Problém so štartovaním po výmene rozvodov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém so štartovaním po výmene rozvodov
Ahojte! Podobný problém tu už bol vickrát spomenutý, ale aj tak by som poprosil niekoho o pomoc. Po výmene rozvodov auto zle štartuje, musím dlho točiť motor a šlapať na plyn. pedál, keď to chytí, dosť to zadymí (biely dym). Robí to pri studenom motore, ale párkrát aj keď je auto zohriate. Rozvody menili u známeho v srvise, asi prvý krát, značili si to farbou. Prosím poraďte ako mám postupovať. Mám si to dať urobiť niekde inde ešte raz, alebo ísť na VAG a dať skontrolovať všetky hodnoty? Robili tam aj diagnostiku, ukázalo závadu 17570 - menič teploty palivového potrubia. Poraďte prosím o akú závadu môže ísť a ako ju odstrániť. Ďakujem!
proč?Marek77 píše:Přesně tak - špatně načasovaný rozvod. Zvláště, pokud to značili barvou na kolech, to je prasárna jako hrom!!!
Moc s tím nejezdi a dej to fofrem doladit, jinak můžeš motor vážně poškodit.

Zrovna v sobotu to jeden kamarád ladil na PD
...že prej má velkou spotřebu že hned s kolem co je na vačce,sem povidal ať to nedělá,nene fixou udělal rysky a jel.Nejdřiv to nenatočil,signál z hallova snímače na klice nebo vačce mimo toleranci,pak to ještě poladil už to bylo dobrý a včera nebo kdy po ránu to o5 nenatočilt,ak to dal zpátky podle rysek,tak sem na to zvědaví Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
laurin.clement
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
A co je to za auto.Jestli je to TDI s elektronickým plynem tak to na něj můžeš šlapat jak chceš,stejně ti to nepomůže při startu,plyn pedál je vyřazený.Pokud si udělali rysky i na vstřik,čerpadle tak věřím tomu,že to čerpadlo je klidně i o zub někde jinde to se musí zajistit,proti pohybu.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
kluka na rysku, odstrelit vackove kolo zaistit vacku,povolit 3 sroby na cerpadle zakolikovat cerpadlo kalibrom, naspanovat remen na predpis skontrolovat rysku na zotrvaku ci sa neposunula a zatiahnut vacku aj s cerpadlom. Ak to vsetko urobis takto tak ti aj predvstrek bude na 90 percent sedet. Len ho prekontroluj.Mik píše:Chlapi, keď nastavíte zotrvák na značku, vačku zistíte prípravkom a čerpadlo na kolík sadne Vám to alebo povolujete tie tri skrutky na čerpadle? Pýtam sa na motory s rot. čerpadlom, nie PD.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
all
no uz si to mal ist dat spravit!!!! Zle nastavene rozvody ... daj si to spravit niekomu kdo to vie 
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Marek77 píše:Přesně tak - špatně načasovaný rozvod. Zvláště, pokud to značili barvou na kolech, to je prasárna jako hrom!!!
Moc s tím nejezdi a dej to fofrem doladit, jinak můžeš motor vážně poškodit.
To je pěkná blbost. I v autorizovaném servise používají barvu na řemen a kolečka a jede to stejně... Než se s tím dupat...nastavovat...
Měnil jsem teď taky rozvody,taky s barvou,všechno v poho,akorát se mě zdá,že mi to kapku víc žere,ale starty,akcelerace,vše v klidu,tak nevím. Nevím,s čím by se mělo pohnout,když se mění ten řemen a kladka a žádným kolem se nehýbe? Co vy na to mechanici?
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
bubocbr píše:Kolo sa ti nepohne ale ked to spanujes a mas novy remen ktory je menej natiahnuty vtedy sa to malinko pohne
Tak to jsi mě malinko fakticky vystrašil,protože jsme to fakt napínali a ta spotřeba se mi fakt teďka nezdá:
Mám s tím zajet na VAG a nechat to přesně nastavit? Jde to přes PC nebo musí zase rozvod dolů,jak je to???
Natankuju a pojedu delší trasu a pořádně to změřím..
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
To radimes : Si Akurát Uveidol Príklad Toho, že čo sa stáva pri nesprávnej montáži
Potom Sa Nediv, že Ti To horšie štartuje viac žere Alebo Iné Nepekné Sprievodné Javy Lenže Horšie Štartovať ti To Bude Napríklad V Zime a potom Budeš Meniť Vecy Jedna radosť a zistíš, že Je Chyba V Zlom Nastavení rozvodov. A To Ešte Nehovorím o Značkách na TDI PD 
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD