KN filtry a TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Lusťa píše:
Robert Gron píše:Tak v tomto případě se ti omlouvám Milhauzi.Někdo pod stejným nikem tam toto psal ale nemá tam fotku takového krasavce jako ty.Byl bych strašně rád aby jsi tady neplácal hovadiny když ani nevíš jaké mám auto.Jen jeden rozdíl je mezi námi já si ty auta nemusím chodit pujčovat do hellera jako ty (LOL). Ještě trochu koníku přidej a pak mužem zkusit ten váš vrchol motorsportu sprint tvá žabka proti nisanu 350z uvidíme zda kamna nebo zapalovače. Tvé auto má turbo ale to neřeším. (rofl) Jen porovnání kolik mi toho nadělíš (rofl)
No zase bych to s tim nissanem tolik neprehanel. Myslim,ze jsem majitelem docela silneho TDI a mel jsem i 350z a dost jsem je porovnaval. V tu chvili mel muj golf 221hp a ve srovnani 0-200 byl nissan na konci cumakem o pul metru vpred a to jen diky tomu,ze mel se zadokolou lepsi start.
Byl to nissan 350z rok 2005 manual

Takze bych tady moc nevyskakoval bejt tebou,teda pokud nechces bejt druhej opet
tak tak moc bysom nevyskakoval s tym nissanem...ono je to tak kazdy si zastava svoje...a nezabudej roberte grone ze si na stranke dieslov tak tu moc nevyskakuj o benzinakoch...takmer kazdy si tu zastava diesle...asi tak
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Jo jo,byla to serie.No uvidis sam.Docela by me zajimal vysledek.Bych se pripojil i se svym skromnym TDI popripade.Rad budu treti.
By me zajimalo,jak ten nissan pojede po upravach
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Tak třeba tady se můžem mrknout....

http://www.t-base.cz/vysledky/vlnobiti2009.pdf

Kolega s 350Z 4.místo do 3500 14,324
TDIPOWER 1.místo diesel 2.místo celkově 13,262

Ale věřím, že upravenej pojede líp... (LOL)

Mimochodem, tento pan Robert, co tady furt vyhrožuje, se stejně ke sprintu nikdy neodhodlá. Je posraný už jen když se o tom začne mluvit. Proto tak všude pomlouvá naftu a je na všechny diesláky nasraný. Prostě labil, tak mu to nechme....než příjde s nějakou 911.

A to že jsem si půjčil z autosalonu Audi Q7 V12 TDI....to jsem fakt chudák... (rofl) Obrázek
Obrázek
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

TDIfun píše:Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D

tlak jsem čet 2.7b ( :o ). asi jsou krůček kupředu....
a dojmy z jízdy?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Dojmy super...jen to v tom autě nepříjde, že je to taková raketa.... 8)
Omezovač tam nebyl.... (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no jo, váha nějakých 2.5t (ale i tak 1000Nm s tym musí pohnout
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Smoke píše:
TDIfun píše:Q7 byla fajn, az na tu prodlevu v sprintu toho automatu. Dve EDC17 a tlak turb hadejte. :D

tlak jsem čet 2.7b ( :o ). asi jsou krůček kupředu....
a dojmy z jízdy?
2,6 ale absolutne tj. i s atm. tlakem. Obrovska masa se hrne vpred, nastesti brzdy taky masakr. Keramika.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

odviest sa s tym motorem v R8 to by bylo!!!a dajme tomu po chipovani... :D ;) (LOL)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

KN pustí víc vzduchu a zachytí víc bordelu než papírák. Jednou za čas vyčistit a bez problemu...
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Promiň, ale i když jezdím KN, tak toto se tak trochu vylučuje. Musel bys to hodně často prát a impregnovat, aby to mohla být pravda. Ta filtrace bude o něco málo horší. Ale nemyslím, že by to motoru uškodilo.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

Huml píše:nechci se hádat, ale když je přes něj vidět, tak mi nikdo nevymluví, že ten bordel přes něj neproletí
Velmi si Humla i Vas ostatnich vazim, ale neodpustim si potouchlou poznamku: Pres kondom je taky videt a nic nepropusti.
Ale vazne: ja si myslim ze to asi bude pouze vec osobniho nazoru.
Mel jsem MAZDU 626 2.0i a najel jsem s ni asi 160 000 km. Jak tenkrat do MAZDY, tak do soucastneho auta (viz nize)pouzivam KN vlozku do AirBoxu. Laicky poznatek cislo 1: benzinova Mazda sla lepe "od spodu", "ochotneji" se tocila. TDI je "zivejsi" a turbu se vice chce tocit. Laicky poznatek c.2: v Mazde, ale hlavne nyni v soucastnem aute se vlozka vzdy podstatne drive zanese vselijakym nasavanym bincem, prachem a mrtvolkami hmyzu. Kdyz jsem poprve cistil filtr (ja vul) po sesti mesicich proto, ze se mi zdalo ze motor nejak malo tahne, zjistil jsem ze z plochy asi 30 na 30cm zbyl flek 5x5cm volneho mista! kterym auto dychalo. Proste to vypada, hlavne u TDI, ze motor intenzivneji nasava. Papirak se mi nikdy nezanesl tak rychle a tak moc. pouceni: menit dle potreby. Laicky poznatek c.3: TDI jsem opatril ciptuning az pri 320 000km. Do te doby (mam ctyrkolku) mi spojka neprokluzovala. Prisel ciptuning ze 96 na 122kw a ze 310 na 370 nm. Spojka mi pri seslapnutem plynovem pedalu prokluzovala na sestku a nekdy v kopci i na petku. Potom jsem dal do AirBoxu KN filtr a spojka mi klouzala i na trojku!
poznatek c.4: trochu me rozciluje ze v dnesnim uz zimnim pocasi, proste pri snizene okolni teplote kdy je vse jaksi hlucnejsi, se motor velmi hlasite hlasi i do kabiny auta. Pokud KN-ko vytahnu a vlozim na zimu papirak, je i motor subektivne tissi.
Jak jsem rekl, jsou to me poznatky nezatizene technickym vzdelanim.
Na druhe strane tu ctu o zanaseni vahy vzduchu a ostatniho nedokonalou filtraci a impregnacnim olejem, atd. I to jsou pro mne silne argumenty a pro sebe bych to asi shrnul takto: chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho. Rozumim tomu spravne?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

bean69 píše: Chcesli auto dlouho bez problemu provozovat, zustan u papiraku. Chcesli vytahnout z motoru maximum, zkus neco jineho.
Pravdivý a výstižný. Nic víc k tomu není třeba dodávat.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“