
konec napínací kladky po 300km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už jsem viděl podobný případ.Není to nedostatečným napnutím.Toby bylo slyšet okamžitě klepání.Tato byla napnuta do opačné strany nebo napnuta moc takže byla "natvrdo" a napínací pružina nemohla pracovat.Teplotní změny motoru udělaly zbytek.Originál napínací klíč Hazet má délku 14,5 cm a tímto klíčem ulomit ten zobák by byla celkem fuška.Možná po nastavení klíče trubkou z lešení by to šlo.Pozor setkal jsem se z kladkou z Polska která vizuelně od originálu nešla poznat(akorát poloviční cenou) a ta nešla po montáži napnout vůbec protože ten zobáček se zaryl toho hliníku nad ním.Potom je jasné proč to při napínání prasklo.Ale kde byl cit mechanika nevím.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Tato kladka má určenou polohu pro napnutí řemene.Je možné,že to taky přetáhl a pak si všimnul,značek a kladku jenom povolil na dostal ji na správnou polohu a zase ji utáhl.Když jsem sháněl informace o výměně rozvodů na své O1 tak jsem byl právě upozorněn na tuto věc,že když bych ji náhodu přetáhl přes značky tak ji musím celou znovu povolit vysunout z háčku z bloku motoru a pak ji znova našponovat,jinak hrozí její prasknutí,možná to byl tento případ.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
nic tam bohužel nehvízdalo...žádný náznak toho co se stim stanemonty píše:To asi měla,ale ten človíček to asi přehlídnulTomas.cz píše:Tak mě napadá, nemá ta kladka dva zobáčky, které se při napnutí musí protnout a této poloze kladku utáhnout??nevim jestli nemohlo bejt slyšet hvízdání od přepnutýho řemenu?! jestli to teda jde.Ciao

...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
pokud by byla kladka napnuta moc neodnesl by to spíše řemen??Hobby píše:Už jsem viděl podobný případ.Není to nedostatečným napnutím.Toby bylo slyšet okamžitě klepání.Tato byla napnuta do opačné strany nebo napnuta moc takže byla "natvrdo" a napínací pružina nemohla pracovat.Teplotní změny motoru udělaly zbytek.Originál napínací klíč Hazet má délku 14,5 cm a tímto klíčem ulomit ten zobák by byla celkem fuška.Možná po nastavení klíče trubkou z lešení by to šlo.Pozor setkal jsem se z kladkou z Polska která vizuelně od originálu nešla poznat(akorát poloviční cenou) a ta nešla po montáži napnout vůbec protože ten zobáček se zaryl toho hliníku nad ním.Potom je jasné proč to při napínání prasklo.Ale kde byl cit mechanika nevím.
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
zítra s tou kladkou jedu k prodejci tak uvidíme co mi řekne...jinak člověk co to dělal nemůže zaručit že to neni jeho chybou! nabídl mi uhrádu pouze materiálu stim že práce by byla zdarma... zdvihátka od autokelly ventili z pronda nějaký gufera, hadičky těsnění cca 7litrů
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
to označené otlačení mohlo klidně vzniknout při povolení materiálu...nemusí to být vysledkem špatně provedené montážeMik píše:No podla mna to bolo napínane do opačnej strany!!!
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
jj, přesně takhle ta kladka vypadá, když to někdo sprasí při montáži. V žádným případě to nemůže být vada materiálu, jelikož, když se ta kladka napne tak jak má, ten zobák co se ulomil se ničeho nedotýka, tzn. není nic co by ho mohlo ulomit. Jestli je možný to ulomit, když se to napíná na druhou stranu nevím, dělám to správně, ale kdyby se to naplo málo tak ten řemen jak kmitá a ta kladka je odpružená, tak tím by se to urazilo, takovýhdle případů už jsem pár dělal, kdy se to potkalo až po 15000km. K tomu prodejci ani nechoď, rovnou si posviť na toho kdo to dělal.
k prodejci půjdu at mam vyjádření odborníka...Huml píše:jj, přesně takhle ta kladka vypadá, když to někdo sprasí při montáži. V žádným případě to nemůže být vada materiálu, jelikož, když se ta kladka napne tak jak má, ten zobák co se ulomil se ničeho nedotýka, tzn. není nic co by ho mohlo ulomit. Jestli je možný to ulomit, když se to napíná na druhou stranu nevím, dělám to správně, ale kdyby se to naplo málo tak ten řemen jak kmitá a ta kladka je odpružená, tak tím by se to urazilo, takovýhdle případů už jsem pár dělal, kdy se to potkalo až po 15000km. K tomu prodejci ani nechoď, rovnou si posviť na toho kdo to dělal.
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 18 říj 2006, 21:27