Prosím o kontrolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Prosím o kontrolu logu

Příspěvek od Honza »

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nehadze ti to do nudzaku? v 2600ot mas prefuk o takmer 0,5baru a N75 sa s tym nesnazi nic urobit...
To som vycital z logu ja. (noteeth)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

no nehazi... je tam novy turbo, ale když tam bylo to stary, tak to do nouzaku padalo pak odešlo :(
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

taky při zátěži tam jsou propady výkonu, nebo někdy to netahne od spoda pak to zatahne a pak zase ne... nevim je to takovy na ho... dik za nazory
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

co v tom maš za mapu.Ta regulace nefunguje tlači ti to 2900 strida je na 94%.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

dalši nesrovnalos je ve vaze jednou dava max 840 a ve druhem logu 1200
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

tak to nevim , ale chip tam je...
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

http://leteckaposta.cz/579444464 ještě jeden log mam
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

na poslednim logu už regulace trochu pracuje ale stejně přefoukne dojde k omezeni a pri zateži 100%ti spadne tlak o600mbar a pak zase skočí o 400.to musí už být znat na jízde.Podivej se zda chodí regulace na turbu volně jak za studena tak za tepla
Uživatelský avatar
Honza
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 črc 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Honza »

dik, že jsi se na to mrknul... je to dost znat při jizdě 1 ,2 to jede dobře ale od 3 se to začne škubat... je pravda, že za studena to děla vic než když to je ohřaty... turbo je tam dany zrepasovany...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“