jednou jsem resil to ze se ta klapka krizila a pridrhavalo to dlouho jsem na to nemoh prijit pac volna to nedelala az pri zapojeni na banku se to dostalo do tahu
Tak to vypadá na tu klapku,zkoušel jsem ji a nejde s ní vůbec hnout.Nevím teda jak lehce nebo těžce má chodit,ale je k tomu takový přístup,že budu muset zítra najet na kanál a nějak ji rozhýbat.Zítra dám vědět.
Auticko ma urcite uz viac nacuvane ako ine nabehane do predu. Ked vymenis trysky a motor ma uz co to za sebou moze sa prejavit tato anomalia. Tento stav nachadza sa niekde okolo 2500 az2900 rpm, kde konci overboost a dynamika turba a hlavne N75 uz nemusi postacovat na korektne odladenie turbotlaku a system zakolise. celkom bezny jev u starsich modelou. Alebo viezne zahrdzavena klapka na turbe. Odpoj regulaciu rozhyb to a potom ak to nepomoze tak vymen N75
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
hm n75 se jebe dost i kdyz to se projevuje vetsinou trochu jinak jo a s tou regulaci moc nehne s vetsim mnozstvi snahy jo,ale kdyz je to na aute tak s tim blbim pristupem se to blbe skousi nejlepsi je kompresor a sledovat jak se hejbe
Tak jsem to dnes zkoumal a asi jsem to moc dobře nepochopil co a hlavně kde je ta klapka,myslel jsem si že je to taková ta kulatá plechovka ze které vede nějaké táhlo(Na obr.č.2 , spíš si ale myslím že je to ta 3 ,ale jak se kní dostat.Demontovat celé turbo?).Táhlo bylo zatuhlé,ale rozchodil jsem to.Ted chodí úplně zlehka,ale když přidám plyn tak se nikam nepohybuje,a myslím si že by měla.Našel jsem nějaký obrázek,sice to není přímo z golfa,ale pro představu mi to stačí.
chapes to dobre jestli se ti to nezda tak skus odpojit tu hadicku co jde do te plechovky a napoj na plechovku hadicku od kompresoru nastav tlak tak na 0,2 a postupne plynule zvysuj pokud se bude pohybovat ta tycka (tahlo) tak je plechovka i ventil ok pak uz zbyva jen n75
tomáš karbus píše:chapes to dobre jestli se ti to nezda tak skus odpojit tu hadicku co jde do te plechovky a napoj na plechovku hadicku od kompresoru nastav tlak tak na 0,2 a postupne plynule zvysuj pokud se bude pohybovat ta tycka (tahlo) tak je plechovka i ventil ok pak uz zbyva jen n75
Jaké číslo v Etce má ten ventil N75?Dá se nějak zkontrolovat/proměřit?
tomáš karbus píše:chapes to dobre jestli se ti to nezda tak skus odpojit tu hadicku co jde do te plechovky a napoj na plechovku hadicku od kompresoru nastav tlak tak na 0,2 a postupne plynule zvysuj pokud se bude pohybovat ta tycka (tahlo) tak je plechovka i ventil ok pak uz zbyva jen n75
Tak po napojení kompresoru a zvyšování tlaku až na 2bary se táhlo od té plechovky bezproblémů pohybuje.Vypadá to na ten ventil N75.Můžu ten ventil použít i z jineho auta nebo musí být přímo na můj typ motoru(AHU)?
Má tam být "028906283F" a já mám "1H0906627A" z motoru AFN.Je v tom nějaký rozdíl?
jo za pokus to stoji pokud je tam naky sediment nebo neco co ho pridira tak to pomuze,ale za cas to jde stejne do riti skus ho vyndat a napojit na 12v musi jasne cvakat pokud je cvakani jen tiche nebo se tomu prilis nechce je pridrenej nebo chycenej pokud necvaka vubec je v haji