Doblo 1,3 MTD blika zhavenie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
Jó to já nevím. Musel bych tvoje auto vidět.Ale už jsem se setkal s tím že byla v háji jednotka žhavení.Nicméně dobu žhavení a vůbec žhavení určujue ŘJ podle teploty motoru.Takže možnosti máme relé žhavení,čidlo teploty motoru(chladící kapaliny) nebo řj žhavení.teď už je vhodné zajet na diag.Jedna z těchle věcí by měla nahlásit chybu.Avšak pozor někdy jednotka píše vadné relé žhavení a je to jednotka.Alespoň starší fiaty to tak mely.
Pokud ti žhaviče fungují tak že jsi je zkusil přes kabel kterým jsou standartně připojený nebude to ani relé.Pokud jsi je však zkoužel jeden po druhým-vyzkoušej jestli ti jde v dobu žhavení napětí na žhaviče.
Nebo a s tím jsem se ještě nikdy nesetkal to chce vymazzat chybu z ŘJ.Nicméně netrvrdím že to není možný.
Takže to shrneme:
-Změř napětí na žhavičích v době žhavení.
-Funkčně vyzkoušej žhaviče(připoj každý žhavič kusem drátu na baterii.Neměř jen odpor jaký mají.
-pokud to nepomůže zajeď na diag
-pokud ti to napíše relé žhavení zkus si ho někde půjčit a zkusit.
Pokud ti žhaviče fungují tak že jsi je zkusil přes kabel kterým jsou standartně připojený nebude to ani relé.Pokud jsi je však zkoužel jeden po druhým-vyzkoušej jestli ti jde v dobu žhavení napětí na žhaviče.
Nebo a s tím jsem se ještě nikdy nesetkal to chce vymazzat chybu z ŘJ.Nicméně netrvrdím že to není možný.
Takže to shrneme:
-Změř napětí na žhavičích v době žhavení.
-Funkčně vyzkoušej žhaviče(připoj každý žhavič kusem drátu na baterii.Neměř jen odpor jaký mají.
-pokud to nepomůže zajeď na diag
-pokud ti to napíše relé žhavení zkus si ho někde půjčit a zkusit.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
teraz vieš aj bezomňa,že to niesu žhaviče....je jasné,že to nesignalizuje to isté čo u VWgroup..ale keďže žhaviče sú OK a auto žhaví,tak treba zbehnúť na tú diagnostiku a pozrieť sa čo to je..Super píše:zhavice su v poriadku a zhavenie tiez nebehne ako ma, potom preco to blika ?

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24 čer 2011, 18:54
- Bydliště: Brno
Jj s tím souhlasím pokud žhaviče žhaví je třeba diagnostika.UchoTD píše:teraz vieš aj bezomňa,že to niesu žhaviče....je jasné,že to nesignalizuje to isté čo u VWgroup..ale keďže žhaviče sú OK a auto žhaví,tak treba zbehnúť na tú diagnostiku a pozrieť sa čo to je..Super píše:zhavice su v poriadku a zhavenie tiez nebehne ako ma, potom preco to blika ?Super..ak by si mal cestu okolo BB viem ti to napichnúť..zadarmo.
Jen říkám pokud vyzkoušel žhaviče jeden po druhým a ne na kabelu od žhavičů je třeba prověřit i to relé co to spouští.A to jde udělat pouhým voltmetrem.
Všichni jsou posedlí diagnostikou a já už měl několik aut co diag nic nehlásila a auto nejelo.A taky několik aut co auto v pohodě jelo a hlásilo deset poruch.nejdřív(pokud nemám diag)zkusím to co mě nic nestojí.
Někdy trochu logickýho přemýšlení vydá za celej examiner.
Grr věta bliká mi žhavení- tak zajeď na diagnostiku.
Pokud se pletu klidně mě opravte-nejsem vševěd.
Přesně toto jsem nyní řešil, PUNTO 1,9 JTD žhavící svíčka ,vadná po výměně žhavící svíčkya nastartování to ještě asi půl min.blikalo žhavení . Po druhém nastartování asi za hodinu už to neblikalo je vše v pořádku bez diagnostiky.Super píše:je to cudne , lebo po zapnuti klucika a pockani az cerpadlo natlaci naftu tak zhavenie nesieti ani neblika, rozblika sa az cca 3 sekundy po nastartovani a zhasne do cca 30 sekund
Fiat PUNTO 1,9 JTD 59kw 9/99