Nouzový režim po chipu u TDIchip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
spatne odladenej chip. bud nalozeno moc mebo natahane uhly a spatne davky. Pak nechodi regulatory jak maji. Chyba ladeni... Pokud to je v serii OK tak je problem zde... je treba zkusit vic veci co a jak.. Proc se pretaci turbo...petan.boss píše:Podle akčních členů chodí od dorazu k dorazu...Požadavek je 2500 mbar a tlačí to 2600 mbar...Když jedu po dálnici a dám plnej tak žadný nouzák do 230km/h ale když akceleruju (2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej) tak to spadne do nuzáku v cca 200km/h
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Přesně jak píšeš...2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej nouzák zastavim bud smažu chybu nebo znova nastartuju zase 2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej a žadný nouzákTDIfun píše:no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Takze je zbytecne tady dale diskutovat, problem vis kde pravdpodobne hledat 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
tlak turba na 3 do kopce http://www.youtube.com/watch?v=7x3fBiQ4DW8
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Nedas a nedas si povedat... Je to jasny problem toho ,co ti "cipoval". Nech Ti to odstrani... Lenze ty stale pises akoby bol neomylny...petan.boss píše:Podle mě to reguluje v pohodě...Co vy na to?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Mas to bezproblemu, timto bych to ukoncil...



340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom 

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělálubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom

TDIfun ti to vysvětlil tak co nechápeš práh závad je uloženy v ecu a pokud se nedodrží podmínky které jsou nastavené tak se zapíše závada.žádnou jízdu neprovedeš uplně stejně a proto ti to někdy spadne a někdy ne.petan.boss píše:Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělálubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom