Servo - problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ladis0001
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 bře 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Servo - problém

Příspěvek od ladis0001 »

Zdravim. Mám seata cordobu 1.9 TDi ATD (r.v.03 6L2 poslední model). Vždy když auto stojí déle jak cca 6 dní, tak po nastartování se mi rozsvítí kontrolka na servo, to ale normálně funguje dál. Aby kontrolka zhasla, musím zhasnout motor, vyndat klíček a potom znovu nastartovat. Pokud auto stojí méně než těch cca 6 dnů rak je vše OK. Jen bych chtěl ještě podotknout, že tam je elektrohydraulické servo (jako třeba fabie). Co to může být?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

pokles napajacieho napatia pod 9,5 v pri starte. system to zaznamena ako chybu lebo menic potrebuje na svoju cinnost asi tak 50A a pri 9,5 v uz to baterka nieje schopna korektne dodat. Ked druhy krat startnes tak je uz zregenerovana baterka a napatie az tolko nepoklesne a kontrolka zhasne. Systemy ktore patria do pas bezpecnosti sa takto spravaju.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ladis0001
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 bře 2006, 11:31
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od ladis0001 »

Jsem si něco takového myslel. Jen se mi zdálo divné, že to startuje normálně na první otočení bez jakýchkoli známe slabé baterky. Každopádně děkuji za info :-D
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

a co tak napichnut to na VAG ?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

kamosovi toto robilo zas ABS na pasate mal baterku 44AH co je malo a u startovani sa mu rozsvitilo ABS nahodili sme novu baterku 65AH a potom bolo vsetko OK je to jak ti pise BH motor
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Ladis001 »

No, co se týká baterie tak je tam 74Ah. Ale už má něco za sebou. Jinak na VAG bych to rád dal, ale nikdo známý nablízku není a do servisu je to cca 1200 jenom za pozdravení. :) Spíš si také myslím, že by to mohlo být tou baterií, protože to fakt dělá jen když stojím více dní. Jakmile jedu do 5 dnů tak je to OK. Pokud má někdo ještě nějaké typy nebo postřehy, sem s tím.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Bude to tou baterkou i já jsem to řešil a závada tam může být - pokles napětí.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Pokud máš možnost, tak jak to bude stát déle jak 6 dní, tak to před startem dej na nabíječku a ....
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od kevino »

Ladis001 píše:No, co se týká baterie tak je tam 74Ah. Ale už má něco za sebou. Jinak na VAG bych to rád dal, ale nikdo známý nablízku není a do servisu je to cca 1200 jenom za pozdravení. :) Spíš si také myslím, že by to mohlo být tou baterií, protože to fakt dělá jen když stojím více dní. Jakmile jedu do 5 dnů tak je to OK. Pokud má někdo ještě nějaké typy nebo postřehy, sem s tím.
kuaa to kde beru za precitanie pamati zavad 1200 Kacek ? to by som aj ja chcel. :D
ladis0001
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 bře 2006, 11:31
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od ladis0001 »

Co mám zkušenost, tak uz jsem stim jednou v servisu na diagnostice byl a jen za připojení a vyjetí protokolu závad to bylo 1200 Kč (cca 10 minut práce). Takže radši koupím o 1200 dražší baterii než to strkat jim :D. Holt servis. Jinak včera jsem to zkoušel při startování měřit a opravdu tam bylo 9,1V a kontrolka se rozsvítila. Při druhém startování 10,2 a to už bylo OK.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Re: re

Příspěvek od BH motor »

ladis0001 píše:Co mám zkušenost, tak uz jsem stim jednou v servisu na diagnostice byl a jen za připojení a vyjetí protokolu závad to bylo 1200 Kč (cca 10 minut práce). Takže radši koupím o 1200 dražší baterii než to strkat jim :D. Holt servis. Jinak včera jsem to zkoušel při startování měřit a opravdu tam bylo 9,1V a kontrolka se rozsvítila. Při druhém startování 10,2 a to už bylo OK.
nesmie klesnut ani bodovo pod 9,5 v inac pise nizke napatie svorka 30.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“