: Výběr baterie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

A jak bys přistoupil ke mě? :-) Auto v podpisu, takže ropák, xeny, vyhřejvaný sesle, zrcadla a trysky ostřikovačů, velká navi a já nevim co ještě. Auto denně v provozu, oblast - podhůří Krušných Hor, takže v zimě klidně -18°C, vítr...prostě kosa :-)
Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

Kdyz jsem koupil Oktu, tak v ni byla Varta od novoty (original).
Po 9ti letech uz zacinala ztracet vykon. Startuji zhruba 30X za den a parkrat se mi stalo ze jsem zustal treba 20minut s rozsvicenymy svetly a uz jsem musel zduchat auto z kopce...
koupil jsem Banerku a Vartu jsem nabil a nechal lezet asi 2 roky a pak ji soupnul mamce do Golfa 1.4 benzin. Pokazde startuje na brink i po tech 2 letech odpocinku v kumbalu. Mamka chrochta blahem, jakou nema super baterku.
Banerka, hm jako ze dobra, mam problemy se startem (bud starter nebo baterka), ale uz ted vim, ze priste jdu do Varty.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak jsi to myslel, že jsi nechal auto svítit bez motoru 20 minut? A to má nějaká baterka vydržet..? Já rostu u amerických filmů/jinak mi nevadí/ , když hoši přijedou , nechají svítit světla někde na poušti, tam něco řeší pomalu hodinu a pak klidně nastartují a odjedou... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

20min musi vydrzet kazda baterie na sviceni. Kdyz sectu odber tak to musi krasne zvladnout.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

jericho-3 píše:Jak jsi to myslel, že jsi nechal auto svítit bez motoru 20 minut? A to má nějaká baterka vydržet..? Já rostu u amerických filmů/jinak mi nevadí/ , když hoši přijedou , nechají svítit světla někde na poušti, tam něco řeší pomalu hodinu a pak klidně nastartují a odjedou... :)
No jo, ale ti mají americké baterky a to je něco, ty jsou zocelený (noteeth)
G3 Variant synchro
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Já mám v octě Vartu holce jsem do Feliny koupil Exide a zatím fajn. Asi jít do značky než pak v zimě nenastartovat.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

holy píše:A jak bys přistoupil ke mě? :-) Auto v podpisu, takže ropák, xeny, vyhřejvaný sesle, zrcadla a trysky ostřikovačů, velká navi a já nevim co ještě. Auto denně v provozu, oblast - podhůří Krušných Hor, takže v zimě klidně -18°C, vítr...prostě kosa :-)
Já bych se tipnul na Exide Premium 77Ah, 760A, EA770
tuto bateriu mam uz 2roky v aute a bez problemov si myslim ze asi naj volba po dobu zaruky garantuju startovaciu schopnost baterie
mam to v leon 1M FR 1,9tdi zatial drzi ale teraz by som zobral asi o triedu vyssi model ma nejakych 85Ah
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Avatare, zkus to někdy u svého vozu, zastav někde v lese s krasomilou, 20 minut si hraj s jejími vnady a pak to zkus natočit, počítání a praxe jsou 2 rozdílné veličiny..A to myslím obyčejné H4 a ne ty moderní svařováky pro slepce.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jericho-3 píše:Avatare, zkus to někdy u svého vozu, zastav někde v lese s krasomilou, 20 minut si hraj s jejími vnady a pak to zkus natočit, počítání a praxe jsou 2 rozdílné veličiny..A to myslím obyčejné H4 a ne ty moderní svařováky pro slepce.. :D
klido pido

mam baterii 82 Ah 12V to znamena 982 Watt hodin (oprava).

To znamena při dobré baterii dobré kapacitě alespon 90% vyuziji ale jen 50% baterie abych ji neodrovnal

2*60watt (H4) + zadek 2x 5watt + značka 2x 4w + vnitřek abych na ty vnady videl + radio cca 200 wattu za hodinu

můžu si hrát tedy cca 2 hodiny ))) a nastartuji

pokud ti baterie vydrží méně je na zvážení kam ti těch 800 watů jde leda že by jsi tam měl elektrickej přímotop.

Stačí znát ohmův zákon ))))
Naposledy upravil(a) avatar dne 14 lis 2011, 19:27, celkem upraveno 1 x.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

mam baterii 82 Ah 12V to znamena 982 Watt. (LOL)
Snad Watthodin, ne?
Potom je třeba zapojit vybíjecí křivku, nejen ohmův zákon. Když připočtu věk baterie - snižující se kapacita, zapojím venkovní teplotu a pokud někdo má 60Ah baterku, asi po 20 minutách nastartuje, pokud má motor ve slušném stavu. jednou, dvakrát ano, ale častější radovánky a je po baterce - startovací baterie nesnáší hlubší vybití - vlastní zkušennost (noteeth)
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jj wathodin))) kazdej pochopil. teplota ted je 0 stupnu. motor mam 4,2 benzin zadnej tezko startovatelnej ropak. napsal sem ze pouziji pouze 50% baterie o baterkach a vybiti sem tu psal sloh je to cca 2 mesice))).

tak i tak ja si můzu hrat 2 hodiny. Jak to vim mam to vyzkousene hehe. Ostatni musite bejt rychlici)))
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ja teda svetla zasadne zhasinam a netrapi me jestli hrabu na vnady 2 nebo 4 hodiny. Mam obyc nejakej dolejvaci kram za ani ne 2000 uz skoro tri roky,ma to triletou zaruku a zatim jsem nemel problem nastartovat (LOL)
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 15 lis 2011, 14:19, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no ja si pustim jeste Webasto preci mi nebude zima ))). no a až webasto zhasne tak vím že baterka je tak akorad na nastartovani )))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“