Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?
Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?
- Tommy Scout
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 lis 2011, 14:15
- Bydliště: Pardubice-Stéblová
http://www.moravia-tuning.cz/index.html Zajeď za Broukem do Býkovce a budeš spokojenej,osobní zkušenost je víc jak dobrá,super přístup.
Pašík B5
- Tommy Scout
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 lis 2011, 14:15
- Bydliště: Pardubice-Stéblová
Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
Asi vítr...Tommy Scout píše:Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
103kw - 143kw je celkem dost na origo HW
66KW - 106KW jen čipem je nemožné max 90kw

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- Tommy Scout
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 lis 2011, 14:15
- Bydliště: Pardubice-Stéblová
Jak jsi to myslel?

toby66kw píše:Asi vítr...Tommy Scout píše:Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
103kw - 143kw je celkem dost na origo HW
66KW - 106KW jen čipem je nemožné max 90kw


Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Na.BMM 143 kw odvaha heee.Asi doba az za roh.. tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni , male trysky,turbo atd.. Upece to za ziva...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
124kW VS 143kW, celkem rozdil ... problem je, ze lidi na tohle slysi aniz by tomu rozumeli. Paklize tyto udaje pak dosahuji i na brzde, zavani to cachrama s brzdou nebo prinejmensim jeji spatnou kalibraci.TDIfun píše:tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni
Tak ci onak, jedna se o klamavou reklamu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
treba to tak nakrmi a na te bezzatezove brzde zmeri, ale kdo tyhle motory zna vi ze to je cesta do pekla... drive nebo pozdeji neco lehne.. Dela se optimalizace a ne poprava..Forest píše:124kW VS 143kW, celkem rozdil ... problem je, ze lidi na tohle slysi aniz by tomu rozumeli. Paklize tyto udaje pak dosahuji i na brzde, zavani to cachrama s brzdou nebo prinejmensim jeji spatnou kalibraci.TDIfun píše:tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni
Tak ci onak, jedna se o klamavou reklamu.

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Tommy Scout
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29 lis 2011, 14:15
- Bydliště: Pardubice-Stéblová
Upřimě, kW mě u nafty zastak nezajímají, tady jsou zajímavý jen Nm . U předešlý oktávky s 66 kWv základu a přečipovaný by to mohlo odpovídat +-, protože to hrabalo i při zařazený 3jce. Ted je to jedno je už 4roky prodaná a kde je jí konec víbůch. Mě zajímá kolik se dá reálně Nm z 103kW PD nafty dostat jen s úpravou ŘJ. Jinak auto na zábavu mám -NISSAN 200SX 

Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Okolo 400Nm
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg