2.5tdi 5val... Vyráža mi teplotné čidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.5tdi 5val... Vyráža mi teplotné čidlo
Ahojte mam veľký problém s mojou volvo S80. Prestalo mi ukazovať teplotu, a vyhodilo mi to chybu:
GESTION MOTEUR FIXER PROCH ENTR
Stále beží ventilátor chladenia motora.
Auto strašne zle za studena štartovalo, kúrilo ale normálne. Vždy pri štarte vybehol biely dym. Tak som šiel na diag. a tam mi povedali že je zlé čidlo teploty vody.Ten na diagnostike mi povedal aj že to je preto tie zlé štarty lebo čidlo ukazovalo o 40stupnov menej ako má...
Tak som ho kúpil a namontoval. A čo sa nestalo. asi 15s po štarte rana jak z dela a vyrazilo mi ten plast kde je konektor z čidla von. tak som kupil ešte jedno čidlo, myslel som že je od nova zle alebo nejaka vada, a urobilo mi to isté.... Staré čidlo (to vadné povodné) mi nevyráža...
toto celé sa začalo diať po výmene rozvodov. na polskom fore som sa do že tiež niekomu takto vyhodilo chybu, vymenil vodnu pumpu a bol pokoj... ale to mi nak nesedi
Auto súrne potrebujem takže ak niekto niečo čo i len tuší prosím píšte... Ďakujem
(píšem sem to ww group lebo mam vo svojom s80 motor z audi, 2,5tdi 4 valec 140k)
GESTION MOTEUR FIXER PROCH ENTR
Stále beží ventilátor chladenia motora.
Auto strašne zle za studena štartovalo, kúrilo ale normálne. Vždy pri štarte vybehol biely dym. Tak som šiel na diag. a tam mi povedali že je zlé čidlo teploty vody.Ten na diagnostike mi povedal aj že to je preto tie zlé štarty lebo čidlo ukazovalo o 40stupnov menej ako má...
Tak som ho kúpil a namontoval. A čo sa nestalo. asi 15s po štarte rana jak z dela a vyrazilo mi ten plast kde je konektor z čidla von. tak som kupil ešte jedno čidlo, myslel som že je od nova zle alebo nejaka vada, a urobilo mi to isté.... Staré čidlo (to vadné povodné) mi nevyráža...
toto celé sa začalo diať po výmene rozvodov. na polskom fore som sa do že tiež niekomu takto vyhodilo chybu, vymenil vodnu pumpu a bol pokoj... ale to mi nak nesedi
Auto súrne potrebujem takže ak niekto niečo čo i len tuší prosím píšte... Ďakujem
(píšem sem to ww group lebo mam vo svojom s80 motor z audi, 2,5tdi 4 valec 140k)
afmalacky: Popisuji A6 C4 s motorem AEL.
Když se díváš do motoru, zhruba u druhého válce je vodní příruba a z ní vede hadice na chladič V té přírubě je z vrchu 2 pin čidlo pro ŘJ
Přesně v tom samém místě, ale zespodu je 4pin ( novější 3 pin ) čidlo.
Za pátým válcem zezadu nad přírubou motoru a převodovky je hadice topení a v ní čidlo pro climatronic. Předpokládám, že Volvo to má podobně jako Audi, ale zásadní věc je, že signál pro ŘJ jde pouze z čidla 2 pin jako teplota vody, z palivového čerpadla jako teplota paliva a z váhy vzduchu jako teplota nasávaného vzduchu.
Když se díváš do motoru, zhruba u druhého válce je vodní příruba a z ní vede hadice na chladič V té přírubě je z vrchu 2 pin čidlo pro ŘJ
Přesně v tom samém místě, ale zespodu je 4pin ( novější 3 pin ) čidlo.
Za pátým válcem zezadu nad přírubou motoru a převodovky je hadice topení a v ní čidlo pro climatronic. Předpokládám, že Volvo to má podobně jako Audi, ale zásadní věc je, že signál pro ŘJ jde pouze z čidla 2 pin jako teplota vody, z palivového čerpadla jako teplota paliva a z váhy vzduchu jako teplota nasávaného vzduchu.