
Dodávka do 150tis poraďte ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 C4 ma 85kw a 103kw R5 , jinak si precti vypis motoru co jsem ti napsal a je ti snad jasny co je to za vykon:).
Jinak to budou vedet kluci, ale myslim, ze Passat s R5 v nafte snad ani nebyl.
Jinak to budou vedet kluci, ale myslim, ze Passat s R5 v nafte snad ani nebyl.
Naposledy upravil(a) batoo dne 30 pro 2011, 22:03, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

S 75kw jsem jezdil +- za 11l/100km.
Nic moc extra tezkyho jsem nevozil, ale auto dostavalo coud na dalnici.
Nic moc extra tezkyho jsem nevozil, ale auto dostavalo coud na dalnici.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

To, ze ja jsem s 300kg nakladu a tezkou nohou jezdil za 11 neznamena, ze nebudes nekde jinde:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

No uvidíme,třeba ještě někdo napíše svoji zkušenost,a když jsi po tý dálnici jezdil tak to jsi jel do 130km/h nebo víc? Já mám golfa III AFN 1.9tdi 81kw a když jezdím pohodičku je to těch 4.8-5.3 a když jezdím po dálnici kolem těch 150 tak asi taky nebudu daleko od 11 litrů. Když jedu 100km/h tak mám cca 2350otáček,když jedu 130km/h mám tak 3150otáček a když víc tak už je to 4tisíce nebo víc,ale tak jezdím málo kdy,jsem na ten motor celkem hodnej a hlavně mi to blbne a padá to do nouzáku při větší zátěži a už do toho nechci moc investovat,protože v létě končí STK a nevím jestli bych ji ještě udělal...
Dobre, ale golf je vahou uplne nekde jinde, do toho aerodynamickej odpor!!
To moc nelze srovnavat a jel jsem co to dalo:), hlavne D1 PHA - BRNO a zpet.
To moc nelze srovnavat a jel jsem co to dalo:), hlavne D1 PHA - BRNO a zpet.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

L píše:Já teda nevim, ale "přinejhorším" 8 litrů spotřeba u takovéhle krabice a 2,5 TDi, navíc na dálnici a ještě k tomu 4x4, není to tak trochu utopie?![]()
Nebudeš chtít třeba kamion s návěsem, co jezdí za 14?
Není.Loni kamarád koupil T4 2,5TD 75 KW.Byly jsme pro něho za Boleslavý.Zhruba třikrát do roka to auto jezdí německo a s klidnou jízdou 120-130 se spokojí s osmi litrama.Je teda devíti místnej,nízkej a ne syncro.Couračky tady po okolí pokud jezdí do stovky tak se taky do osmi vejde.Pokud tomu šlapeš na krk tak pak už mu chutná,ale zase to docela slušně jede na to jaká to je krabice.Možná ho ale prodá,chce něco jinýho.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života