zdravím
nenajde se mezi přítomnými někdo, kdo má k dispozici podrobnější info o tvaru vačky a velikosti otvorů ve vstřikovačích na motorech
1,9 TDI 96 kW AVF a 2,0 TDI 103 kW BMP, oba 8V
vstřiky
1,9 - 038 130 073 AL (to jsou ty největší, co byly v r. 2001)
2,0 - 038 130 073 BQ
vačka
1,9 - 038 109 101 R
2,0 - 038 109 101 AH
Díky
Porovnání vačky a vstřiků na 1,9 a 2,0 TDI 8V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
když jsem je navzájem proměřoval tak obě měly stejné časování ventilů , vačka vstřiku má základní tvar a časování stejný , DPF má za hlavní vačkou ještě jeden výstupek pro vstříknutí paliva při regeneraci
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
o tom, že tam kvůli DPF bude ještě něco na "povstřik" jsem tušil, ale pokud má stejný tvar vstřiku jak AVF, tak je potom zvláštní, že to má mnohem delší dobu (úhle otevření) vstřiku na stejnou dávku nafty proti AVF. A nebo je to zprasený tryskama, které jsou extrémně malé. Proto i ten můj druhý dotaz na velikost otvorů v trysce.1pavel píše:když jsem je navzájem proměřoval tak obě měly stejné časování ventilů , vačka vstřiku má základní tvar a časování stejný , DPF má za hlavní vačkou ještě jeden výstupek pro vstříknutí paliva při regeneraci
Když si ty vačky měřil, tak s jakou přesností? Je rozdíl opravdu jen v tom povstřiku, takže by se dala prakticky zaměnit?