Opel Omega 2,5TD 96KW

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Opel Omega 2,5TD 96KW

Příspěvek od dawe2706 »

Do dlouhé době zase měření.
Úpravy: FMIC, GT2556V, mechanické čerpadlo + 12mm hlava, tlak 1,7 baru a nějaký kravinky :D
Vrch celkem hodně padá a tak bych rád věděl čím to může být.Podávačku v nádrži mám (je tam originál)
Jinak je to špatně čitelný
Výkon 153,52 KW při 3491 ot/m
Krouťák 429 nM při 3231 ot/m
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

pekné hodnoty, len škoda že spodok je tak slabý

že to po 3500padá môže byť kvôli 12mm hlave, videl som na nete jeden zahraničný projekt 325tds s holeset HX35 a tam mal len 10mm hlavu, že vraj preto lebo s 12mm hlavou je to do cca 3000-3500 prechlastané a zas vo vyšších otáčkach to už nestíha
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dole mrtvola, ale výkon na konci dobrý. Polaďte ten spodek, s tímhle se normálně jezdit nedá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:pekné hodnoty, len škoda že spodok je tak slabý

že to po 3500padá môže byť kvôli 12mm hlave, videl som na nete jeden zahraničný projekt 325tds s holeset HX35 a tam mal len 10mm hlavu, že vraj preto lebo s 12mm hlavou je to do cca 3000-3500 prechlastané a zas vo vyšších otáčkach to už nestíha
Noo ten spodek by se měl zlepšit až tam hodím GT2260V...
Jinak i při točkách jde vydět,že to pokuřuje a tak nafty tam bude dost....né že by za mnou byla clona,ale pokuřuje.
Viz video http://www.youtube.com/watch?v=P8h8MZ4H7c4
Jinak pocitově to táhne do 4500 pak to už nemá smysl...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

no chalan mi to vysvetľoval tak že 24td čerpadlo nestíha vo vyšších otáčkach cez tú 12mm hlavu dodať potrebné množstvo nafty, ale ja som do týchto vecí laik, takže možno to je kktina

lebo na tom grafe ten výkon nepadá nejak rýcho, veď max. je pri 3500 a pri 4300 máš ešte vždy cez 120kW, takže by to asi len chcelo viac nafty v tých vyšších otáčkach

budem veľmi zvedavý ako bude ten graf vyzerať s tým 2260V, určite to bude aj s tým masaker
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

Marek77 píše:Dole mrtvola, ale výkon na konci dobrý. Polaďte ten spodek, s tímhle se normálně jezdit nedá.

..by si sa divil ale jazdiť sa s tým da aj bežne TDSko je take mrtvejšie
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..tiež sa chystam na TDSo pre seba tak tam potom tam dam tiež 2260 ta ma lepší nabeh

..ale i tak dawe klobúk dole vykon ako taky sa mi pozdava a točák detto :) :wink:
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 14 led 2012, 20:54, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

podľa krivky krútiaku do takých 2200-2300 podobné sériovému TDS, ale potom je to už neporovnateľne silnejšie
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:podľa krivky krútiaku do takých 2200-2300 podobné sériovému TDS, ale potom je to už neporovnateľne silnejšie
Ono to jde taky poznat,když jedeš třeba na 3q a ve 2000 dáš plnej...chviličku nic a kolem 2300 kopanec.
Joo teť mi volal kamarád,že to bude jen a jen málo nafty...Ta 12mm hlava je z cumminse a ten není dělanej na takový točky... pár možností je co by se s tím dalo dělat a tak uvidíme.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

ono keby dostalo viacej šťavy aj nad 3500, tak by tá krivka vyzerala trochu inak, odhadujem že by to vrcholilo možno na 4500 a 160-170kW

po výmene turba sa s tým ešte trochu pohráš a bude to raketa

ešte taká otázka na záver: máš sériovú dvojhmotu a spojku s preobloženou lamelou? ako to drží?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jakto, že to má v sérii o 10 koní méně než BMW? Marketing? Jaký jsou tam rozdíly oproti vrtuli?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

ten 9kW rozdiel je v inej RJ, inak sú to na 99% rovnaké motory
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:ono keby dostalo viacej šťavy aj nad 3500, tak by tá krivka vyzerala trochu inak, odhadujem že by to vrcholilo možno na 4500 a 160-170kW

po výmene turba sa s tým ešte trochu pohráš a bude to raketa

ešte taká otázka na záver: máš sériovú dvojhmotu a spojku s preobloženou lamelou? ako to drží?
Spojka je sériová dvouhmota,série přítlačák ale lamela je z MV6 Omegy (průměr 240 a né 228) a přeobložená HDSkem a místo 3,5 šířky obložení je 3,8.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Ani podávacím čerpadlem s větším výkonem se to bohužel nezlepší, řeším tenhle problém taky. Bude to daný konstrukcí 12mm rozdělovací hlavy. 12mm rozdělovací hlavy na šestiválec se dělají jen na pomaloběžné motory.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

hlava s tym nic nema. to je dane hlavne tvarom vacky v cerpadle... myslim
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“