Opel corsa B 1.5TD-zvýšení výkonu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

to mam origo komplet starter oka a alternator novy diody
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

tak ted babo rad udelal sem vse co tady kdo napsal a auto furt nejede reakce na plyn mizerna zrychleni v podstate zadne as vic jak 120 to zaboha nejede uz nevim co s nim
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Vstřikovače ? Možná už bude vyskákaný vstřikovací čerpadlo . . . Jakej to má zvuk ?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

motor je krasne tichounkej neklepe hezyk si prede jen nema ten vykon a je to ¨liny jak rikam pokud chci aby auto jelo musim fakt mit plyn na podlaze a vic jak 120 to stejne nejede ani z kopce proste nic
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

vite nekdo jak zvysit tlak na turbu a jak pridat na cerpadle? de na tom turbu zvysit tlak? a jestli vite jak popiste mi navod diky
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Hele at ti nekdo zjisti jestli sedej rozvody a predvstrik, me to litalo 130-140 do kopce...
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

kdyz by byly blbe udelany rozvody nebo predvstrik tak by to prece i blbe chytal oale auto chyta teply i studeny hned na cvrnknuti
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

nemuze to delat volnobezny regulacni ventil?
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Tak to musi odpovedet fundovani odbornici.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
polop
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 28 lis 2011, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od polop »

batoo píše:Hele at ti nekdo zjisti jestli sedej rozvody a predvstrik, me to litalo 130-140 do kopce...
Taky jsem to dneska protáhl a jel jsem 130 a jelo by to i víc.
JHBullit píše:tak ted babo rad udelal sem vse co tady kdo napsal a auto furt nejede reakce na plyn mizerna zrychleni v podstate zadne as vic jak 120 to zaboha nejede uz nevim co s nim
Skoušel jsi tam dát taky chladič vzduchu?
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

to ze tam neni chladic na turbo nediagnostikuje to ue zen motor nejede :)
bawo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 pro 2011, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od bawo »

Taky mi 1.5TD nejede jak bych čekal. Mám ještě 2.0DTI 60kW a ta ačkoliv má horší poměr výkon/hmotnost jede znatelně líp. Vím, že se říká že objem se nedá nahradit, ale...
Měnil jsem vzduchovej i palivovej filtr. Při výměně palivovýho se mi zavzdušnil motor a chcípal tak jsem podle "chytré knížky" povolil krajní vstřiky a motor protočil startérem než vstřiky zvlhly od nafty. Poté jsem do paliváku nalil trochu aditiva a naftu a všechno pečlivě dotáhl. Jede to o malinko líp a míň to kouří za studena (bílej kouř), nicméně jsem od toho čekal víc. Do táhlýho kopce udržet 90 na 4ku je fakt dílo hodné mistra. Při přeřazení mi motor trošku cuká (před výměnou paliváku cukal dost, teď jen malinko). Teplota po zahřátí kolem 90 stupňu teď v zimě.
Co ještě můžu udělat abych motor pročistil? Jak lze zvýšit lnicí tlak turba? Na IC bych to nerad předělával i když by to asi pomohlo nejen výkonově, ale i životnosti celýho motoru...
polop
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 28 lis 2011, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od polop »

Co jsem se tak pídil po zvýšení tlaku tak asi jedině přes boost control a budík s tlakem.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jj na ebay par korun za to Tcko.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

jj vykon pak zvysit muzem ale asi nemam jako jedinej problem s tim dostat ten motor aspon do hodnot ktery by mel mit v serii
Odpovědět

Zpět na „Opel“