ESP v octavii 1.generace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASR je funkce kdy jednotka brzd posílá motorové jednotce zprávu o snížení momentu. při zákroku ASR nedochází k brždění kolskoda píše:Zdarec a jeste by me zajimalo kde se teda pri funkci Asr bere ten tlak do trmenu pri dobrzdovani ruznich kol? Kdyz mam jen abs.Prece abs nema ten tlakovaci segment jako treba Esp.Tam jsou jen elektromagnety pro rozdeleni tlaku od pedalu ke kolum ne?
Zdravim, chcem prerobit otcovu Octu 1U 4x4 r.v.2000 ktora ma ABS/EDS system MK20 na system ESP MK60. V com a ktore brzdove trubky su ine? Zvysok mi je jasny kedze som uz dorabal do svojej octy prednohrabosa ESP MK60 (z ASR MK60). Ale prerabku z MK20 => MK60 teraz absolvujem premierovo a potrebujem vediet ktore brzdove trubky treba vymenit.
OT: Kukam ze sa tu zislo vela premudretych borcov, takze aby bolo jasne, u systemu MK60 ten DUO senzor je snimac PRIECNEHO ZRYCHLENIA a SNIMAC ROTACIE v jednom puzdre. Ziadny snima pozdlzneho zrychlenia v nom nieje, pozdlzne zrychlenie si rj ESP prebera po canbuse z rj airbagov. U vozidiel 4x4 sa doraba iba snimac rotacie kedze snimac priecneho zrychlenia ma standardne koly riadeniu Haldexu.
OT: Kukam ze sa tu zislo vela premudretych borcov, takze aby bolo jasne, u systemu MK60 ten DUO senzor je snimac PRIECNEHO ZRYCHLENIA a SNIMAC ROTACIE v jednom puzdre. Ziadny snima pozdlzneho zrychlenia v nom nieje, pozdlzne zrychlenie si rj ESP prebera po canbuse z rj airbagov. U vozidiel 4x4 sa doraba iba snimac rotacie kedze snimac priecneho zrychlenia ma standardne koly riadeniu Haldexu.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 17 lis 2011, 19:58, celkem upraveno 2 x.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
TDI tech píše:Ahoj, chcem si prerobit svoju Octu 1U 4x4 r.v.2000 ktora ma ABS/EDS system MK20 na system ESP MK60. V com a ktore brzdove trubky su ine? Zvysok mi je jasny kedze som uz dorabal do prednohrabosa ESP MK60 => MK60. Ale prerabku z MK20 => MK60 teraz absolvujem premierovo a potrebujem vediet ktore brzdove trubky treba vymenit.
OT: Kukam ze sa tu zislo vela premudretych borcov, takze aby bolo jasne, u systemu MK60 ten DUO senzor je snimac PRIECNEHO ZRYCHLENIA a SNIMAC ROTACIE v jednom puzdre. Ziadny snima pozdlzneho zrychlenia v nom nieje, pozdlzne zrychlenie si rj ESP prebera po canbuse z rj airbagov. U vozidiel 4x4 sa doraba iba snimac rotacie kedze snimac pozdlzneho zrychlenia ma standardne koly riadeniu Haldexu.
Píšeš hlouposti
A v com sa mylim? Uz som upravil u 4x4 je snimac priecneho zrychlenia standardne
A ako je to stymi trubkami nahodou nevies?

Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
S trubkama je to tak, že by teoreticky bylo dobré vyměnit všechny, které vedou z řídící jednotky brzd ke kolům. Prakticky ale stačí vyměnit jen dvě k předním kolům, protože je to rozumné množství práce a nemusí se rozhazovat celé auto. Dvě zbývající trubky k zadním kolům lze ohnout. Pokud bys je chtěl měnit, tak je to strašné množství práce, zejména k PZ kolu, kde by bylo třeba sundat kardan, výfuk, nádrž a já nevím, co ještě. K LZ kolu by to asi šlo udělat daleko lehčeji... Já jsem si kupoval všechny trubky, a ty k zadním kolům mi zbyly...
Jinak František (fr.mottl) je na to fak odborník a když něco říká, tak mu věřte, protože ví, o čem mluví... Proč? Protože je to jeho zaměstnání. Víc nepovím.
Jinak František (fr.mottl) je na to fak odborník a když něco říká, tak mu věřte, protože ví, o čem mluví... Proč? Protože je to jeho zaměstnání. Víc nepovím.
OIII Combi 2.0 TDI CR
Dakujem, a prosim ta nevies mi este povedat ako su tie trubky pokrizovane? Resp. zadne trubky iba pri ABS medzi sebou prehodim ak som to pochopil spravne, aby neboli do X? Totizto ono u 4x4 tu nadzr by nebol ani taky problem dat dole ale ked chces aby vysla vonku tak musi ist dole cela zadna napravaŘehoř píše:S trubkama je to tak, že by teoreticky bylo dobré vyměnit všechny, které vedou z řídící jednotky brzd ke kolům. Prakticky ale stačí vyměnit jen dvě k předním kolům, protože je to rozumné množství práce a nemusí se rozhazovat celé auto. Dvě zbývající trubky k zadním kolům lze ohnout. Pokud bys je chtěl měnit, tak je to strašné množství práce, zejména k PZ kolu, kde by bylo třeba sundat kardan, výfuk, nádrž a já nevím, co ještě. K LZ kolu by to asi šlo udělat daleko lehčeji... Já jsem si kupoval všechny trubky, a ty k zadním kolům mi zbyly...
Jinak František (fr.mottl) je na to fak odborník a když něco říká, tak mu věřte, protože ví, o čem mluví... Proč? Protože je to jeho zaměstnání. Víc nepovím.


