Ford Galaxy 85kw po výměně hlavy problém - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

ještě ti řeknu jednu věc nikdy nevěř že by to někdo udělal na to se nedá spolehnout!!!! takhle jsem si taky kolikrát říkal že by to ten předemnou vyčistil a nevičistil sral na to ale to jen moje zkušenost!!!
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak egr zaslepený a je to naprosto stejný...jasný prostě vymontujeme vstřik,omrknem tu gumičku,dáme jiný vstřik a seřídíme...pak napíšu jak to dopadlo...na měření komprese nejsem vybavený,ale když nepomůže výměna vstřiku,tak na ní taky dojde...tu hlavu sundaval a nandaval,po výměně těsnění a zabroušení mechanik co se specializuje na pd,tak to snad seřídil,ale jasný - já nad ním s bičem nestál,tak nevím...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

zdechací klapka je normalně otevřená,jo?není seklá v poloze zavřená?:D,měl sem obdobný problem na passatu,mělo to malo vzduchu a kulhalo to,snahuu zdechnout to mělo,ale chybu vstřiku mě to nevypsalo žadnou
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

i zkušenýmu se může stát že strhne gumičku!!! jme jen lidi!!!!!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No aby jsi zjistil, zda je jeden válec prázdný nepotřebuješ žádnou výbavu..Stačí na 5. kvalt zatočit zvedlým kolem a počítat do 4. Rozdíl, který je kritický, poznáš.
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jasný může být ko gumička...zdechací klapka to nebude,protože po té době když to pak chytne tak minutku běží normálně a to by se zavřenou klapkou neběžel...je to tutově něco kolem toho vstřiku....gumička,seřízení,přidřený vstřik - si myslím já
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

já si taky myslím že přidřená tryska na PD nebo ta gumička!!až bude venku ještě koukni jestli tam nejni nák brutálně vymlácená hlava!!!
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

hulí bíle........to muže bejt i voda po minutě se motor ohřeje a prasklina zvětší ale zase by to mělo chytat normálně

anebo ještě čuchni k naftě jestli nesmrdí po benzínu řešil jsem podobné příznaky špatný starty po cca 4 min auto chcíplo a nakonec v nádrži benzín místo nafty (noteeth)
603917329
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak situace byla taková,že se vytáhnul vstřik z druhého válce a měl drblou gumičku nahoře...přetěsnilo se to a za týden se situace opakovala,jenže na čtvrtém válci,takže vstřik ven a byla zmáčklá ta spodní gumička...takže po té výměně hlavy vadná montáž vstřiků...jsem zvědavý,jestli už bude pokoj,nebo se projeví první a nebo třetí válec...ale hlavně že vím,kde je problém....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“