Problém při změně trysek.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Problém při změně trysek.

Příspěvek od radek1 »

Prosím nějakého odborníka o radu co způsobuje ten zub v kpoweru.Dělá mi to po výměně trysek z původních 66 na 81kw.Motor při plně sešlápnutém plynu tak na 1/2-1vteřinu vynechá jako kdyby se přerušila dodávka paliva.Při původních tryskách 66kw to nedělalo.VAG nehlásí žádnou chybu a všechny ostatní hodnoty se zdají být v normálu.Jedná se o G3 1.9TDi r.v.97.

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není špatnej ten měřící vstřik?
radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek1 »

Huml píše:není špatnej ten měřící vstřik?
To nevím,jak bych to mohl zjistit? Trysky jsem koupil komplet i se vtřikovačema.Měli být otestované a seřízené.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nemůžeš to nalogovat?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a zjistíš to tak, že tam dáš zpátky ten měřící cos tam měl, na zkoušku
radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek1 »

Huml píše:a zjistíš to tak, že tam dáš zpátky ten měřící cos tam měl, na zkoušku
Zítra to vyzkouším.Co přesně bych měl nalogovat?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pro začátek 1,3,11 a mohl bys i předvstřik 3,4,11
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Myslim spis, ze se jedna o vadnou regulaci turba (ventil) nebo zatuhle lopatky. :)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Venca píše:Myslim spis, ze se jedna o vadnou regulaci turba (ventil) nebo zatuhle lopatky. :)
U turba s obtokem??
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Oh omluva, spatne jsem cetl. Tedy zatuhla klapka obtoku. :)
radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek1 »

Huml píše:pro začátek 1,3,11 a mohl bys i předvstřik 3,4,11
Tak tady jsou ty logy.Orig.soubory jsem dal na
http://data2.edisk.cz/stahni/10512/Logs ... .04kB.html

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vypadá to, že vázne N75 nebo klapka na obtoku turba
radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek1 »

Huml píše:vypadá to, že vázne N75 nebo klapka na obtoku turba
No ale pokud tam byli ty původní 66kw trysky tak motor šlapal bez jediného problému.Nic jiného jsem nenastavoval jen jsem vyměnil ty trysky.Je možné,že ta klapka nebo ten ventil odešel díky těm tryskám?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jelikož tam jde víc nafty tak to musí víc omezovat tlak na turbu nebo spíš ta klapka se musí víc otvírat a jestli je zatuhlá např. tak se to může takhle negativně projevit.
radek1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09 led 2007, 08:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od radek1 »

Huml píše:jelikož tam jde víc nafty tak to musí víc omezovat tlak na turbu nebo spíš ta klapka se musí víc otvírat a jestli je zatuhlá např. tak se to může takhle negativně projevit.
Ta klapka je součástí EGR ventilu? Dá se teda nějak vyčistit nebo musím koupit novou?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“