Opel Omega 2,5TD 96KW
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Opel Omega 2,5TD 96KW
Do dlouhé době zase měření.
Úpravy: FMIC, GT2556V, mechanické čerpadlo + 12mm hlava, tlak 1,7 baru a nějaký kravinky
Vrch celkem hodně padá a tak bych rád věděl čím to může být.Podávačku v nádrži mám (je tam originál)
Jinak je to špatně čitelný
Výkon 153,52 KW při 3491 ot/m
Krouťák 429 nM při 3231 ot/m
Úpravy: FMIC, GT2556V, mechanické čerpadlo + 12mm hlava, tlak 1,7 baru a nějaký kravinky
Vrch celkem hodně padá a tak bych rád věděl čím to může být.Podávačku v nádrži mám (je tam originál)
Jinak je to špatně čitelný
Výkon 153,52 KW při 3491 ot/m
Krouťák 429 nM při 3231 ot/m
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Noo ten spodek by se měl zlepšit až tam hodím GT2260V...viktorddd píše:pekné hodnoty, len škoda že spodok je tak slabý
že to po 3500padá môže byť kvôli 12mm hlave, videl som na nete jeden zahraničný projekt 325tds s holeset HX35 a tam mal len 10mm hlavu, že vraj preto lebo s 12mm hlavou je to do cca 3000-3500 prechlastané a zas vo vyšších otáčkach to už nestíha
Jinak i při točkách jde vydět,že to pokuřuje a tak nafty tam bude dost....né že by za mnou byla clona,ale pokuřuje.
Viz video http://www.youtube.com/watch?v=P8h8MZ4H7c4
Jinak pocitově to táhne do 4500 pak to už nemá smysl...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
no chalan mi to vysvetľoval tak že 24td čerpadlo nestíha vo vyšších otáčkach cez tú 12mm hlavu dodať potrebné množstvo nafty, ale ja som do týchto vecí laik, takže možno to je kktina
lebo na tom grafe ten výkon nepadá nejak rýcho, veď max. je pri 3500 a pri 4300 máš ešte vždy cez 120kW, takže by to asi len chcelo viac nafty v tých vyšších otáčkach
budem veľmi zvedavý ako bude ten graf vyzerať s tým 2260V, určite to bude aj s tým masaker
lebo na tom grafe ten výkon nepadá nejak rýcho, veď max. je pri 3500 a pri 4300 máš ešte vždy cez 120kW, takže by to asi len chcelo viac nafty v tých vyšších otáčkach
budem veľmi zvedavý ako bude ten graf vyzerať s tým 2260V, určite to bude aj s tým masaker
..tiež sa chystam na TDSo pre seba tak tam potom tam dam tiež 2260 ta ma lepší nabeh
..ale i tak dawe klobúk dole vykon ako taky sa mi pozdava a točák detto
..ale i tak dawe klobúk dole vykon ako taky sa mi pozdava a točák detto
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 14 led 2012, 20:54, celkem upraveno 1 x.
Ono to jde taky poznat,když jedeš třeba na 3q a ve 2000 dáš plnej...chviličku nic a kolem 2300 kopanec.viktorddd píše:podľa krivky krútiaku do takých 2200-2300 podobné sériovému TDS, ale potom je to už neporovnateľne silnejšie
Joo teť mi volal kamarád,že to bude jen a jen málo nafty...Ta 12mm hlava je z cumminse a ten není dělanej na takový točky... pár možností je co by se s tím dalo dělat a tak uvidíme.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Spojka je sériová dvouhmota,série přítlačák ale lamela je z MV6 Omegy (průměr 240 a né 228) a přeobložená HDSkem a místo 3,5 šířky obložení je 3,8.viktorddd píše:ono keby dostalo viacej šťavy aj nad 3500, tak by tá krivka vyzerala trochu inak, odhadujem že by to vrcholilo možno na 4500 a 160-170kW
po výmene turba sa s tým ešte trochu pohráš a bude to raketa
ešte taká otázka na záver: máš sériovú dvojhmotu a spojku s preobloženou lamelou? ako to drží?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Ani podávacím čerpadlem s větším výkonem se to bohužel nezlepší, řeším tenhle problém taky. Bude to daný konstrukcí 12mm rozdělovací hlavy. 12mm rozdělovací hlavy na šestiválec se dělají jen na pomaloběžné motory.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,