VW golf III 66 kw typ motoru 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ak mas 1Z motor tak tam su origo trysky so 190barmi, takze ak mas dobre cerpadlo moze ti to pretlacit, budu lepsie prasit, ale pojde tam menej paliva a zmeni sa ti aj predvstrek, len aby si vedel.luky3293 píše:Jakej tlak by měli mít ty trysky z 81 když je chci dát do 66 ? Mám doma jedny co mají 220 bar stačí to ?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Cus potreboval bych vedet jak u vw motoru zjistit ten typ,kdyz uz jsou motory venku z aut.Kde najdu jestli je to AFN,AHL atd.Dik za radu,jo a ten coler z toho boxera co mas,neni o moc vetsi jak origo co?Dostal si ho na stejny misto?Toreto píše:mam trisky 764,čip,a ic mam z boxera 180 ps čo je a vykon 142 ps a 344 krutak.tlakac3 píše:Trysky,cip a 140ps? a co kroutak?Toreto píše:Sprinty + soft a maš 140 ps z seriovim turbom a maš to za 500e
čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...
téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..
Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..
Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
regujuje to řj,tak to nijak manualne nejde,jedinny co mi napada,tak dat na dadicku co vede do řj nejakej regulator a tim by jsi omezil tlak co do ni jde a tak by se moh zvednout plnici. Ale stejnak tam bude pak malo nafty a neverim ze by to fungovalo v celym rozsahu
Lepsi nechat udelat poradnej program,,,blbi je ze se musi do tyhle jednotky letovat
Lepsi nechat udelat poradnej program,,,blbi je ze se musi do tyhle jednotky letovat
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
je to presne tak jak pise sniperLukkas píše:čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...
téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..
Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
OK, díky chlapy... jen mě to zajímalo.
TeĎ zase jedna otázka, co má znamenat toho:
1.9TDI: Sprint 764 + úprava řídící jednotky (66kW -> 110kW/318Nm) 10.990 Kč
našel jsem to na stránkách tdi.chip cz ... odkaz zde:
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy
je to druhá tabulka první řádek ..
Otázka: co si o tom myslíte ? je to dobré nebo špatné ? co cena ? Píšou 110kw, tzn 150 HP na 1Z motoru ? je to reálné ?
nebue lepší koupit si sám vstřiky a pak zajet na chip ? tím se taky srovnaj mapy ne ? a budu na tom ohledně peněz líp ... (samozřejmě paníze na to mám dané stranou, takže bych na to měl)
díky za rady.
TeĎ zase jedna otázka, co má znamenat toho:
1.9TDI: Sprint 764 + úprava řídící jednotky (66kW -> 110kW/318Nm) 10.990 Kč
našel jsem to na stránkách tdi.chip cz ... odkaz zde:
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy
je to druhá tabulka první řádek ..
Otázka: co si o tom myslíte ? je to dobré nebo špatné ? co cena ? Píšou 110kw, tzn 150 HP na 1Z motoru ? je to reálné ?
nebue lepší koupit si sám vstřiky a pak zajet na chip ? tím se taky srovnaj mapy ne ? a budu na tom ohledně peněz líp ... (samozřejmě paníze na to mám dané stranou, takže bych na to měl)
díky za rady.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC