VW golf III 66 kw typ motoru 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Lukkas píše:OK, díky chlapy... jen mě to zajímalo.

TeĎ zase jedna otázka, co má znamenat toho:

1.9TDI: Sprint 764 + úprava řídící jednotky (66kW -> 110kW/318Nm) 10.990 Kč

našel jsem to na stránkách tdi.chip cz ... odkaz zde:
http://www.tdichip.cz/individualni_upravy

je to druhá tabulka první řádek ..

Otázka: co si o tom myslíte ? je to dobré nebo špatné ? co cena ? Píšou 110kw, tzn 150 HP na 1Z motoru ? je to reálné ?

nebue lepší koupit si sám vstřiky a pak zajet na chip ? tím se taky srovnaj mapy ne ? a budu na tom ohledně peněz líp ... (samozřejmě paníze na to mám dané stranou, takže bych na to měl)

díky za rady.
U tyhle upravy,se nejedna o 1Z
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj

díky.
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Lukkas píše:pokud zvládne 140HP, tak budu spokojený ... samozřejmě tomu nebudu dávat neustálou kudlu ... to by snad vydržet mělo. Přípdně časem turbo z AFN + řj

díky.
U 1Z je toho docela hodne k uprave,aby to jelo.njn 1Z zadna hitparada
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ono 1Z vydrzi vic nez se tu o nem pise ale vse s rozumem. 140Hp.....no nevim,spis ne....hodne zalezi na stavu motoru a turba...jestli chces honit kone,predelej to hned na tu řj jak pises a dej tam aspon 1749VA a tech 150 tam nahonis v klidu. Sice to neco bude stat ale ve finale usetris a aspon to bude stat za to
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jen odbočím. Je bezpečný u AHU(výrobní čílso motoru mam pod 100.000,tzn jak se zde říká "měkký písty" ) dát trysky a soft? Maximálně počítám odladit těch cca 95kw? Turbo mam vyvážený a zkontrolovaný a spojku přeobloženou. Jedná se o A4 1.9 66kw AHU.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

před pár dny sem se bavil se známim automechanikem co se specializuje na dieseli a poradil mi ať dam do tý mý 1Z nějaký pérka do vstřikovacího čerpadla z 81 kw. Nezkoušeli ste to někdo ? Bude mě to stát cca 600 kč tak uvidím jestli to nějak pomůže.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nepomuze, cerpadlo pro 1Z a AFN je uvnitr identicky, lisi se pouze el.nastavovacem regulacni objimky. Rek bych ze tvuj mechanik spis potrebuje penize. :)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

Obě pružiny sem měl ruce a jsou jiný.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jj ty cerpadla maji vnitrky naprosto stejny...to s tim nastavovacem mi ale nejak asi uniklo....co je tam jinak?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

s klidem ti dam do ruky jakykoliv dve uplne ruzny pruzinky a reknu ti ze jsou z cerpadla. V tom cerpadle proste nejsou pruzinky ktery by meli vliv na vykon, celkove tam je 5 pruzinek. Rozdil v el hlave je ze ma jinou vzdalenost cepu od stredu hridele, takze uplne jinou delku chodu regulacni objimky.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak toho jsem se nikdy nevsim.....nebo teda nikdy jsem nemel rozebrany obe cerpadla soucasne.....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak uz vis, plati pouze u staryho typu motoru, u novych to je uz stejny
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jo,uz vim...dik za dobry info ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
luky3293
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 pro 2011, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od luky3293 »

Až to vyzkoušim tak napíšu jak to dopadlo.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

bude to uplne stejny...zbytecna prace
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“