kde chip ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna.

Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.Nightrider píše:Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna.
Musí se to přes diagnostiku upravit.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Tak to je divny, mam motor ALH, hadicku mam zaslepenou uz asi 5000km a bez problemu, leda ze by soudruzi udelali nejakou chybu.octaviajedna píše:Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.Nightrider píše:Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna.
Musí se to přes diagnostiku upravit.
Oktavka O1 66kwALH,K&N, KYB, Silentbloky ramene AudiTT, Apec, EGR off, KAT k.o., panda tune, jednohmota
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Nightrider píše:Tak to je divny, mam motor ALH, hadicku mam zaslepenou uz asi 5000km a bez problemu, leda ze by soudruzi udelali nejakou chybu.octaviajedna píše:Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.Nightrider píše: Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna.
mělo by to správně tu chybu napsat.Třeba to už máš předělané ani o tom nevíš
Musí se to přes diagnostiku upravit.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no poučné téma...
jako nebudu jmenovat jednu firmu z Kladna, ale nejde na to upozornit, kamarád jel k ní s audi a4 rv 2000 81kW a přijel se 119kW, pěkné ne? a technik říkal že to ještě u toho motoru neviděl takový výkon (zajímavé když je technik překvapen svým výsledkem když to dělá x let ne?) kamarádovi asi po 5000-10000 odešlo turbo... dle jeho slov bylo již staré, tak jej poslal na repas... ale nedá se za ním vůbec jed... je to horší jak za tatrou a když stojíte na křižovatce a on de po plynu tak ty oblaky za ním je něco... já jen čekám kdy mu i repas padne
dlouho sem se rozhodoval jestli k TDIfun nebo k DB, ale po pročtení tohoto topicu volí DP, sice od 100km dál ale co už...
jako nebudu jmenovat jednu firmu z Kladna, ale nejde na to upozornit, kamarád jel k ní s audi a4 rv 2000 81kW a přijel se 119kW, pěkné ne? a technik říkal že to ještě u toho motoru neviděl takový výkon (zajímavé když je technik překvapen svým výsledkem když to dělá x let ne?) kamarádovi asi po 5000-10000 odešlo turbo... dle jeho slov bylo již staré, tak jej poslal na repas... ale nedá se za ním vůbec jed... je to horší jak za tatrou a když stojíte na křižovatce a on de po plynu tak ty oblaky za ním je něco... já jen čekám kdy mu i repas padne
dlouho sem se rozhodoval jestli k TDIfun nebo k DB, ale po pročtení tohoto topicu volí DP, sice od 100km dál ale co už...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Takze navyseni o udajnych 47 % jen chipem - dobry cary mary
Kladno, to je PowerTec a DieselTechnik tusim Bulis.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Stale je to pouze chipem 40% narust - to je na to turbo a ten cooler dost.kety4ever píše:tak oprava na videu mají:
Originál: 85kW / 115PS / 285Nm
Po úpravě: 119kW / 162PS / 432Nm
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)