Focus c-max 1,6tdci 80kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdyby to bylo sedlo, zmizí komprese, ale žhavičky proměřit bys pro jistotu mohl...
nepropadat panice...
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Prečo by zrovna teraz malo preleteť niečo cez turbo ked tam bolo staré vtedy to malo preletieť to mi pride ako veliká náhoda... Vytiahni žhaviče skontroluj či su celé a zhod víko hlavy a skontroluj či su tam vahadlá aj misky komplet a hned budeš vedieť či klamá alebo nie. A hlavne si to nafoť pripadne dotiahni chlapa s tej fiirmy nech ti ukáže kde ti chýba zhavič či miska...jeden ku mne prišiel mal nové turbo origo a proste pískalo jak blázen výkonovo super len strašný piskot ked začalo tlačiť.Proste bolo vadné. Takže aj repas može poddať.pokial zaleješ turbo a skontroluješ trubku privodu a odvodu oleja a maže to kurva musí to isť.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

ty žhaviče zkusím vytočit a kámoš se mi nabídl že mi půčí kamerovej endoskop sundám parohy a zkusím kuknout kam se dostanu a ještě mě napadlo zašmátrat magnetem ve fapu pokud tam něco vlítlo musí to být tam ale už ted tomu neveřím jen mě to hodně mrzí fakt jsem jim věřil je to škoda kdyby řekli tisíc kč tak to zkousnu ale 6 hold česká republikaa pokud to bude všechno ok tak už mi nezbývá nic než vždy kupovat turba nové :(
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Už jsi prohlížel tu trubku? Jestli není prasklá u držáku?
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Andre píše:Už jsi prohlížel tu trubku? Jestli není prasklá u držáku?
Ještě jsem se k tomu fordu nedostal mám moc jiné práce zítra na tu trubku mrknu myslíš tu trubku od spodu cooleru do saní a drží v místě mezi motorem a převodovkou? nenapadlo mě ji nějak pečlive prohlížet nic nesyčelo a tu harmoniku jsem kontroloval byla v pohodě
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Nedalo mě to šel jsem ji ještě zkontrolovat je na ní navařenej držák co jí drží a na hoře držák plast.krytu motoru zdálo se mi opravdu že vedle sváru je trhlinka tak jsem ji ucpal a fouknul kopresorem nic je v pohodě za nějakej čas by ale asi mohla rupnout jinak když toho forda vidím tak se mi chce zvracet
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Je na ní mastnota?
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Andre píše:Je na ní mastnota?
Mastná není je suchá ted mi volal pán který repasoval to turbo a dělal prohlídku po pádu toho turba je možný aby něco prolítlo přes výfukovou turbínu aniž by ji viditelně poškodilo? tvrdí mi že se to šprajclo v oblasti regulace ohnulo to jednu lopatku která následně tlačila na turbínu a zastavila ji mám prý sundat hlavu může mít pravdu?Díky za odpověď
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Marek67 píše:
Andre píše:Je na ní mastnota?
Mastná není je suchá ted mi volal pán který repasoval to turbo a dělal prohlídku po pádu toho turba je možný aby něco prolítlo přes výfukovou turbínu aniž by ji viditelně poškodilo? tvrdí mi že se to šprajclo v oblasti regulace ohnulo to jednu lopatku která následně tlačila na turbínu a zastavila ji mám prý sundat hlavu může mít pravdu?Díky za odpověď
tak to ti nezávidím a chudák majitel ten se s toho vyvrátí.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Tak jsem dokončil prohlídku žhaviče jsem měl po jednom venku v pořádku konce měli cihlovou barvu žádný karbon elektricky taky ok na vahadla jsem se díval jen na výfukovou část taky bez problémů ještě jsem měl venku EGR ventil zkoušel jsem ten ventil a krásně sním jde hýbat taky žádný karbon jen trochu sazí klasika vše na tom motoru je čisté není nic zarostlé usazeninami ten ůdaj na tachometru 104 tisíc bude asi sedět do fapu jsem se díval kamerou nic tam neleželo nenašel jsem ani jednu dírrku ucpanou samozřejmě že 100% jistotu bych měl jen když bych tu hlavu sundal ale majitel si to nepřeje a mě to taky přijde zbytečný pojedu se kouknout na to rozebraný turbo ať si udělám obrázek pokud mi to dovolí a podle toho budu dál postupovat jen jestli už nebude nějak poléčený a nachystaný pro jejich prospěch ale všechno vypadá na to že u toho stejně budu blbec jenom já rok 2012 pro mě opravdu hezky začíná super
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Znovu se zeptám je možné aby něco ať už kovového nebo hodně tvrdý karbon mohlo vlítnout do turbíny v regulačce se motat rozdrtit na menší kousky zničit náběhový hrany výfuk turbíny tzn nebylo vidět opotřebení této turbíny v části kde je vidět po vytáhnutí z motoru a potom vylítnout ven přes FAP a přitom zbůsobit uplný zastavení turbíny ? Tak mi to bylo řečený znovu a podrobněji to je spíš otázka na lidi kteří dělají repase
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

pripada mi to jak sci fi pribeh. takovy rozbor proc se to stalo bych zkousnul snad u rakety z nasa.. stejne tak nechapu spojitost s praskolou trubkou od koleru.. praskla je totiz na kazdym 2 a jezdi vesele dal.. nejdriv byla tlusta ta praskala jak o zivot pak ford udelal zamenu a je tenci a ta uz tolik nepraska... mam manika kterej ke mne jezdi s timhle peklem a ma kolem 200tis a trubku prasklou uz asi od 30 tisic uz sem mu ji tak 5 X varil a priste mu ji zavarim taky protoze proste odmita dat pomalu 4 tisice za kus trubky ktera zase praskne(jeho rozhodnuti) protoze ji kreteni dali na pevno k motoru bez silentbloku na 2 sroubky. kazdopadne chci rict ze turbo je puvodni pri prvni vymene sem vyrval sitko a dal sem prepad z pezota a olej po 10 tis.. ano vim ze v tisu na to ford upozornuje ale zaroven tech trubek sem videl prasklejch tolik a turba na nich jezdi ze moc neverim v nejakou souvislost navic ta praskla trubka to neni jako praskla hadice to je mini dirka
Naposledy upravil(a) papouch22 dne 06 led 2012, 22:17, celkem upraveno 1 x.
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, a ono se špatně vyndavají peníze jednou už utracené..A Marku 67, nic si z toho nedělej, mechanik je kolikrát jako splachovací záchod.., a je to nejslabší článek..Zákazník má vždycky pravdu a Firma nerada přizná chybu..Takže za to může ten špinavej... :(
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jsem zvědavej kdo z menších servisu ty turba bude měnit v našem okolí si už to turbo každej jednou zaplatil a příšte si to už asi rozmyslí.Nikdy jsme neměli problémy s repasema turb ale u tohodle motoru je to loterie.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Zkouším sem nahrát fotky tak uvidím jak to dopadlo mám nafocenou tu hřídel s výfuk turbínou chtěl jsem abyste se mrkli lopatky jsou opravdu opotřebovaný ze strany regulace ale ted nevim jestli to neosekala právě regulace...ale ty fotky se mi nějak nedaří nahrát budu to zkoušet
Odpovědět

Zpět na „Ford“