Problém ABS Octavia I

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Problém ABS Octavia I

Příspěvek od Mira_Brno »

Zdravím, po výměně předních ložisek, nábojů, kotoučů a ještě par blbostí na rameni mě začalo blbnout abs. Je to Octa 1,9 Tdi AHF 1998 ABS/EDS. Při rozjezdu a také při dobržďování spíná ABS, je to v malých rychlostech 5-10 km/h. Kontrolka OK, VAG OK. Jinak auto brzdí dobře. Nesetkal se s tím někdo?
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Ahoj, Zakladné nastavení ABS vo VAG-u bolo spravene?
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5032
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Naražený kroužek ABS při výměně ložisek,kabely,čidla,špína.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

Ján Horosz píše:Ahoj, Zakladné nastavení ABS vo VAG-u bolo spravene?
Zkusím, ale už jsem to měnil podruhé a poprvé bylo vše ok.
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

martinsidlo píše:Naražený kroužek ABS při výměně ložisek,kabely,čidla,špína.
Kroužek byl nový na naboji, čidla nebo kabel by ukázal Vag, špína je možnost.( Dej někomu auto, ten to pošle dál a nakonec to všechno obsere majitel (já), protože nikdo za nic nemůže. )
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

si to máš dát opravovat k někomu komu duvěřuješ a případný problém- což se muže stát uplně každému! se s ním nechá normální cestou řešit!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

dej si blok hodnot a sleduj jednotlivy kola jedno bude ukazovat jinak.musiš jet do 20 km jinak te to odpoji.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zajímalo co to je vag OK

co se děje v bloku měřených hodnot když zadáš rychlost jednotlivých kol to jdou všechna stejně :? za jízdy :?
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Přesně takhle se chovala firemní Fabie SDI po výměně ložisek a kotoučů, pořád si s tím u nás na dílně lámali hlavu - nakonec to bylo způsobeno špatně nalisovaným ložiskem. Jak bylo nepatrně "povylezlý", mátlo snímač otáček u kola a aktivovalo to ABS. Při vyšší rychlosti se to chovalo normálně. Ložisko ještě trochu "domáčkli" a bylo vše ok.

Neříkám, že je to tvůj případ, jen kdyby došly nápady a problém trval...
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

"Hází" impulsní kolo a ABS to vyhodnotí jako menší rychlost.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když nedomáčkneš ložisko tak ho nezajistíš tou podložkou, a závadu zjistíš v bloku měřených hodnot ;)
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

slovacek.milos píše:mě by zajímalo co to je vag OK

co se děje v bloku měřených hodnot když zadáš rychlost jednotlivých kol to jdou všechna stejně :? za jízdy :?
V pondělí to zkusím projet, mám ko baterku na nb tak jsem to kontroloval jen staticky. Pokud ještě někoho něco napadne jen pište, díky za každou radu.
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

jsou to kabely. dělalo mi to taky přesně jak píšeš, a dej si pozor protože je to o hubu málem sem nezastavil. když proměříš čidla vepředu a budou ok tak je to vedení kabelu k čidlům já sem to tak měl. byl to prasklej drátek. pokud jsi měnil to co píšeš tak je to klidně možný.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím co frurt měřit když to hlavní najdeš v řj abs v bloku měřených hodnot ;)
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

slovacek.milos píše:nevím co frurt měřit když to hlavní najdeš v řj abs v bloku měřených hodnot ;)
odpor čidla, ono to sice vypadá že kolo neukazuje,muže to i vyhazovat chybu čidla ale v mém případě to čidlo nebylo ale v kablu
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“