Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 12:08
Audi A4 1,9TDI-AHU, 66KW, 1997. Zdravím neviete niekto poradiť v čom može byť problém keď....Naštartujem auto a hned ako chytí otáčky samovolne vyletia až na 2000ot a potom hned klesnú. Robí to vždy ked je zohriate. Navyše mi úplne prestalo ísť turbo. Pred tým mi sem tam auto padlo do núdzového režimu, koli vysokému tlaku v sacom potrubí, ale turbo šlapalo a štartovalo tiež normálne.
Vopred dakujem za rady.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948 Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Příspěvek
od Fantik » 30 pro 2011, 12:11
Vyměň selenoid na naftovym čerpadle
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 12:14
Fantik píše: Vyměň selenoid na naftovym čerpadle
Prosím mohol by si mi to vysvetliť čo to je?..Dakujem
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948 Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Příspěvek
od Fantik » 30 pro 2011, 12:26
Je to ventil co je na rozdělovací hlavě čerpadla.
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 12:54
[quote="Fantik"]Je to ventil co je na rozdělovací hlavě čerpadla.
Aha super.ďakujem tak skusim ho zohnať a vymeniť. A myslíš že koli tomu nejde aj to turbo?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935 Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od rudy5 » 30 pro 2011, 13:52
možno stačí iba vyfúkať ale pozor až ti nevypadne strunka a ešte niečo mne to pomohlo kedysi
BMW 330 ix
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828 Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav
Příspěvek
od Pasat TDI PD 96 kw » 30 pro 2011, 13:58
na čerpadle bude v tom solenoidu vydřený pouzdro nebo v háji gumička a nebo bude vháji turbo a jede to na olej! sun dej sací hadici na turbu a zkus jestli hřídelka nemá vůly!
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 14:32
No tak som vybral ten selenoid a tá západka vnútri je v hornej polohe stale otvorena.skušal som klepať po nej a tak ale je to zaseknuté. Aj ked odpojím ten káblik z toho selenoidu tak auto ani neskape.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935 Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od rudy5 » 30 pro 2011, 15:14
ved ten ventil je nato aby skapalo skus ho vyfuknuť ale si to pridž až ti to s tej diery všetko nevyletí a našrobuj naspäť
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935 Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od rudy5 » 30 pro 2011, 15:15
Pasat TDI PD 96 kw píše: kdyby jsi chtěl celé čerpadlo mám doma!!
kôli vetilku celé čerpadlo dobre že mu neponúkaš celý motor
BMW 330 ix
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 15:43
No ved musim ho vymeniť určite. Ta zapadka je stale v hornej polohe-otvorená. Len sa mi nezdá že koli tomu nejde turbo?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935 Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od rudy5 » 30 pro 2011, 17:09
to sa ti zdá že nejde turbo ide to tak na 50% aj mne to kedysi robilo na A4 ke urob čo ti píšeme a potom uvidíš
BMW 330 ix
slany
Přispěvovatel
Příspěvky: 67 Registrován: 06 srp 2008, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Příspěvek
od slany » 30 pro 2011, 17:17
rudy5 píše: to sa ti zdá že nejde turbo ide to tak na 50% aj mne to kedysi robilo na A4 ke urob čo ti píšeme a potom uvidíš
OK jasne.dakuje za rady.Potom napíšem výsledok
D.ave
Nováček
Příspěvky: 18 Registrován: 29 lis 2011, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valašsko
Příspěvek
od D.ave » 11 bře 2014, 06:37
Ahoj, mám přesně ten samý problém ale na na PD. Motor je ATJ. Dokázal by někdo poradit čím to je? Díky.
Audi A4 avant quattro TDI-PD 85kw ATJ