tak tak moc bysom nevyskakoval s tym nissanem...ono je to tak kazdy si zastava svoje...a nezabudej roberte grone ze si na stranke dieslov tak tu moc nevyskakuj o benzinakoch...takmer kazdy si tu zastava diesle...asi takLusťa píše:No zase bych to s tim nissanem tolik neprehanel. Myslim,ze jsem majitelem docela silneho TDI a mel jsem i 350z a dost jsem je porovnaval. V tu chvili mel muj golf 221hp a ve srovnani 0-200 byl nissan na konci cumakem o pul metru vpred a to jen diky tomu,ze mel se zadokolou lepsi start.Robert Gron píše:Tak v tomto případě se ti omlouvám Milhauzi.Někdo pod stejným nikem tam toto psal ale nemá tam fotku takového krasavce jako ty.Byl bych strašně rád aby jsi tady neplácal hovadiny když ani nevíš jaké mám auto.Jen jeden rozdíl je mezi námi já si ty auta nemusím chodit pujčovat do hellera jako ty. Ještě trochu koníku přidej a pak mužem zkusit ten váš vrchol motorsportu sprint tvá žabka proti nisanu 350z uvidíme zda kamna nebo zapalovače. Tvé auto má turbo ale to neřeším.
Jen porovnání kolik mi toho nadělíš
Byl to nissan 350z rok 2005 manual
Takze bych tady moc nevyskakoval bejt tebou,teda pokud nechces bejt druhej opet
KN filtry a TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tak třeba tady se můžem mrknout....
http://www.t-base.cz/vysledky/vlnobiti2009.pdf
Kolega s 350Z 4.místo do 3500 14,324
TDIPOWER 1.místo diesel 2.místo celkově 13,262
Ale věřím, že upravenej pojede líp...
Mimochodem, tento pan Robert, co tady furt vyhrožuje, se stejně ke sprintu nikdy neodhodlá. Je posraný už jen když se o tom začne mluvit. Proto tak všude pomlouvá naftu a je na všechny diesláky nasraný. Prostě labil, tak mu to nechme....než příjde s nějakou 911.
A to že jsem si půjčil z autosalonu Audi Q7 V12 TDI....to jsem fakt chudák...


http://www.t-base.cz/vysledky/vlnobiti2009.pdf
Kolega s 350Z 4.místo do 3500 14,324
TDIPOWER 1.místo diesel 2.místo celkově 13,262
Ale věřím, že upravenej pojede líp...

Mimochodem, tento pan Robert, co tady furt vyhrožuje, se stejně ke sprintu nikdy neodhodlá. Je posraný už jen když se o tom začne mluvit. Proto tak všude pomlouvá naftu a je na všechny diesláky nasraný. Prostě labil, tak mu to nechme....než příjde s nějakou 911.
A to že jsem si půjčil z autosalonu Audi Q7 V12 TDI....to jsem fakt chudák...



VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Promiň, ale i když jezdím KN, tak toto se tak trochu vylučuje. Musel bys to hodně často prát a impregnovat, aby to mohla být pravda. Ta filtrace bude o něco málo horší. Ale nemyslím, že by to motoru uškodilo.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Velmi si Humla i Vas ostatnich vazim, ale neodpustim si potouchlou poznamku: Pres kondom je taky videt a nic nepropusti.Huml píše:nechci se hádat, ale když je přes něj vidět, tak mi nikdo nevymluví, že ten bordel přes něj neproletí
Ale vazne: ja si myslim ze to asi bude pouze vec osobniho nazoru.
Mel jsem MAZDU 626 2.0i a najel jsem s ni asi 160 000 km. Jak tenkrat do MAZDY, tak do soucastneho auta (viz nize)pouzivam KN vlozku do AirBoxu. Laicky poznatek cislo 1: benzinova Mazda sla lepe "od spodu", "ochotneji" se tocila. TDI je "zivejsi" a turbu se vice chce tocit. Laicky poznatek c.2: v Mazde, ale hlavne nyni v soucastnem aute se vlozka vzdy podstatne drive zanese vselijakym nasavanym bincem, prachem a mrtvolkami hmyzu. Kdyz jsem poprve cistil filtr (ja vul) po sesti mesicich proto, ze se mi zdalo ze motor nejak malo tahne, zjistil jsem ze z plochy asi 30 na 30cm zbyl flek 5x5cm volneho mista! kterym auto dychalo. Proste to vypada, hlavne u TDI, ze motor intenzivneji nasava. Papirak se mi nikdy nezanesl tak rychle a tak moc. pouceni: menit dle potreby. Laicky poznatek c.3: TDI jsem opatril ciptuning az pri 320 000km. Do te doby (mam ctyrkolku) mi spojka neprokluzovala. Prisel ciptuning ze 96 na 122kw a ze 310 na 370 nm. Spojka mi pri seslapnutem plynovem pedalu prokluzovala na sestku a nekdy v kopci i na petku. Potom jsem dal do AirBoxu KN filtr a spojka mi klouzala i na trojku!
poznatek c.4: trochu me rozciluje ze v dnesnim uz zimnim pocasi, proste pri snizene okolni teplote kdy je vse jaksi hlucnejsi, se motor velmi hlasite hlasi i do kabiny auta. Pokud KN-ko vytahnu a vlozim na zimu papirak, je i motor subektivne tissi.
Jak jsem rekl, jsou to me poznatky nezatizene technickym vzdelanim.
Na druhe strane tu ctu o zanaseni vahy vzduchu a ostatniho nedokonalou filtraci a impregnacnim olejem, atd. I to jsou pro mne silne argumenty a pro sebe bych to asi shrnul takto: chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho. Rozumim tomu spravne?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Pravdivý a výstižný. Nic víc k tomu není třeba dodávat.bean69 píše: Chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag