1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

turbo kamna power píše:ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku (noteeth)

ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám :)

Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne :)
tohle zní naprosto hororově...asi bych se zbláznil
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak hororový to zase není... ale podle mě by měla být jízda normálním autem minimálně příjemná a ukliďnující, v lepším případě i lehce zábavná. Jízda oktávií 1.6TDI je spíš snesitelná než příjemná. A aby to nebyla taková otrava tak mu musíš dávat pořád za uši, ale pak rozhodně nepojedeš se spotřebou 5l/100km kvůli čemu se takový auto kupuje...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

lt.kubosh píše:Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.
to můžu potvrdit, je to pěkně otravný, stěžujou si na to všichni co tohle auto maj ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Mám ho jako služebák v kombíku, jízda v provozu je téměř adrenalinový sport, stejně jak v koloně, ale zaplaťpámbu za to. Domů bych to nechtěl.
G3 Variant synchro
miki
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 10:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od miki »

Se musíte naučit jezdit, mě to nikdy nechcíplo při startu ani když ho trápím (nerad) od 1000ot. Pro mě jakožto slušného, normálně jezdícího člověka motor naprosto ideální. A že to do cca 1800ot moc nejede, tak to vůbec neřeším, protože pak to jede velmi pěkně, spotřeba super......a to sem 9 let měl 1,9, takže srovnání mám.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“