tohle zní naprosto hororově...asi bych se zbláznilturbo kamna power píše:ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku![]()
ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám![]()
Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne
1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak hororový to zase není... ale podle mě by měla být jízda normálním autem minimálně příjemná a ukliďnující, v lepším případě i lehce zábavná. Jízda oktávií 1.6TDI je spíš snesitelná než příjemná. A aby to nebyla taková otrava tak mu musíš dávat pořád za uši, ale pak rozhodně nepojedeš se spotřebou 5l/100km kvůli čemu se takový auto kupuje...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
to můžu potvrdit, je to pěkně otravný, stěžujou si na to všichni co tohle auto majlt.kubosh píše:Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Se musíte naučit jezdit, mě to nikdy nechcíplo při startu ani když ho trápím (nerad) od 1000ot. Pro mě jakožto slušného, normálně jezdícího člověka motor naprosto ideální. A že to do cca 1800ot moc nejede, tak to vůbec neřeším, protože pak to jede velmi pěkně, spotřeba super......a to sem 9 let měl 1,9, takže srovnání mám.