem mel a jezdil na sracky a v pohode. Spotreba cca 5-6L.
Kolik jsi denně s tím pažoutem 309 najel a co jsi do něj lil?A nějaké problémy byli?
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jako u 205ky uz to tu bylo popsany, kdyz jezdis na sracky (ja trafac + hydrac) tak pak musis prorazit karbon a nebo jak tady nekdo rozsiroval vrtakem.
Jinak jsem mel zavady mechanickeho charakteru a korozi ale ne nic co by souviselo s jizdou na alternativni paliva. Najezdil jsem s tim cca 30 000km a celkem no problemo.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

AX 1.4D se posral po 200km,Saxo 1.5D jezdilo na 3 válce,jediný co sneslo fritoolej byly vždy motory 1.9D(BX,ZX,Xantia,P 205,309,405 atd
Jezdím na vše co teče..
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

1.4D má myslím lucas čerpadlo 1.5D bosch. Já mám 1.7D isuzu a jezdí bez problemu.
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

peopleman píše:AX 1.4D se posral po 200km,Saxo 1.5D jezdilo na 3 válce,jediný co sneslo fritoolej byly vždy motory 1.9D(BX,ZX,Xantia,P 205,309,405 atd

To se mi ani nechce věřit že saxo 1.5d by bylo na tom tak mizerně že by nezvládlo v klidu jezdit nafta olej 1:1....
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Taky jsem u AX nechal menit cerpadlo :D
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“