Prosím nějakého odborníka o radu co způsobuje ten zub v kpoweru.Dělá mi to po výměně trysek z původních 66 na 81kw.Motor při plně sešlápnutém plynu tak na 1/2-1vteřinu vynechá jako kdyby se přerušila dodávka paliva.Při původních tryskách 66kw to nedělalo.VAG nehlásí žádnou chybu a všechny ostatní hodnoty se zdají být v normálu.Jedná se o G3 1.9TDi r.v.97.
Huml píše:vypadá to, že vázne N75 nebo klapka na obtoku turba
No ale pokud tam byli ty původní 66kw trysky tak motor šlapal bez jediného problému.Nic jiného jsem nenastavoval jen jsem vyměnil ty trysky.Je možné,že ta klapka nebo ten ventil odešel díky těm tryskám?
jelikož tam jde víc nafty tak to musí víc omezovat tlak na turbu nebo spíš ta klapka se musí víc otvírat a jestli je zatuhlá např. tak se to může takhle negativně projevit.
Huml píše:jelikož tam jde víc nafty tak to musí víc omezovat tlak na turbu nebo spíš ta klapka se musí víc otvírat a jestli je zatuhlá např. tak se to může takhle negativně projevit.
Ta klapka je součástí EGR ventilu? Dá se teda nějak vyčistit nebo musím koupit novou?