Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?

Příspěvek od JHBullit »

Chip tuning Pardubice a okoli do 100km a do 6tis?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

zavolej si do dieselpower , občas jezdí Richard chipovat sem do okolí , máš v tom letovací jednotku tak to nech udělat u odborníků a neřeš jestli to bude stát 6 nebo 7 tisíc , a chtělo by to nalogovat aby v tom fungovalo vše na 100% před chipem
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak.... úspora pár stokorun se opravdu nevyplatí
Uživatelský avatar
Tommy Scout
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice-Stéblová

Příspěvek od Tommy Scout »

Máte někdo zkušenosti s firmou (webem)TDI chip?
Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

http://www.moravia-tuning.cz/index.html Zajeď za Broukem do Býkovce a budeš spokojenej,osobní zkušenost je víc jak dobrá,super přístup.
Pašík B5
Uživatelský avatar
Tommy Scout
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice-Stéblová

Příspěvek od Tommy Scout »

Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tommy Scout píše:Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
Asi vítr...

103kw - 143kw je celkem dost na origo HW
66KW - 106KW jen čipem je nemožné max 90kw ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tommy Scout
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice-Stéblová

Příspěvek od Tommy Scout »

Jak jsi to myslel?
toby66kw píše:
Tommy Scout píše:Já nevím.. u TDIchip říkají, že dá bez výměny trysek a turba docílit u motoru 103kW Výkon 143 kW , Kroutící moment 480 Nm úpravou ŘJ.
Měl jsem v roce 2004 novou octavii s 66kW a po ujetí 2 tis km jsem ji nechal upravit na 106kw a 380Nm pouze úpravou ŘJ ostatná bylo standard. Při prodeji v 195tis. km bylo jen trochu hlučnejší turbo ostatní jako spojka atd. původní a plně funkční. Vždy jde o to, jak se k tomu člověk chová zastudena a nachává dochlazovat, atd. Potom to má šanci vydržet jako při normálním provozu. Já jsem ji taky nějak nešetřil, ale doržoval jsem základní pravidla.
Asi vítr...

103kw - 143kw je celkem dost na origo HW
66KW - 106KW jen čipem je nemožné max 90kw ;)
:) :)
Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Tommy Scout

myslel to asi tak že zo 66kW motora len úpravou SW bez výmeny HW(vstreky, turbo) asi 106kW nevyžmíkaš ;)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Na.BMM 143 kw odvaha heee.Asi doba az za roh.. tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni , male trysky,turbo atd.. Upece to za ziva...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIfun píše:tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni
124kW VS 143kW, celkem rozdil ... problem je, ze lidi na tohle slysi aniz by tomu rozumeli. Paklize tyto udaje pak dosahuji i na brzde, zavani to cachrama s brzdou nebo prinejmensim jeji spatnou kalibraci.

Tak ci onak, jedna se o klamavou reklamu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Forest píše:
TDIfun píše:tenhle motor bezpecne okolo 165 max 170 koni
124kW VS 143kW, celkem rozdil ... problem je, ze lidi na tohle slysi aniz by tomu rozumeli. Paklize tyto udaje pak dosahuji i na brzde, zavani to cachrama s brzdou nebo prinejmensim jeji spatnou kalibraci.

Tak ci onak, jedna se o klamavou reklamu.
treba to tak nakrmi a na te bezzatezove brzde zmeri, ale kdo tyhle motory zna vi ze to je cesta do pekla... drive nebo pozdeji neco lehne.. Dela se optimalizace a ne poprava.. ;-)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Tommy Scout
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 lis 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice-Stéblová

Příspěvek od Tommy Scout »

Upřimě, kW mě u nafty zastak nezajímají, tady jsou zajímavý jen Nm . U předešlý oktávky s 66 kWv základu a přečipovaný by to mohlo odpovídat +-, protože to hrabalo i při zařazený 3jce. Ted je to jedno je už 4roky prodaná a kde je jí konec víbůch. Mě zajímá kolik se dá reálně Nm z 103kW PD nafty dostat jen s úpravou ŘJ. Jinak auto na zábavu mám -NISSAN 200SX ;)
Škoda Octavia SCOUT 4x4 103kW
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Okolo 400Nm
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

200 sx :worthy:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“