propadly spojkovy pedal

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

pokornasek.pepan píše:
johny píše:u mě to bylo spojkové ložisko k,o,

jojo bětšinou to dělá ložisko

ložisko nové SKF, možná špatný od výroby?! :(
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

to Milos: axialne rozhozeny setrvak, to by musel byt hodne a to by nefungovalo, to mas pravdu.

budu menit prevodovku za nejdelsi moznou serii bez uprav, ktera je k dostani, takze spojim mirny tuning s udrzbou. Pujde tam jednohmota komplet, takze se tesim... urcite to bude o neco lepsi.

Jinak bych se rad dockal odpovedi: Bora 130 6st- spojkovy pedal se obcas nevrati. Zustane viste nekdy v 3/4 nekdy, na podlaze... chova se to jak pridreny spojkovy lanovod (ten tam ale neni)

Nekdo mi tvrdil, ze to dela propadle spojkove lozisko, ale to by asi nesel pokazde ten pedal vydloubnout zpatky.
Jestli je to spojkovy valec, tak ktery? A jak se to da poznat?

Diky kluci za rady
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Najbežnejšia príčina nevracajúceho pedálu je zavzdušnený pracovný valček spojky. Skús ho odvzdušniť. Návodov tu najdeš niekoľko.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Nightrider
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 bře 2010, 00:35
Odpovědi: 0
Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane

Příspěvek od Nightrider »

senioring1
Diky za reakci
Ano, to jsem si tu precet, po odvzdusneni to nedela tak casto. Sem tam treba 3x do tydne.
Mozna to chce udelat jeste jednou a vymenim brzdovku prijednom. ALE beru to tak, ze to zavzdusneni se neudela "samo". Je to zpusobeno netesnosti mezi spojkovymi valci a hadickami. Takze po odvzdusneni se zavada projevuje znovu, tak je to zpusobeno cim.....?
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Řekl bych hlavní váleček spojky jde do kopru..Ten spodní by tekl...
nepropadat panice...
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Súhlasím ,ak bolo odvzdušnenie dôkladné , je nepravdepodobné aby si pracovný valček nasával vzduch. Ak by teda tiekol, potom by ubúdala kvapalina aj ak by to nebolo vidieť. Prikláňam sa k možnosti poškodenej manžety hlavného spojkového valca, ktorá pri návrate pedála si natiahne vzduch.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“