BMW 118 D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 118 D
Čau,potřebuju poučit a poradit. Uvažuji o koupi bmw 118 d.Nájezd kilometrů do 150tis.rok přibližně 06 slabší verze před FL 90 kw,pokud by byla za rozumnou cenu k mání tak klidně i 07 po FL.Potřeboval bych o tomto autě zjistit co nejvíce informací.Něco už jsem přečetl na tipcars,na autorecenzích je registrován pouze jeden člen.Zde jsem nenašel nic o tomto voze,pokud jsem špatně hledal,omluvte mě.Proto bych rád kdyby se našlo pár lidí ochotných mi poradit s výběrem.Popřípadě mi sdělit své zkušenosti,například jak je to s životností zadního diferenciálu,jak je to s rozvody atd.Velmi bych ocenil někoho kdo by věděl o servisním manuálu,sám ho už docela dlouho hledám a pro koupi je dobré si ho přečíst.Předem dík.Nemusí to být jen 118d,budu vděčný i za rady od lidí kteří mají 318d,pokud vím měly by to být ty samé motorizace.
Servisní manuál samostatně neseženeš. Jedině TIS a ten je součástí GT1 diagnostiky. Motor je v základu stejný jako 2.0d akorát jsou jiné vstřiky turbo a soft. O nějakých typických problémech nevím, snad jen odlučovač oleje. První jedničky se dodávaly i bez DPF.
Nájezd 150tis/rok je dost. Kvalitní nafta, servis po 15tis i s naft. filtrem, po 30tis s odlučovačem a mělo by to být OK. Jenom je to strašně malé, nepraktické a drahé auto.
Nájezd 150tis/rok je dost. Kvalitní nafta, servis po 15tis i s naft. filtrem, po 30tis s odlučovačem a mělo by to být OK. Jenom je to strašně malé, nepraktické a drahé auto.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem kilometry,které by mělo mít auto při koupi.Nemyslel jsem tím,kolik najedu ročně..Rád bych sehnal bez dpf,podle mě zbytečná starost navíc,ale pokud by to jinak nešlo chci zjistit jestli to někdo je schopný odstranit a odpojit v ŘJ.Přiznám se že o odlučovači nic nevím,slyšim o tom poprvé,co to je a co to dělá?Taky by mě zajímalo jestli jsou tyto motory osazené dvouhmotovým setrvákem?...Auto je malé,pro většinu lidí nepraktické,ale jezdím převážně sám maximálně ve dvou s přítelkyní.Měl jsem možnost se v něm svést před dvěma roky a proti leonu 1.9 tdi 81 kw mi připadalo jako motokára,hodně se mi svezení v 118 líbilo.Dneska už má leon 230tis,takže se poohlížím po něčem jiným.Myšlenky padali i na octavu 2 nebo pasat 3c,možná je to jen můj subjektivní pocit,ale mám k dvoulitru ve 118 větší důvěru něž k 2.0 103 kw co je v koncernu,hodně se o těch motorech teď mluví.Praskající hlavy,odcházející šestihrany v čepradlech,poruchy dvouhmotových setrvačníků,atd.Ale člověk musí brát že octavií a pasatů jezdí u nás nesrovnatelně víc než 118 d,takže se velmi těžko schánějí zkušenosti majitelů k těmhle bmw.dhfool píše:Servisní manuál samostatně neseženeš. Jedině TIS a ten je součástí GT1 diagnostiky. Motor je v základu stejný jako 2.0d akorát jsou jiné vstřiky turbo a soft. O nějakých typických problémech nevím, snad jen odlučovač oleje. První jedničky se dodávaly i bez DPF.
Nájezd 150tis/rok je dost. Kvalitní nafta, servis po 15tis i s naft. filtrem, po 30tis s odlučovačem a mělo by to být OK. Jenom je to strašně malé, nepraktické a drahé auto.
Aha, jsem si říkal, že těch 150/rok je masakr
Ve 150kkm je většinou už na limitu životnosti DPF. Pokud se motoru dopřával pravidelný servis (razítko v servisce není, bohužel, zárukou), tak by měl být OK. Odlučovač oleje je v odvzdušnění klik. skříně ve ventildeklu. Separuje olej z par a vrací ho do motoru. Je tam papírový, nebo hadrový válec, který se zanese a začne vzrůstat tlak v motoru. Následkem je vyšší spotřeba oleje a v krajním případě zničený motor. Novější modely už mají cyklonový odlučovač, který se nezanese. Pokud budeš kupovat, tak určitě, ještě s původním majitelem, zajeďte na kvalitní diagnostiku (GT1, nebo ISTA). Ještě jsem zapoměl na klapky v sání, které dřív padaly do motoru a po inovaci a zesílení hřídelek už "jen" teče skrz ty hřídele olej ven. Dají se vyhodit a zaslepit.
Ve 150kkm je většinou už na limitu životnosti DPF. Pokud se motoru dopřával pravidelný servis (razítko v servisce není, bohužel, zárukou), tak by měl být OK. Odlučovač oleje je v odvzdušnění klik. skříně ve ventildeklu. Separuje olej z par a vrací ho do motoru. Je tam papírový, nebo hadrový válec, který se zanese a začne vzrůstat tlak v motoru. Následkem je vyšší spotřeba oleje a v krajním případě zničený motor. Novější modely už mají cyklonový odlučovač, který se nezanese. Pokud budeš kupovat, tak určitě, ještě s původním majitelem, zajeďte na kvalitní diagnostiku (GT1, nebo ISTA). Ještě jsem zapoměl na klapky v sání, které dřív padaly do motoru a po inovaci a zesílení hřídelek už "jen" teče skrz ty hřídele olej ven. Dají se vyhodit a zaslepit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
A nevíš na kolik vyjde výměna toho odlučovače a od jakýho roku měli cyklonový?Jak je to stěma rozvodama,tyhle 118 mají prý normálně řemen,stejně jako koktávi atd...dhfool píše:Aha, jsem si říkal, že těch 150/rok je masakr![]()
Ve 150kkm je většinou už na limitu životnosti DPF. Pokud se motoru dopřával pravidelný servis (razítko v servisce není, bohužel, zárukou), tak by měl být OK. Odlučovač oleje je v odvzdušnění klik. skříně ve ventildeklu. Separuje olej z par a vrací ho do motoru. Je tam papírový, nebo hadrový válec, který se zanese a začne vzrůstat tlak v motoru. Následkem je vyšší spotřeba oleje a v krajním případě zničený motor. Novější modely už mají cyklonový odlučovač, který se nezanese. Pokud budeš kupovat, tak určitě, ještě s původním majitelem, zajeďte na kvalitní diagnostiku (GT1, nebo ISTA). Ještě jsem zapoměl na klapky v sání, které dřív padaly do motoru a po inovaci a zesílení hřídelek už "jen" teče skrz ty hřídele olej ven. Dají se vyhodit a zaslepit.
cca 800kč ten odlučovač a cca 600kč práce v neautorizáku. Vyhodí se ta vložka a dá se cyklon. Kontrola na zanesení každých 30tis se vzd. filtrem. Kterým rokem tam byl už cyklon ti neřeknu-nevím. Rozvody jsou řetězem.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D