Nouzový režim po chipu u TDIchip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Podle akčních členů chodí od dorazu k dorazu...Požadavek je 2500 mbar a tlačí to 2600 mbar...Když jedu po dálnici a dám plnej tak žadný nouzák do 230km/h ale když akceleruju (2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej) tak to spadne do nuzáku v cca 200km/h
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

petan.boss píše:Podle akčních členů chodí od dorazu k dorazu...Požadavek je 2500 mbar a tlačí to 2600 mbar...Když jedu po dálnici a dám plnej tak žadný nouzák do 230km/h ale když akceleruju (2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej) tak to spadne do nuzáku v cca 200km/h
spatne odladenej chip. bud nalozeno moc mebo natahane uhly a spatne davky. Pak nechodi regulatory jak maji. Chyba ladeni... Pokud to je v serii OK tak je problem zde... je treba zkusit vic veci co a jak.. Proc se pretaci turbo...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

TDIfun píše:
petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..
Přesně jak píšeš...2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej nouzák zastavim bud smažu chybu nebo znova nastartuju zase 2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej a žadný nouzák (LOL)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Takze je zbytecne tady dale diskutovat, problem vis kde pravdpodobne hledat ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Podle mě to reguluje v pohodě...Co vy na to?
zdenek6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 kvě 2011, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenek6 »

neni náhodu ve 2500 mbar nastavíno že padne do nouzáku kuli překročení tlaku a podle videa se to pohybuje těsně pod tim tak by mohlo občas lehce přefouknout tim by padlo do nouze?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

petan.boss píše:Podle mě to reguluje v pohodě...Co vy na to?
Nedas a nedas si povedat... Je to jasny problem toho ,co ti "cipoval". Nech Ti to odstrani... Lenze ty stale pises akoby bol neomylny...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mas to bezproblemu, timto bych to ukoncil... ;) ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

Tak že podle vás jasně špatný soft?Jde mi o to abych ho neobvinoval ze špatného softu a pak byl problém v hardwaru a ne v softu
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom :-)
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od petan.boss »

lubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom :-)
Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělá (LOL)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

petan.boss píše:
lubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom :-)
Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělá (LOL)
TDIfun ti to vysvětlil tak co nechápeš práh závad je uloženy v ecu a pokud se nedodrží podmínky které jsou nastavené tak se zapíše závada.žádnou jízdu neprovedeš uplně stejně a proto ti to někdy spadne a někdy ne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“