
Naštěstí do toho investuji jen svou práci a čas. Ostatní díly se sem tam seženou. No snad to tejkonc vydrží trošku dýl


Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Zdar Silver, tu na tejto stranke je to pekne opisane co sa mohlo stat s Tvojim Lucasom http://www.freewebs.com/hcii/pumpidentification.htm , ako som sa docital tak su dve moznosti, tepelny sok ktory znici distribucny rozdelovac na konci cerpadla, nedostatocne mazanie hriadele, ktroa sa prehreje a zadrie sa..vacsinou pri studenom oleji nastava ta prva moznost...na www.rasol.sk a www.bioauto.sk pisu ze pouzitiesilver píše:Chlapi ako sa pozeráte na moju úvahu, pretože uvažujem prečo mi ten Lucas odišiel. Je to v tom že každý lucas odíde, alebo som už dávno mal mať elektrický predohrev pred čerpadlom, pretože keď som prepol na olej tak od výmenníka cez filter mi išiel olej 0°C studený do čerpadla, je síce pravda že po prepnutí sa časť ešte premiešala s naftou ale to asi nestačilo. Čo na to?
Zatiaľ nejazdím
Kuba, len na okraj, naftovy motor skoro nikdy nejde na stechiometricky pomer, mozno nejake stare auta nakladne ked startovali pri -25°C vacsinou sa ide na prebytok vzduchu od zhruba 2 pri najvacsom zatazeni az po 4, 5 aj viac, pri volnobehu, je to dane principom ze zmes sa tvori vnutri valca, a nie je homogenna, ale heterogenna, cize kvapky vo vzduchu, pri stechiometrickom pomere by motor doost dymil, ako vidite na Tractor PullingKuba píše:No to by to čerpadlo muselo bejt už sakra vyběhaný, aby se to projevilo na rozprašování vstřikovačů. Vysokotlaká část čerpadla dává totiž daleko vyšší tlak ( více než 250 barů ) než při kterých Ti otevřou vstřikovače ( cca. 150 barů ) a je tam dostatečná rezerva. Tomu nevěřim. Nastavení čarpadla vůči klice a vačce ale musá bejt přesný, to nejde jen tak od oka. To je základ. Pak se šteluje to max. dávkování, jak už jsem psal. To pochopitelně rozhodí jak volnoběžný tak i přeběhový otáčky a ty se seřídí nakonec. Nemá-li to Tvé 2 čerpadlo ale ten "LDA" obohacovač, pak budeš mít vždycky nižší výkon, protože při plnění válce turbodmychadlem pak nedojde k odpovídajícímu obohacení ( navýšení ) dávkování paliva čerpadlem a tak ve válci zůstane víc vzduchu než odpovídá stechiometrickému poměru.
Kuba, len na okraj, naftovy motor skoro nikdy nejde na stechiometricky pomer, mozno nejake stare auta nakladne ked startovali pri -25°C vacsinou sa ide na prebytok vzduchu od zhruba 2 pri najvacsom zatazeni az po 4, 5 aj viac, pri volnobehu, je to dane principom ze zmes sa tvori vnutri valca, a nie je homogenna, ale heterogenna, cize kvapky vo vzduchu, pri stechiometrickom pomere by motor doost dymil, ako vidite na Tractor PullingKuba píše:No to by to čerpadlo muselo bejt už sakra vyběhaný, aby se to projevilo na rozprašování vstřikovačů. Vysokotlaká část čerpadla dává totiž daleko vyšší tlak ( více než 250 barů ) než při kterých Ti otevřou vstřikovače ( cca. 150 barů ) a je tam dostatečná rezerva. Tomu nevěřim. Nastavení čarpadla vůči klice a vačce ale musá bejt přesný, to nejde jen tak od oka. To je základ. Pak se šteluje to max. dávkování, jak už jsem psal. To pochopitelně rozhodí jak volnoběžný tak i přeběhový otáčky a ty se seřídí nakonec. Nemá-li to Tvé 2 čerpadlo ale ten "LDA" obohacovač, pak budeš mít vždycky nižší výkon, protože při plnění válce turbodmychadlem pak nedojde k odpovídajícímu obohacení ( navýšení ) dávkování paliva čerpadlem a tak ve válci zůstane víc vzduchu než odpovídá stechiometrickému poměru.
Stejny problem, ale jen nekdy. Po prudkym prošlápnutí, plynu. Myslim, že mne to někde přisaje vzduch, Ale nevim. Jeste jsem nepatral. budu předělávat celý vedení, takže jezdím na naftu. Kdybys něco zjistil, poděl se o zkušenostimynames píše:chlapi poradte prosim pred chvili jedu a z niceho nic zacalo auto chcipat na volnobeh v otackach jede motor uplne v pohode i maximalni otacky stejne jako driv ale jen pustim plyn chcipne to....dorazy na plynu jsou dotazene nehybaji se i pridavani nafty je dotazene cili se to nemohlo hnout jen co neni dobre kolem plynove hridelky uz cca 30 tisic km je vlhko od oleje (teklo to i kdyz se jezdilo jen na naftu)jsem bezraadny nevite cim by to mohlo byt?