Úbytek kroutícího momentu po 250000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kód: Vybrat vše
Tohle není zrovna exkluzivní vizitka navrhovaného prodejce z Aukra:
"Nedoporučuji!!! Sice kabel dorazil dle infa v aukci, ale po vložení disku do počítače mi byl ohlášen vir - trojský kůň. Ihned jsem napsal e-mail, ale na něj jsem již odpověď nedostal"-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Pane praktiku, CSV je comma separated value, čili hodnoty oddělené čárkami.honzas1 píše:pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log
Ti schopnější si mohou zkopírovat text a uložit jej jako soubor CSV. ( označit text ctrl-c, otevřít notepad ctrl-v, save as log.csv)
Pro ty ostatní je zde odkaz:
http://www.ulozto.cz/10814220/fabia-jizda1-csv
váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:
http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878
nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších
http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878
nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Zkoušel jsem tam dvě různé nové váhy (originál z krabice ještě nepoužité) bez zjevného výsledku. Podezření na váhu padlo v prvním kole.kibi píše:váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:
http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878
nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších
to by bylo naopak, údaj z váhy by byl vysoký a tlak turba horší.
jedině se ještě mrknout na sání mezi váhou a turbem, zkontrolovat hadici odvětrání motoru a nebo mrknout na tu vačku jak psal Huml
jedině se ještě mrknout na sání mezi váhou a turbem, zkontrolovat hadici odvětrání motoru a nebo mrknout na tu vačku jak psal Huml
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
kybosdieselpower
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Ještě mne napadla jedna věc. Vzhledem k tomu, že jsem v oblasti turbomotorů naprostý laik a neviděl jsem jiný než ten svůj, nedokážu posoudit, zda tvar sacího potrubí je takový, jako má v originále být. Při podrobné (laické) prohlídce jsem sice nenašel díru, ale mám dojem, že sací potrubí je zdeformované a nejsem schopen posoudit, zda to tak bylo záměrně od výroby, nebo zda je to vada, která způsobuje snížený průřez potrubí a tím i nedostatek vzduchu (to by vysvětlovalo, že výměna váhy neměla vliv). V okolí měděné trubky a vlnovce se mi jeví potrubí jako propadlé působením tepla a podtlaku. V místě propadení je průřez portubí odhadem asi poloviční oproti kruhovému tvaru v jiných místech. Potřeboval bych, aby se na to někdo podíval a řekl, zda je to tak v pořádku.
[/img]

[/img]