Úbytek kroutícího momentu po 250000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

takhle nééé pane, naloguj to od 1500ot klidně do 4000ot na 3-4kvalt nejlépe do mírného kopce....pak vlož třebas na ulozto.cz soubor co ti VAG uložil, má koncovku .csv ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

Kód: Vybrat vše

Tohle není zrovna exkluzivní vizitka navrhovaného prodejce z Aukra: 
"Nedoporučuji!!! Sice kabel dorazil dle infa v aukci, ale po vložení disku do počítače mi byl ohlášen vir - trojský kůň. Ihned jsem napsal e-mail, ale na něj jsem již odpověď nedostal"
ten antivir řve kvuli toho většinou, protože tam je keygen
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log :-)
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

honzas1 píše:pane teoretiku, nejprve by jste si zde na foru měl pořádně pročíst, jak se dělá log :-)
Pane praktiku, CSV je comma separated value, čili hodnoty oddělené čárkami.
Ti schopnější si mohou zkopírovat text a uložit jej jako soubor CSV. ( označit text ctrl-c, otevřít notepad ctrl-v, save as log.csv)
Pro ty ostatní je zde odkaz:
http://www.ulozto.cz/10814220/fabia-jizda1-csv
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

však jasně pane teoretiku.. proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.. toho hesla se asi držíte často jak tak vidim :-D ale ok.. aspon nějaky pokrok
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:

http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878

nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

kibi píše:váha vzduchu je slabá = vyzkoušet toto:

http://forum.skodahome.cz/topic/61332-v ... try1012878

nebo novou váhu....ale počkej si i na odpovědi zkušenějších ;)
Zkoušel jsem tam dvě různé nové váhy (originál z krabice ještě nepoužité) bez zjevného výsledku. Podezření na váhu padlo v prvním kole.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

někde tady bylo už že vaha ukazovala malou hodnotu a po odpojeni některe hadice to bylo ok.. ale ted nevim ktere...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

áha je fakt slabá a přitom turbo tlačí dobře, pokud je 100% vyloučený, že by i druhá váha byla špatná, může to být způsobený třeba omletou vačkou
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Netesnost sani? ;)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to by bylo naopak, údaj z váhy by byl vysoký a tlak turba horší.
jedině se ještě mrknout na sání mezi váhou a turbem, zkontrolovat hadici odvětrání motoru a nebo mrknout na tu vačku jak psal Huml
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Vsak tak sem to myslel. ;)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tiez si myslim,ze to bude niekde za vahou prisavat.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

Ještě mne napadla jedna věc. Vzhledem k tomu, že jsem v oblasti turbomotorů naprostý laik a neviděl jsem jiný než ten svůj, nedokážu posoudit, zda tvar sacího potrubí je takový, jako má v originále být. Při podrobné (laické) prohlídce jsem sice nenašel díru, ale mám dojem, že sací potrubí je zdeformované a nejsem schopen posoudit, zda to tak bylo záměrně od výroby, nebo zda je to vada, která způsobuje snížený průřez potrubí a tím i nedostatek vzduchu (to by vysvětlovalo, že výměna váhy neměla vliv). V okolí měděné trubky a vlnovce se mi jeví potrubí jako propadlé působením tepla a podtlaku. V místě propadení je průřez portubí odhadem asi poloviční oproti kruhovému tvaru v jiných místech. Potřeboval bych, aby se na to někdo podíval a řekl, zda je to tak v pořádku.ObrázekObrázek[/img]
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“