VW golf III 66 kw typ motoru 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

Jakej tlak by měli mít ty trysky z 81 když je chci dát do 66 ? Mám doma jedny co mají 220 bar stačí to ?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

luky3293 píše:Jakej tlak by měli mít ty trysky z 81 když je chci dát do 66 ? Mám doma jedny co mají 220 bar stačí to ?
Ak mas 1Z motor tak tam su origo trysky so 190barmi, takze ak mas dobre cerpadlo moze ti to pretlacit, budu lepsie prasit, ale pojde tam menej paliva a zmeni sa ti aj predvstrek, len aby si vedel.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

bez ic som mal 136 ps ale skorej išiel moc teplý vzdcuh ked som tomu daval na budku.
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

Akorát když dam do 66 trysky z tý 81 musim dát i čerpadlo nebo hlavu čerpadla z 81 ?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Není potřeba, jsou stejná.
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

A průměry výfuku sou stejný u 66 a 81 ?
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

zkoušel sem to zjišťovat a 66 by měla mít průměr výfuku 50 mm a 81 ma 55. Když dam do tý mí 66 55 mm zvýší se výkon ?
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

o vyfukach je tu miliony stranek
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Toreto píše:
tlakac3 píše:
Toreto píše:Sprinty + soft a maš 140 ps z seriovim turbom a maš to za 500e
Trysky,cip a 140ps? a co kroutak?
mam trisky 764,čip,a ic mam z boxera 180 ps čo je a vykon 142 ps a 344 krutak.
Cus potreboval bych vedet jak u vw motoru zjistit ten typ,kdyz uz jsou motory venku z aut.Kde najdu jestli je to AFN,AHL atd.Dik za radu,jo a ten coler z toho boxera co mas,neni o moc vetsi jak origo co?Dostal si ho na stejny misto?
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

ja to mam v golfe 2 a ten cooler je na celú prednu masku takže je asi 3 x vetši a kod motora najdeš asi na motore napr na nalepke na krite rozvodov alebo na bloku motora pri vakuovej pumpe.
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...

téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..

Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

regujuje to řj,tak to nijak manualne nejde,jedinny co mi napada,tak dat na dadicku co vede do řj nejakej regulator a tim by jsi omezil tlak co do ni jde a tak by se moh zvednout plnici. Ale stejnak tam bude pak malo nafty a neverim ze by to fungovalo v celym rozsahu

Lepsi nechat udelat poradnej program,,,blbi je ze se musi do tyhle jednotky letovat
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Lukkas píše:čus, co je pravdy na tom, že na turbu z 1Z jde změnit tlak ? aby tlačilo víc ...

téma jsem celé pročetl, ted mám motor po GO, najeto 265 tis km.
V létě budu dávat S764, chip, FMIC + trubku od předu až dozadu.. chtěl bych se dostat aspon na 140 hp ..

Jen potřebuju poradit s tim turbem, díky.
je to presne tak jak pise sniper
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

OK, díky chlapy... jen mě to zajímalo.

TeĎ zase jedna otázka, co má znamenat toho:

1.9TDI: Sprint 764 + úprava řídící jednotky (66kW -> 110kW/318Nm) 10.990 Kč

našel jsem to na stránkách tdi.chip cz ... odkaz zde:
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy

je to druhá tabulka první řádek ..

Otázka: co si o tom myslíte ? je to dobré nebo špatné ? co cena ? Píšou 110kw, tzn 150 HP na 1Z motoru ? je to reálné ?

nebue lepší koupit si sám vstřiky a pak zajet na chip ? tím se taky srovnaj mapy ne ? a budu na tom ohledně peněz líp ... (samozřejmě paníze na to mám dané stranou, takže bych na to měl)

díky za rady.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

cenove na tom budes asi tak nejak nastejno,ale 1Z turbo 110KW neda ani omylem
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“